Niet uit je rolstoel vallenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:34 schreef denthemen het volgende:
god, WAKKER WORDEN GODVERDOMME
quote:
Whehe, dat dacht de verloskundige vast ook toen jij werd geboren.quote:
Wat jij zegtquote:
Hij vloog al 2 keer door de lucht, en vragen voor geel is ook geel jaquote:
Daaromquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij vloog al 2 keer door de lucht, en vragen voor geel is ook geel ja![]()
Nee, julli hebben het weer gehad van PSG enzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef Jasza het volgende:
Hoor ik daar nou Ajax liedjes bij die moffen
Lijkt het wel op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef Jasza het volgende:
Hoor ik daar nou Ajax liedjes bij die moffen
PSG daar ga jij toch iedere week heen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, julli hebben het weer gehad van PSG enzo
Nee maar wat heb je aan Klaas, we hebben nu ook al amper de bal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Lindenbergh
Maduro
Donald
Huntelaar (geschorst neem ik aan, hopelijk)?
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Donald is een A1 speler, omdat de rest geblesseerd is en hij ziet er wel stevig uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Lindenbergh
Maduro
Donald
Met Klaas weet je het maar nooit. Babel is goed wil je zeggen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar wat heb je aan Klaas, we hebben nu ook al amper de bal.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
Nu al een schijthekel aan die Diego![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef X-fi het volgende:
Ja en die scheids is nogal snel met een vrije trap voor die moffen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef denthemen het volgende:
tyfus Diego, dat word dus iig een strafschop tegen, Remember Celta da Vigo
Moet Feyenoord niet?quote:
Dat zn pa mag rotten in de celquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
Nu al een schijthekel aan die Diego![]()
Hebben jullie ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Kuttrommels van die Duitse fans.
Trommels zijn sowieso al kansloosquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Kuttrommels van die Duitse fans.
En wat hebben jullie?quote:
doe je goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
4-0 word dit, ik zie het nu al niet meer zitten.
Huntelaar is slecht volgens Henk.quote:
amen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet Feyenoord niet?
Inkoppertje
Uhu, en tegen Den Haag de winnende maken. Leuk hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar is slecht volgens Henk.
hehe, lekker optimistisch..quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
4-0 word dit, ik zie het nu al niet meer zitten.
Hij kan er ook vrij weinig aandoenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:44 schreef twi het volgende:
'k Heb nog nooit zo'n zaadachtig kutbegin van een wedstrijd gezien. Wat een drama. Geweldige tactiek, Henk. Bedankt
en jullie hebben niksquote:
Tuurlijk kan hij er wat aan doen, hij stelt de spelers toch op? Iedere boerenlul kan een betere opstelling maken, zelfs met de problemen die we hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij kan er ook vrij weinig aandoen![]()
3-5-2 is gewoon goed tegen een 4-4-2.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij er wat aan doen, hij stelt de spelers toch op? Iedere boerenlul kan een betere opstelling maken, zelfs met de problemen die we hebben.
Hehe, eindelijk wakker jongen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je meot gewoon realischtisch zien, we hebben met dit team gewoon geen kans om te winnen imo.
We hebben best wel betere voetballers hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast wat zeik je steeds, we hebben niet veel anders.
Wat moest hij daar dan doen in ze 1tjequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Maduro is ook niet goed bezig.
Ook als dat betekent dat je met een 3 mans verdediging speelt waar Roger instaat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
3-5-2 is gewoon goed tegen een 4-4-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |