Alleen is de makke van Brian dat hij dat toch weer in zijn eigen straatje zal praten ('ze zegt wel dat ze me niet moet, maar zag je hoe geil ze naar me keek? Ze wil me echt, alleen vindt ze het zielig voor Huub') .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gezegd te willen komen. Maar het kan ook zo zijn dat ze Brian de waarheid wil vertllen. Dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat ie een engerd is bijvoorbeeld.
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstickquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda Natasia vandaag al de opdracht gegeven te sterven?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstick
Het was echt genieten! Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstick
Ik hoop dat ze dan zwaar ongesteld is! Laat hem dan maar eens zuigenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gezegd te willen komen. Maar het kan ook zo zijn dat ze Brian de waarheid wil vertellen. Dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat ie een engerd is bijvoorbeeld.
Thanks schatje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Hij gedraagt zich als een loverboy met een Amanda als prooi.
Gisteravond probeerde Huub tevergeefs haar duidelijk te maken dat juist hij haar dat etentje met Valentijn gunde, maar dat ze door haar manier van doen het zo weet te brengen dat mensen op die woorden terugkomen. Dat snapte ze natuurlijk niet want hij was een rukkertje dit en dat. Daarvoor had Brian al lopen stoken door te zeggen dat Huub, Bart en Sylvia haar eruit willen stemmen. Amanda negeerde Huub vervolgens toen hij iets over drinken zei. Hij ging verhaal halen door bij Amanda en Brian te gaan zitten in de woonkamer. Brian kan natuurlijk alleen maar grijzen omdat het gesprekje effect had gehad.
Ik mag toch hopen dat Hedda zich niet verlaagd tot dit soort praktijken, lijkt me stug.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan zwaar ongesteld is! Laat hem dan maar eens zuigen
En ik lig weer dubbel hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gPYFZ7o6FYc
Het is je misschien ontgaan, maar doesssssssssssss is Antilliaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n rare discussie, discriminatie met huidskleur?Brian is toch gewoon blank?
![]()
Huub zei duidelijk het hem niet om de huidskleur te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n rare discussie, discriminatie met huidskleur?Brian is toch gewoon blank?
![]()
Nee, dan moet je maar de EO gaan kijken. Wat een geleuter zeg. Ik heb er geen problemen mee als ze de bewoners gaan fucken. Ongeacht wie het is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:26 schreef Ashrak het volgende:
Als de GDK-redactie zie echt actief bemoeit met de bewoners en ze eigenlijk tegen elkaar uitspeelt moet echt de stekker er uit. Hoe zeer ik dan ook Huub ga missen
Klopt, maar zdngmw en Braaaajen hadden het er later wel over, dat Huub discrimineerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei duidelijk het hem niet om de huidskleur te doen.
Die twee zijn niet te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar op MUTE want dit kunnen mijn oren niet verdragen Snollie en Braaajen in de sauna.![]()
Sorry, maar dit is een bull-shit opmerking. Onderling manipuleren ze al genoeg, als de Redactie zich daar ook al mee gaat bemoeien , wat ze wel of niet mogen of moeten zeggen, hadden ze beter moeten screenen. Dit is gewoon zielig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dan moet je maar de EO gaan kijken. Wat een geleuter zeg. Ik heb er geen problemen mee als ze de bewoners gaan fucken. Ongeacht wie het is.
Ze moeten zich er niet mee bemoeien als het niet zichtbaar is op de streams. Anders is het echt niet leuk meer om te volgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dan moet je maar de EO gaan kijken. Wat een geleuter zeg. Ik heb er geen problemen mee als ze de bewoners gaan fucken. Ongeacht wie het is.
ja maar natuurlijk in mentaliteit wel andersgekleurd, ik geloof dat huub wel discrimineert als het hem uitkomt, huub is echt geen lieverdje hoor,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei duidelijk het hem niet om de huidskleur te doen.
Nee ik denk dat Hedda komt en hem flink voor lul zet of hem gewoon links laat liggen. Ze kon het toch ook goed met Nena vinden? Dus wie weet wat voor wraakacties die 2 hebben bedachtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Hedda zich niet verlaagd tot dit soort praktijken, lijkt me stug.
Mensen kom op .... mag ik nu echt een sanctie voor ongepast taalgebruik. Echt niet normaal .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:42 schreef Inukshuk het volgende:
Brian heeft een vette klep, en gaat niet in op de uitdaging die Huub hem voorstelt; Nodig Hedda maar uit zegt Huub keer op keer. Brian trekt de achterbroek aan, en zegt "dan laat ik Hedda komen ik beuk haar over de tafel en zuig haar helemaal uit"... wat een idiot die Brian!
En nog leuk om naar te kijken ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Die masseuse is best grappig.
Hier bedoel ik dus een sanctie voor Brainless, wellicht ten overvloede.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mensen kom op .... mag ik nu echt een sanctie voor ongepast taalgebruik. Echt niet normaal .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |