Ze is tenslotte al in het jacuzzi-water geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat niet douchen na de sauna
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
Amanda poets niet eens haar tanden, dus dat ze niet onder de douche gaat verbaasd me niets...
gatver stapt ze zo uit doet groene water in d'r kleren, heeft ze vandaag uberhaupt d'r tanden wel gepoetst of ietsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is toch ook helemaal niet nodig na die verfrissende duik in de jacuzzi vol legionella en de rest van de gorigheid die daarin drijftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik heb 'r wel eens haar tanden zien poetsen. Maar... hoe lang draagt ze nu al diezelfde nachtpon?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
Amanda poets niet eens haar tanden, dus dat ze niet onder de douche gaat verbaasd me niets...
Vannacht hoorde ik haar zeggen dat ze wel wist dat Rogier niet zou komen (iets in de trant van "zo'n type is hij") maar dat ze de stemming doorzette omdat ze zelf zo graag wenste dat hij zou komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:06 schreef demins het volgende:
Vraagje.
Gisteren kreeg Amanda te horen dat Rogier niet kon of wilde komen naar het Valentijnsdiner.
Ik heb geen enkele reactie van Amanda daarover gehoord. Het was toch geen neutraal bericht, zou ik zeggen.
Vreemd. Geen verdriet, geen boosheid. Helemaal niks.
Ik vertrouw erop dat jullie dit gedrag voor me kunnen verklaren.
verslagje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Leuk gesprek tussen Huub en Natasia.
Vanaf dat ze binnenkwam, dus tel maar na, ik hou het niet bij, ben ik te dom voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'r wel eens haar tanden zien poetsen. Maar... hoe lang draagt ze nu al diezelfde nachtpon?![]()
Hahaha Amanda moet wel een dikke huid hebben met al die huidschilfers van haar medebewoners aan haar ongewassen lijf geplakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is toch ook helemaal niet nodig na die verfrissende duik in de jacuzzi vol legionella en de rest van de gorigheid die daarin drijft![]()
![]()
![]()
Dat woord kent ze niet ben ik bang.quote:
Ja, al 2x geplaatst maar geeft een error. Word er ook helemaal beu van. Hopelijk is het vanavond beter.quote:
Je gaat le-ren je lijf te was-sen! Zo-dat je niet meer stinkt!quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat le-ren je lijf te was-sen! Zo-dat je niet meer stinkt!
Tot vanavondquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, al 2x geplaatst maar geeft een error. Word er ook helemaal beu van. Hopelijk is het vanavond beter.
![]()
Ze moet beter naar zdngmw luisteren.......doesssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
![]()
Amanda jij krijgt ook een uitstapje. Jij mag even door de wasstraat!
Ik hoop inderdaad dat die aflasting te maken heeft met zijn lage gedrag en dat dat bedrijf zich daar niet mee wil associëren. En uiteraard dat die reden ook haarfijn aan Brian wordt uitgelegd!quote:
Niet zo heel raar dat ze niet les geven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef blomst het volgende:
Gaat de vliegles niet door??
Willen ze het vast niet meer sponseren omdat Brian hun naam naar beneden haalt.
Of hoorde ik het niet goed?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Filmpje discussie Huub en Brian, iets te laat ingeschakeld.
(YouTube moet nog even pruttelen)
http://www.youtube.com/watch?v=TUSFazBbYY0
En terecht. Bovendien heeft ie al genoeg met zijn knuppel geoefendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef FSR het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat ze niet les geven...
met Diazepam mag je geen machines besturen heh![]()
Tip: als je iets wilt plaatsen, eerst even de tekst kopieren, dan hoef je het geen 2, 3, 4 keer te typenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, al 2x geplaatst maar geeft een error. Word er ook helemaal beu van. Hopelijk is het vanavond beter.
![]()
Mooie reden voor een nieuwe stemming dunkt me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef FSR het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat ze niet les geven...
met Diazepam mag je geen machines besturen heh![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooie reden voor een nieuwe stemming dunkt me.
Kom op DGK_REDACTIE, gooi de vliegles-stemming er weer in.
Jaaaaa! Goed plan! En geef ze dan een uurtje de tijdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooie reden voor een nieuwe stemming dunkt me.
Kom op DGK_REDACTIE, gooi de vliegles-stemming er weer in.
Ik heb ook zooooooooo genoten, ik was er live bij, onbetaalbaar.quote:
Hij post hier regelmatig, dus zou wel lollig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:45 schreef pubrocker het volgende:
wisten jullie dit ook al? nieuw bewoner misschien?
http://nibbieworld.hyves.nl/#
die post hier ook , heeft als proefbewoner in het huis gezeten, voordat het programma begon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:45 schreef pubrocker het volgende:
wisten jullie dit ook al? nieuw bewoner misschien?
http://nibbieworld.hyves.nl/#
Ze lijkt ook een klein beetje op Beyoncé:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:28 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is een Maria Carey type...wat ze ook aantrekken of niet....totaal helemaal geen sexappeal..
Maar zij kan iets, zingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ze lijkt ook een klein beetje op Beyoncé:
[afbeelding]
Nope, wel samen geslapen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
nog iets gebeurd tussen amanda en brian afgelopen nacht?
Tot kwart voor 2 vandaag, om precies te zijn. Het gaat nu weer goed bij mij...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
My god, fok had wel weer kuren gisteren....
Dat is pas sinds een kwartier weer normaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
My god, fok had wel weer kuren gisteren....
Hier ook! Volgens mij hebben ze er nieuwe batterijen in gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tot kwart voor 2 vandaag, om precies te zijn. Het gaat nu weer goed bij mij...
Uhmz...de [ST] update van v-o-l mag er anders ook wel zijn hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:02 schreef Cyan het volgende:
Ik denk dat wij met z'n allen een goede redactie zouden zijn voor dit programma. Er is volgens mij niet 1 forum waar alles zo goed wordt bijgehouden en waar alles wordt gezien en geanalyseerd als Fok!
Als het idd over is met Rogier, dan is dat een kwestie van tijd. Maar afgelopen nacht nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
nog iets gebeurd tussen amanda en brian afgelopen nacht?
Maar daar lees ik nooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...de [ST] update van v-o-l mag er anders ook wel zijn hoor
verschil moet er zijn hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:02 schreef Cyan het volgende:
Ik denk dat wij met z'n allen een goede redactie zouden zijn voor dit programma. Er is volgens mij niet 1 forum waar alles zo goed wordt bijgehouden en waar alles wordt gezien en geanalyseerd als Fok!
V-o-l ?? Is dat niet die fok-clone?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...de [ST] update van v-o-l mag er anders ook wel zijn hoor
Of Voetbal Online?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
V-o-l ?? Is dat niet die fok-clone?
Ik heb het al gedaan... gisteren verstuurd, vandaag check door de Redactie op drugs en gekke teksten, waarschijnlijk heeft ze hem dan morgen....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:02 schreef Mika25 het volgende:
Vergeten jullie niet om Sylvia een kaartje te sturen? Het kan nog net als je snel bent
Geen kans op! Daarom is het zo mooi dat er weer 4 streams zijn. Kun je bijna altijd bij Natasia wegzappen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:06 schreef Dogga het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister naar Bavania
IS TE GRAPPIG VOOR WOORDEN
Wat er precies aan de hand is weten we niet, maar we weten wel dat "achter" teleurgesteld was in zowel Sylvia als Bart. En dat is geen vaag internet gerucht, maar dat is al uitgesproken door de bewoners zelf, waaronder Huub (en kan me niet voorstellen dat ze dat gezegd hebben om ons, de streamers, op het verkeerde been te zetten).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
Nog een keertje dan:
Er is met syl meer aan de hand, ze heeft een probleem met achter, dat kwam naar boven tijdens het punten lenen, of was het net na de stemming. in de deur opening zei ze dat ze genaaid is, maar er nu niet over kan/mag praten en het ging over achter....... jij weet waar ik het over heb, zegt ze nog tegen huub. Ik weet het helaas niet, wie wel?
ik denk dat er 2 dingen spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
Nog een keertje dan:
Er is met syl meer aan de hand, ze heeft een probleem met achter, dat kwam naar boven tijdens het punten lenen, of was het net na de stemming. in de deur opening zei ze dat ze genaaid is, maar er nu niet over kan/mag praten en het ging over achter....... jij weet waar ik het over heb, zegt ze nog tegen huub. Ik weet het helaas niet, wie wel?
Sandy was lesbisch. Dus ook niet normaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:08 schreef Mika25 het volgende:
Ik zie het meer als BB3, daarin had je 15 debielen in het huis en de enige normale was Sandy, die het programma (tot tevredenheid van de kijker) uiteindelijk won...
anthrax brief?quote:
Misschien een iet wat lullig voor degene die de brief eerst moet checkenquote:
als je goed had opgelet dan had je het geweten dat het brian was die ermee begon ... nattenel hiermee gevoed heeft en nattenel het plan heeft uitgevoerd ! conclusie : nattenel uit het spel !!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Huub is een hoerenloper...Hedda laat zich hoeren.
Brian is goed bezig, en zegt dat hij Hedda wil laten komen om d'r ff uit te wonen. Met andere woorden, Brian zegt dat Hedda een hoer is. Nathanael zei het al een tijdje...en Brian neemt gewoon z'n stokje over.
Brian is lekker huub aan het voeren, tijd zal leren hoe lang het duurd tot kleine Huubje weer in brand vliegt.![]()
Ze kreeg geen brief maar las een Tarotkaart. Ik weet niet of ze daar overstuur van werd, maar dat was de druppel denk ik, ze zat niet goed in haar vel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat er 2 dingen spelen
1. iemand achter die de schurft heeft aan Huub en Sylvia
2. iets in de privésfeer (ze kreeg toch een brief vanmorgen, en moest daarna huilen? ik weet het niet precies). Misschien hetzelfde als waar ze een aantal weken geleden zo van van slag was (theorie examen gezakt, van paard gevallen)
(tel daarbij op dat Huub voor aardig wat stress zorgt...)
LOL... daar zit wat in. Nou, dan maar iets anders verzinnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien een iet wat lullig voor degene die de brief eerst moet checken![]()
heeft iemand daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg geen brief maar las een Tarotkaart. Ik weet niet of ze daar overstuur van werd, maar dat was de druppel denk ik, ze zat niet goed in haar vel.
ik heb onwijs medelijden met die jongen. Wat een kutbaan zeg,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Respect voor Chris.![]()
Dat hij Natasia aan kan horen..
Welke Jeroen? Toch niet dé Jeroen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef itsme het volgende:
zo doet Fok het weer?
Hoe komen jullie er op dat die jeroen de nieuwe bewoner gaat worden?
Zou wel leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |