achter?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef One_conundrum het volgende:
kan die Roger wel achter de verdediging voetballen ...?
Hij bedoelt keepenquote:
haha, ach tussen Stam en Heitinga in dan. Kan hij wat verdedigen ?quote:
Neuh, doe maar gewoon Maduro.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ach tussen Stam en Heitinga in dan. Kan hij wat verdedigen ?
Weserstadion?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef sanni het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Vanavond owned Ajax dat stadion van Bremen (Hoe heet dat
eigenlijk?)![]()
Aandoenlijk zijn jullie tochquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Helemaal niets/voor amsterdam
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is dan iig door voetbal gebeurd, en niet door jullie favoriete sport, rellen en slopen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 2 wedstrijden en jullie spelen niet meer europees![]()
Zijn er altijd weer 2 meer als jullie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 2 wedstrijden en jullie spelen niet meer europees![]()
En wij zijn iig niet 100% kansloosquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zijn er altijd weer 2 meer als jullie.![]()
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Op snelheid is de achterhoede te pakken, dat zag je tegen Stuttgart. Het kan wel.
Maar dan moet er nog wel gescoord worden en als ik Babel bijvoorbeeld de eerste paar minuten tegen Ado zag heb ik daar geen vertrouwen in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Op snelheid is de achterhoede te pakken, dat zag je tegen Stuttgart. Het kan wel.
Hij heeft één kans gemistquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar dan moet er nog wel gescoord worden en als ik Babel bijvoorbeeld de eerste paar minuten tegen Ado zag heb ik daar geen vertrouwen in.
Babel is geen Killer voor de goal. Hij scoort bijna alleen maar met harde schoten vanuit de tweede lijn.quote:
Als hij er vanavond 2 vanuit de tweede lijn in legt, hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Babel is geen Killer voor de goal. Hij scoort bijna alleen maar met harde schoten vanuit de tweede lijn.
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hij er vanavond 2 vanuit de tweede lijn in legt, hoor je mij niet klagen.
Nee maar de verdediging van Werder is dus op snelheid te kloppen. Babel heeft die snelheid maar als hij alleen voor het doel komt mist hij. En ik denk niet dat hij ook maar 1 centimeter ruimte krijgt om te schieten vanuit de tweede lijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hij er vanavond 2 vanuit de tweede lijn in legt, hoor je mij niet klagen.
Klopt, die bal had er in gemoeten. Maar omdat hij zondag die kans miste kan hij vanavond niet scoren?quote:
We hebben ook nog een andere snelle banaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee maar de verdediging van Werder is dus op snelheid te kloppen. Babel heeft die snelheid maar als hij alleen voor het doel komt mist hij. En ik denk niet dat hij ook maar 1 centimeter ruimte krijgt om te schieten vanuit de tweede lijn.
Klose is idd ook razendsnel of Almeidaquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Het scoren is denk ik niet eens het probleem, de duitsers het scoren beletten, dat zal lastig worden met die slome Maduro..
Onderschat jij Klose lekker hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klose is idd ook razendsnel of Almeida![]()
Hij is niet snel hoor, wereldspits maar niet een snelle speedy roadrunner.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderschat jij Klose lekker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |