Ja, dat komt denk ik omdat er hier geen joden zijn om zich te verdedigen. Alleen een paar niet-religieuzen en christenen om de honeurs waar te nemen (maar dat schiet ook niet echt op).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Nielsch het volgende:
Owja, alle posts waarin er ook maar een beetje slecht wordt gesproken over joden zijn weggehaald. Typisch.
Geert Wilders is Joods en heeft Sympathie met Mossad en Joden en Israel en Talmoedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:29 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, dat komt denk ik omdat er hier geen joden zijn om zich te verdedigen. Alleen een paar niet-religieuzen en christenen om de honeurs waar te nemen (maar dat schiet ook niet echt op).
dus waarom scheurt hij die niet dan ??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef sp3c het volgende:
nou en
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef sp3c het volgende:
omdat hij daar sympathie mee heeft?
dat denk jij ... omdat Wilders zich daarvoor schaamt..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Geert Wilders is helemaal niet Joods, heeft Achmed op de hoek je weer iets wijsgemaakt meki?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hij slaat nu wel heel erg door, onze Geert.
Ik dacht dat vergrijzing dat was, maar goed, waarom is de Islam het aller grootste gevaar?quote:De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het „grootste gevaar is dat ons bedreigt”. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |