Ajax is nooit kansloos.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos vrees ik.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos vrees ik.
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:08 schreef descendent1 het volgende:
1-1 (denk ik)
Geen Grygera, geen Vermaelen, geer Urby, geen Ogararuquote:
quote:Ajax-junioren naar Bremen
door Youri van den Busken
AMSTERDAM, dinsdag - Voor de uitwedstrijd in het UEFA-Cuptoernooi tegen Werder Bremen moet Henk ten Cate noodgedwongen een beroep doen op drie A-junioren. Mitchell Donald, Vurnon Anita en Gregory van der Wiel completeren de gehavende Ajax-selectie. Uit voorzorg riep Ten Cate negentien spelers bijeen, aangezien de kans groot is dat Mauro Rosales vandaag terugkeert naar zijn vaderland om een contract te tekenen bij River Plate. Zelf gaf de rechterspits gisteren aan dat alles rond was. Ajax wacht nog steeds op keiharde garanties.
De technische staf heeft voor het eerst dit seizoen te maken met grote personele problemen, en dan vooral achterin. Thomas Vermaelen, Zdenek Grygera en Urby Emanuelson zijn geblesseerd. George Ogararu is geschorst en Edgar Davids niet speelgerechtigd. Donald en Anita zijn middenvelders van origine maar kunnen incidenteel rechts in de zone uit de voeten.
Van der Wiel is een rechtsbenige centrale verdediger. De net negentien geworden Amsterdammer speelde gisteravond nog een helft mee met Jong Ajax tegen Sparta aan de zijde van Roger. De Spanjaard zal morgen namelijk de centrale rol in de defensie vervullen, tussen de mandekkers Jaap Stam en John Heitinga. Dat deed Roger in de laatste wedstrijd van 2006 aanvankelijk ook naar behoren tegen Vitesse. Hij liep echter een spierblessure op en heeft sindsdien geen wedstrijd op niveau meer gespeeld.
Vandaar dat Ten Cate realistisch wilde blijven toen hij zei dat Werder Bremen op dit moment een maat te groot is voor Ajax. Bij de Duitse ploeg is international Tim Borowski een twijfelgeval. Hij viel afgelopen zaterdag tegen Stuttgart uit met een voetblessure en trainde gisteren niet mee. Coach Thomas Schaaf kan zeker niet beschikken over Ivan Klasnic (mislukte niertransplantatie) en Frank Baumann (achillespeesblessure).
En dan nog, wij zijn NOOIT bij voorbaat al kansloos!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Geen Grygera, geen Vermaelen, geer Urby.
Lindenbergh in de basis, Sjonnie centraal achterin.. En een meneer die Klose heet.
In dit geval wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan nog, wij zijn NOOIT bij voorbaat al kansloos!
Dus Ajax speelt met Stam - Roger - Heitinga achterin? En dan Lindenbergh op het middenveld zeker...quote:
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:46 schreef Dos37 het volgende:
Hup Werder hopelijk speelt Niemeyer
Uitdoelpunt is belangrijjk idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:34 schreef thewishmaster het volgende:
Hopelijk weet Ajax in ieder geval een doelpunt te maken. Met een 2-1 nederlaag is tenminste nog wat mogelijk
Die verdediging is juist te kloppen op snelheidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar ook. Babel gaat het niet redden tegen zo'n verdediging.
Ik zou 442 spelen, met Huntelaar en Leonardo, en Sneijder en Perez erachter.
Sneijder doet toch niet mee ivm een blesure.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar ook. Babel gaat het niet redden tegen zo'n verdediging.
Ik zou 442 spelen, met Huntelaar en Leonardo, en Sneijder en Perez erachter.
Mooi zo.quote:
Kippenvelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Btw: http://www.youtube.com/watch?v=h6OACsQBJE0
Nou dat zal ze goed doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
ja, nosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Lauder-Frost het volgende:
wordt het live uitgezonden?
Ik denk dat iedereen zich wel zal vermakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef Riro het volgende:
Regen![]()
Iedereen veel plezier in Bremen en anders met hier kijken.
Ik ben naar bed, om 4 uur weer op![]()
Je gaat je bijna afvragen wat ie moet doen om wel een basisplaats te krijgen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer geen Perez in de basis godverdomme![]()
Ik ben vol vertrouwenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zich wel zal vermaken
Bremen is zo al een leuke stad.
Zelf ga ik begin April naar Bremen toe
En persoonlijk denk ik dat Ajax wel een goed resultaat haalt.
Te belachelijk gewoon. 5 middenvelders (Roger, Lindenberg, Donald) en dan geen Perezquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:35 schreef Panick het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen wat ie moet doen om wel een basisplaats te krijgen..
achter?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef One_conundrum het volgende:
kan die Roger wel achter de verdediging voetballen ...?
Hij bedoelt keepenquote:
haha, ach tussen Stam en Heitinga in dan. Kan hij wat verdedigen ?quote:
Neuh, doe maar gewoon Maduro.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ach tussen Stam en Heitinga in dan. Kan hij wat verdedigen ?
Weserstadion?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef sanni het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Vanavond owned Ajax dat stadion van Bremen (Hoe heet dat
eigenlijk?)![]()
Aandoenlijk zijn jullie tochquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Helemaal niets/voor amsterdam
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is dan iig door voetbal gebeurd, en niet door jullie favoriete sport, rellen en slopen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 2 wedstrijden en jullie spelen niet meer europees![]()
Zijn er altijd weer 2 meer als jullie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 2 wedstrijden en jullie spelen niet meer europees![]()
En wij zijn iig niet 100% kansloosquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zijn er altijd weer 2 meer als jullie.![]()
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Op snelheid is de achterhoede te pakken, dat zag je tegen Stuttgart. Het kan wel.
Maar dan moet er nog wel gescoord worden en als ik Babel bijvoorbeeld de eerste paar minuten tegen Ado zag heb ik daar geen vertrouwen in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Op snelheid is de achterhoede te pakken, dat zag je tegen Stuttgart. Het kan wel.
Hij heeft één kans gemistquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar dan moet er nog wel gescoord worden en als ik Babel bijvoorbeeld de eerste paar minuten tegen Ado zag heb ik daar geen vertrouwen in.
Babel is geen Killer voor de goal. Hij scoort bijna alleen maar met harde schoten vanuit de tweede lijn.quote:
Als hij er vanavond 2 vanuit de tweede lijn in legt, hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Babel is geen Killer voor de goal. Hij scoort bijna alleen maar met harde schoten vanuit de tweede lijn.
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hij er vanavond 2 vanuit de tweede lijn in legt, hoor je mij niet klagen.
Nee maar de verdediging van Werder is dus op snelheid te kloppen. Babel heeft die snelheid maar als hij alleen voor het doel komt mist hij. En ik denk niet dat hij ook maar 1 centimeter ruimte krijgt om te schieten vanuit de tweede lijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hij er vanavond 2 vanuit de tweede lijn in legt, hoor je mij niet klagen.
Klopt, die bal had er in gemoeten. Maar omdat hij zondag die kans miste kan hij vanavond niet scoren?quote:
We hebben ook nog een andere snelle banaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee maar de verdediging van Werder is dus op snelheid te kloppen. Babel heeft die snelheid maar als hij alleen voor het doel komt mist hij. En ik denk niet dat hij ook maar 1 centimeter ruimte krijgt om te schieten vanuit de tweede lijn.
Klose is idd ook razendsnel of Almeidaquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Het scoren is denk ik niet eens het probleem, de duitsers het scoren beletten, dat zal lastig worden met die slome Maduro..
Onderschat jij Klose lekker hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klose is idd ook razendsnel of Almeida![]()
Hij is niet snel hoor, wereldspits maar niet een snelle speedy roadrunner.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderschat jij Klose lekker hoor.
Borowski, Diego, Frings, Almeida, Mertesacker, Klasnic, Klose, Naldo, Womé... Toch niet de minste spelersquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:05 schreef HPayne het volgende:
Ik vindt dat Bremen enorm word overschat, en ga voor minstens een gelijkspelletje.
Dat zegt niks natuurlijk. Ajax heeft ook elk seizoen een lijst aan leuke spelers, maar al jaren wordt er niks van gebakken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Borowski, Diego, Frings, Almeida, Mertesacker, Klasnic, Klose, Naldo, Womé... Toch niet de minste spelers
Ze werden in die laatste groepswedstrijd volledig weggespeeld door Barcelona, binnen twintig was het al 2-0 met een beetje meer geluk had Barcelona al 4-0 voor gestaan met de rust.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Borowski, Diego, Frings, Almeida, Mertesacker, Klasnic, Klose, Naldo, Womé... Toch niet de minste spelers
Dik gedrukt zijn toppers, rest is niet beter als wat wij hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Borowski, Diego, Frings, Almeida, Mertesacker, Klasnic(speelt niet), Klose, Naldo, Womé... Toch niet de minste spelers
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze werden in die laatste groepswedstrijd volledig weggespeeld door Barcelona, binnen twintig was het al 2-0 met een beetje meer geluk had Barcelona al 4-0 voor gestaan met de rust.
Dus zo goed zijn ze ook weer niet. Ik geef toe dat Ajax geen Barcelona is, maar we hebben zeker wel een kans.
Mertesacker ook wel hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dik gedrukt zijn toppers, rest is niet beter als wat wij hebben.
En thuis tegen Barcelona en Chelsea waren ze de betere ploeg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze werden in die laatste groepswedstrijd volledig weggespeeld door Barcelona, binnen twintig was het al 2-0 met een beetje meer geluk had Barcelona al 4-0 voor gestaan met de rust.
Dus zo goed zijn ze ook weer niet. Ik geef toe dat Ajax geen Barcelona is, maar we hebben zeker wel een kans.
Roger staat niet achterin hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:11 schreef Panick het volgende:
[..].
Met een 3 mans verdediging waar Roger centraal staat....?
Je bent wel erg optimistisch he?.
Mertesacker is een type Jaap Stam. Grote sterke duitse verdediger. Frings is ook wel een erg goede voetballer. Kan het spel goed verdelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dik gedrukt zijn toppers, rest is niet beter als wat wij hebben.
Mwa Mertesacker is nog niet echt geweldig hoor, Stam is bijv veel sneller dan hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mertesacker is een type Jaap Stam. Grote sterke duitse verdediger. Frings is ook wel een erg goede voetballer. Kan het spel goed verdelen.
Niets beter als Stam of Heit.quote:
Chelsea verloor expres omdat ze stiekem hoopte dat Barcelona punten verspelen tegen Werder zodat ze uitgeschakeld zouden zijn. Chelsea kent in Barcelona de grootste concurrent voor de CL.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En thuis tegen Barcelona en Chelsea waren ze de betere ploeg.
In de meeste vermoedelijke opstellingen die op Ajaxsites voorbij kwamen wel iig.quote:
Heitinga achterin is een garantie voor een De Boertjequote:
Maduro stond achterin hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:19 schreef Panick het volgende:
[..]
In de meeste vermoedelijke opstellingen die op Ajaxsites voorbij kwamen wel iig.
Maar hoe dan ook, met 4 niet aanwezige verdedigers en Diego en Klose bij Werder ga je het echt niet redden.
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htmquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef Frasier het volgende:
Is het ook ergens online te volgen?
Definitief dus geen Perez en geen Huntelaar. Belachelijke beslissing!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg-Heitinga-Maduro-Stam-Donald-Sneijder-Lindenbergh-Roger-Gabri-Babel-de Mul
Leo niet eens bij de selectie, problemen of gewoon een blessure?
OPSTELLING AJAXquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg-Heitinga-Maduro-Stam-Donald-Sneijder-Lindenbergh-Roger-Gabri-Babel-de Mul
Leo niet eens bij de selectie, problemen of gewoon een blessure?
NJee dat is niet zo, UEFA.com geeft die van mij aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef ErikN het volgende:
[..]
OPSTELLING AJAX
Doel: Stekelenburg
Achterhoede: Anita, Maduro, Stam
Middenveld: Gabri, Heitinga, Sneijder, Lindenbergh
Aanval: De Mul, Babel, Leonardo
maduro als centrale verdediger
Leo wel in de selectiequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
NJee dat is niet zo, UEFA.com geeft die van mij aan![]()
![]()
Rosales en Leo niet bij de selectie![]()
WTF is dat voor kamikaze opstelling?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef ErikN het volgende:
[..]
OPSTELLING AJAX
Doel: Stekelenburg
Achterhoede: Anita, Maduro, Stam
Middenveld: Gabri, Heitinga, Sneijder, Lindenbergh
Aanval: De Mul, Babel, Leonardo
maduro als centrale verdediger
quote:Die Aufstellungen:
Bremen:
18 Wiese
8 Fritz, 29 Mertesacker, 4 Naldo, 5 Wome
22 Frings
7 Vranjes, 20 Jensen - 10 Diego
11 Klose, 14 Hunt
Trainer: Schaaf
Amsterdam
1 Stekelenburg
14 Roger Garcia, 6 Maduro, 3 Stam
8 Gabri, 2 Heitinga, 10 Sneijder, 15 Lindenbergh
16 de Mul, 8 Babel, 36 Mitchell
Trainer: ten Cate
Schiedsrichter: Lucilio Cardoso Cortez Batista (Portugal)
Herzlich Willkommen zum UEFA-Cup-Hinspiel gegen Ajax Amsterdam.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef SoA-Holic het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: Europees debuut Anita, geen Huntelaar [wijzig]
Stekelenburg;
Stam, Maduro, Anita;
Heitinga, Gabri, Sneijder en Lindenbergh;
De Mul, Babel, Leonardo.
Zeg ik dat dan, ik zeg alleen dat het een kutverdediging is.quote:
?=Donaldquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
Roger Jaap Heitinga
Maduro ? Gabri Lindgren
Sneijder
Mul Babel
Roger achterin is drama dat zeg ik eerlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:16 schreef Panick het volgende:
Stekelenburg.
Roger, Stam, Heitinga
Maduro - Donalds - Gabri-Lindebergh
Sneijder
De Mul-Babel
Aldus Henk.
Wat zei je ook alweer over Roger achterin, Jasza?.
Lindgren?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
Roger Jaap Heitinga
Maduro ? Gabri Lindgren
Sneijder
Mul Babel
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lindgren is een samentrekking van lindenbergh
beetje vreemd idd, Die st(h)untelaar zal er ook wel de pee in hebben..quote:
Niet uit je rolstoel vallenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:34 schreef denthemen het volgende:
god, WAKKER WORDEN GODVERDOMME
quote:
Whehe, dat dacht de verloskundige vast ook toen jij werd geboren.quote:
Wat jij zegtquote:
Hij vloog al 2 keer door de lucht, en vragen voor geel is ook geel jaquote:
Daaromquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij vloog al 2 keer door de lucht, en vragen voor geel is ook geel ja![]()
Nee, julli hebben het weer gehad van PSG enzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef Jasza het volgende:
Hoor ik daar nou Ajax liedjes bij die moffen
Lijkt het wel op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef Jasza het volgende:
Hoor ik daar nou Ajax liedjes bij die moffen
PSG daar ga jij toch iedere week heen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, julli hebben het weer gehad van PSG enzo
Nee maar wat heb je aan Klaas, we hebben nu ook al amper de bal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Lindenbergh
Maduro
Donald
Huntelaar (geschorst neem ik aan, hopelijk)?
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Donald is een A1 speler, omdat de rest geblesseerd is en hij ziet er wel stevig uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Lindenbergh
Maduro
Donald
Met Klaas weet je het maar nooit. Babel is goed wil je zeggen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar wat heb je aan Klaas, we hebben nu ook al amper de bal.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
Nu al een schijthekel aan die Diego![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Ja en die scheids is nogal snel met een vrije trap voor die moffen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef denthemen het volgende:
tyfus Diego, dat word dus iig een strafschop tegen, Remember Celta da Vigo
Moet Feyenoord niet?quote:
Dat zn pa mag rotten in de celquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
Nu al een schijthekel aan die Diego![]()
Hebben jullie ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Kuttrommels van die Duitse fans.
Trommels zijn sowieso al kansloosquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Kuttrommels van die Duitse fans.
En wat hebben jullie?quote:
doe je goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
4-0 word dit, ik zie het nu al niet meer zitten.
Huntelaar is slecht volgens Henk.quote:
amen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet Feyenoord niet?
Inkoppertje
Uhu, en tegen Den Haag de winnende maken. Leuk hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar is slecht volgens Henk.
hehe, lekker optimistisch..quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
4-0 word dit, ik zie het nu al niet meer zitten.
Hij kan er ook vrij weinig aandoenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:44 schreef twi het volgende:
'k Heb nog nooit zo'n zaadachtig kutbegin van een wedstrijd gezien. Wat een drama. Geweldige tactiek, Henk. Bedankt
en jullie hebben niksquote:
Tuurlijk kan hij er wat aan doen, hij stelt de spelers toch op? Iedere boerenlul kan een betere opstelling maken, zelfs met de problemen die we hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij kan er ook vrij weinig aandoen![]()
3-5-2 is gewoon goed tegen een 4-4-2.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij er wat aan doen, hij stelt de spelers toch op? Iedere boerenlul kan een betere opstelling maken, zelfs met de problemen die we hebben.
Hehe, eindelijk wakker jongen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je meot gewoon realischtisch zien, we hebben met dit team gewoon geen kans om te winnen imo.
We hebben best wel betere voetballers hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast wat zeik je steeds, we hebben niet veel anders.
Wat moest hij daar dan doen in ze 1tjequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Maduro is ook niet goed bezig.
Ook als dat betekent dat je met een 3 mans verdediging speelt waar Roger instaat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
3-5-2 is gewoon goed tegen een 4-4-2.
Die zijn ook niet geschorst iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
We hebben best wel betere voetballers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |