Alleen is de makke van Brian dat hij dat toch weer in zijn eigen straatje zal praten ('ze zegt wel dat ze me niet moet, maar zag je hoe geil ze naar me keek? Ze wil me echt, alleen vindt ze het zielig voor Huub') .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gezegd te willen komen. Maar het kan ook zo zijn dat ze Brian de waarheid wil vertllen. Dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat ie een engerd is bijvoorbeeld.
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstickquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda Natasia vandaag al de opdracht gegeven te sterven?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstick
Het was echt genieten! Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstick
Ik hoop dat ze dan zwaar ongesteld is! Laat hem dan maar eens zuigenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gezegd te willen komen. Maar het kan ook zo zijn dat ze Brian de waarheid wil vertellen. Dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat ie een engerd is bijvoorbeeld.
Thanks schatje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Hij gedraagt zich als een loverboy met een Amanda als prooi.
Gisteravond probeerde Huub tevergeefs haar duidelijk te maken dat juist hij haar dat etentje met Valentijn gunde, maar dat ze door haar manier van doen het zo weet te brengen dat mensen op die woorden terugkomen. Dat snapte ze natuurlijk niet want hij was een rukkertje dit en dat. Daarvoor had Brian al lopen stoken door te zeggen dat Huub, Bart en Sylvia haar eruit willen stemmen. Amanda negeerde Huub vervolgens toen hij iets over drinken zei. Hij ging verhaal halen door bij Amanda en Brian te gaan zitten in de woonkamer. Brian kan natuurlijk alleen maar grijzen omdat het gesprekje effect had gehad.
Ik mag toch hopen dat Hedda zich niet verlaagd tot dit soort praktijken, lijkt me stug.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan zwaar ongesteld is! Laat hem dan maar eens zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |