Ajax is nooit kansloos.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos vrees ik.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos vrees ik.
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:08 schreef descendent1 het volgende:
1-1 (denk ik)
Geen Grygera, geen Vermaelen, geer Urby, geen Ogararuquote:
quote:Ajax-junioren naar Bremen
door Youri van den Busken
AMSTERDAM, dinsdag - Voor de uitwedstrijd in het UEFA-Cuptoernooi tegen Werder Bremen moet Henk ten Cate noodgedwongen een beroep doen op drie A-junioren. Mitchell Donald, Vurnon Anita en Gregory van der Wiel completeren de gehavende Ajax-selectie. Uit voorzorg riep Ten Cate negentien spelers bijeen, aangezien de kans groot is dat Mauro Rosales vandaag terugkeert naar zijn vaderland om een contract te tekenen bij River Plate. Zelf gaf de rechterspits gisteren aan dat alles rond was. Ajax wacht nog steeds op keiharde garanties.
De technische staf heeft voor het eerst dit seizoen te maken met grote personele problemen, en dan vooral achterin. Thomas Vermaelen, Zdenek Grygera en Urby Emanuelson zijn geblesseerd. George Ogararu is geschorst en Edgar Davids niet speelgerechtigd. Donald en Anita zijn middenvelders van origine maar kunnen incidenteel rechts in de zone uit de voeten.
Van der Wiel is een rechtsbenige centrale verdediger. De net negentien geworden Amsterdammer speelde gisteravond nog een helft mee met Jong Ajax tegen Sparta aan de zijde van Roger. De Spanjaard zal morgen namelijk de centrale rol in de defensie vervullen, tussen de mandekkers Jaap Stam en John Heitinga. Dat deed Roger in de laatste wedstrijd van 2006 aanvankelijk ook naar behoren tegen Vitesse. Hij liep echter een spierblessure op en heeft sindsdien geen wedstrijd op niveau meer gespeeld.
Vandaar dat Ten Cate realistisch wilde blijven toen hij zei dat Werder Bremen op dit moment een maat te groot is voor Ajax. Bij de Duitse ploeg is international Tim Borowski een twijfelgeval. Hij viel afgelopen zaterdag tegen Stuttgart uit met een voetblessure en trainde gisteren niet mee. Coach Thomas Schaaf kan zeker niet beschikken over Ivan Klasnic (mislukte niertransplantatie) en Frank Baumann (achillespeesblessure).
En dan nog, wij zijn NOOIT bij voorbaat al kansloos!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Geen Grygera, geen Vermaelen, geer Urby.
Lindenbergh in de basis, Sjonnie centraal achterin.. En een meneer die Klose heet.
In dit geval wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan nog, wij zijn NOOIT bij voorbaat al kansloos!
Dus Ajax speelt met Stam - Roger - Heitinga achterin? En dan Lindenbergh op het middenveld zeker...quote:
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:46 schreef Dos37 het volgende:
Hup Werder hopelijk speelt Niemeyer
Uitdoelpunt is belangrijjk idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:34 schreef thewishmaster het volgende:
Hopelijk weet Ajax in ieder geval een doelpunt te maken. Met een 2-1 nederlaag is tenminste nog wat mogelijk
Die verdediging is juist te kloppen op snelheidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar ook. Babel gaat het niet redden tegen zo'n verdediging.
Ik zou 442 spelen, met Huntelaar en Leonardo, en Sneijder en Perez erachter.
Sneijder doet toch niet mee ivm een blesure.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar ook. Babel gaat het niet redden tegen zo'n verdediging.
Ik zou 442 spelen, met Huntelaar en Leonardo, en Sneijder en Perez erachter.
Mooi zo.quote:
Kippenvelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Btw: http://www.youtube.com/watch?v=h6OACsQBJE0
Nou dat zal ze goed doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
ja, nosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Lauder-Frost het volgende:
wordt het live uitgezonden?
Ik denk dat iedereen zich wel zal vermakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef Riro het volgende:
Regen![]()
Iedereen veel plezier in Bremen en anders met hier kijken.
Ik ben naar bed, om 4 uur weer op![]()
Je gaat je bijna afvragen wat ie moet doen om wel een basisplaats te krijgen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer geen Perez in de basis godverdomme![]()
Ik ben vol vertrouwenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zich wel zal vermaken
Bremen is zo al een leuke stad.
Zelf ga ik begin April naar Bremen toe
En persoonlijk denk ik dat Ajax wel een goed resultaat haalt.
Te belachelijk gewoon. 5 middenvelders (Roger, Lindenberg, Donald) en dan geen Perezquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:35 schreef Panick het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen wat ie moet doen om wel een basisplaats te krijgen..
achter?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef One_conundrum het volgende:
kan die Roger wel achter de verdediging voetballen ...?
Hij bedoelt keepenquote:
haha, ach tussen Stam en Heitinga in dan. Kan hij wat verdedigen ?quote:
Neuh, doe maar gewoon Maduro.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ach tussen Stam en Heitinga in dan. Kan hij wat verdedigen ?
Weserstadion?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef sanni het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Vanavond owned Ajax dat stadion van Bremen (Hoe heet dat
eigenlijk?)![]()
Aandoenlijk zijn jullie tochquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Helemaal niets/voor amsterdam
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is dan iig door voetbal gebeurd, en niet door jullie favoriete sport, rellen en slopen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 2 wedstrijden en jullie spelen niet meer europees![]()
Zijn er altijd weer 2 meer als jullie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 2 wedstrijden en jullie spelen niet meer europees![]()
En wij zijn iig niet 100% kansloosquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zijn er altijd weer 2 meer als jullie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |