Totaal niet, denk ik. Hij weet dat het eruit stemmen van Bart puur was omdat ze zagen dat Bart niet goed in zijn vel zat en Lesley heel erg miste. Bart vertrouwt Huub voor geen meter.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In hoeverre -denk jij- is Bart bang voor Brian ? Daarover heeft hij immers ook wel wat gehoord van Huub.
Echt niet, ik denk dat ze gewoon de post bedoelt, is ook mail he?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef noa84 het volgende:
Mogen ze nou gewoon mailen in huis? Natasia heeft het erover dat ze haar zus mailt als ze iets nodig heeft...
Toen Huub er na het incident met NL uitlag trok Bart ook al richting Sylvia. Hij zal Huub en Sylvia er vast het liefst als eerste uit willen werken, maar tegelijkertijd kan hij ook betere gesprekken met hun voeren dan met Natasia en Brian. Daarbij vertrouwd Bart Natasia en Brian minder sinds hij werd ingelicht door Michel. Volgens mij ziet Bart zelf ook door de bomen het bos niet meer, en is de term wanhoopspoging zeker op zijn plaats.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart weet dat je op de normale manier Huub en Sylvia nooit uit elkaar krijgt.... en beide gaan ook nooit uit vrije wil weg. Dus Bart is bezig met een soort van wanhoopspoging. Want zodra je Huub en Sylvia uit elkaar hebt, zijn beide geen risico meer en liggen ze er zo uit.
Totaal niet, denk ik. Hij weet dat het eruit stemmen van Bart puur was omdat ze zagen dat Bart niet goed in zijn vel zat en Lesley heel erg miste. Bart vertrouwt Huub voor geen meter.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In hoeverre -denk jij- is Bart bang voor Brian ? Daarover heeft hij immers ook wel wat gehoord van Huub.
Te triest voor woorden, dit. Ze vind "de bescherming" van Brian belangrijker dan haar kinderen....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia vergeet d'r kinderen compleet, voor de zoveelste keer!
Omdat toen kende hij Brian amper en ze hadden zoiets van "Nou zullen we een verbond maken, we zijn één van de eerste bewoners, dus we hebben meer recht dan anderen". Maar toen ging Brian onder de duim van Natasia vallen en maakte ook een verbond met Natasia en zoals Bart ooit zei: "Je kan niet met iedereen een verbond maken anders win je nooit!"quote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
als kijker van niet het eerste uur, waarom heeft Bart in godsnaam dat verbond met die rat afgesloten?
Kaasproeven?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
lama
Wat Michel hem vertelde klopte niet. Dat ze Bart eruit wilden stemmen was echt puur voor bart zelf. Hij miste Lesley en een vrijwillige exit zou hem 10.000 euro kosten. Bart was die dagen behoorlijk in de stress van het ontslag van Lesley. Dus enige kwade opzet zat daar echt niet bij. (jammer genoeg)quote:Op maandag 12 februari 2007 19:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Toen Huub er na het incident met NL uitlag trok Bart ook al richting Sylvia. Hij zal Huub en Sylvia er vast het liefst als eerste uit willen werken, maar tegelijkertijd kan hij ook betere gesprekken met hun voeren dan met Natasia en Brian. Daarbij vertrouwd Bart Natasia en Brian minder sinds hij werd ingelicht door Michel. Volgens mij ziet Bart zelf ook door de bomen het bos niet meer, en is de term wanhoopspoging zeker op zijn plaats.![]()
Kaas, vermoed ik....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
lama
dat hebben natasia en brian vandaag ook nog gezegd dat dat de enige reden was om bart eruit te stemmen. En bart wist daar van.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal niet, denk ik. Hij weet dat het eruit stemmen van Bart puur was omdat ze zagen dat Bart niet goed in zijn vel zat en Lesley heel erg miste. Bart vertrouwt Huub voor geen meter.
Perfecte timing, ze hebben net gegetenquote:
m.a.w Bart hoort gewoon nog steeds bij de vijand.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
dat hebben natasia en brian vandaag ook nog gezegd dat dat de enige reden was om bart eruit te stemmen. En bart wist daar van.
Ok, jammer inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Wat Michel hem vertelde klopte niet. Dat ze Bart eruit wilden stemmen was echt puur voor bart zelf. Hij miste Lesley en een vrijwillige exit zou hem 10.000 euro kosten. Bart was die dagen behoorlijk in de stress van het ontslag van Lesley. Dus enige kwade opzet zat daar echt niet bij. (jammer genoeg)
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
m.a.w Bart hoort gewoon nog steeds bij de vijand.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
m.a.w Bart hoort gewoon nog steeds bij de vijand.
Die heeft even geen trek in het programma, geloof ik.quote:
toch zat het bart niet lekker die info die hij van michel had en heeft toen een deal met sylvia gemaakt ....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal niet, denk ik. Hij weet dat het eruit stemmen van Bart puur was omdat ze zagen dat Bart niet goed in zijn vel zat en Lesley heel erg miste. Bart vertrouwt Huub voor geen meter.
Precies. de grootste van hun allemaal.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]... en na wat ik hem vanmiddag hoorde zeggen tegen Natasia zelfs meer dan ooit.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef 2live het volgende:
Huub heeft de afgelopen week van Bart geen achterbakse dingen teruggezien. Hopelijk vergeet Huub niet dat Bart wel 100 % het spel speelt, en dus echt niet te vertrouwen is.
wie weet is petraa, er toch naar toe, heb haar al een tijdje niet meer zien posten.....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. de grootste van hun allemaal.
hoop dat Huub dat snel in de gaten krijgt (met een beetje hulp indien nodig)![]()
Volgens mij wist hij dat hij rustig die deal met Sylvia kon maken, aangezien hij Amanda er nog uit kan stemmen en er ook nog twee nieuwen gaan komen die er meteen weer uit moeten.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef snetje het volgende:
[..]
toch zat het bart niet lekker die info die hij van michel had en heeft toen een deal met sylvia gemaakt ....
als hij niet bang is voor natasia en brian had hij dit ook niet hoeven te doen en was hij ook van sylvia afgeweest ..
nu heeft hij wederom dezelfde info binnen gekregen van huub ...ben benieuwd![]()
Iquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die heeft even geen trek in het programma, geloof ik.
Die is nog steeds de beelden aan het analyseren, en met een advocaat het woord "fysiek geweld" uit te pluizen.....![]()
jah die gast is beroemd hoor. staat zelfs in het telefoonboek !quote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef Black_king het volgende:
Hans van "de kaashut" is dus in huis.
Hee ik ken die tent ook ! Goeiee zaak ..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef Black_king het volgende:
Hans van "de kaashut" is dus in huis.
Ze lust wel tosti hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef Soury het volgende:
Waarom lust Amanda geen kaas ? Dat zit al jaren op haar hoofd als ik dat kapsel zo bekijk. (i.p.v boter)
![]()
Het staat haar te prijzen!!! Daarnet zei ze dat ze ook verzuimd heeft te oefenen met typen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Gigageil het volgende:
Nou heeft Natasia het voor mekaar hoor, alle kindertjes van Nederland zitten kwaad voor de buis te wachten op een verhaaltje.......![]()
Dat zekerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik ken die tent ook ! Goeiee zaak ..![]()
Ik kan niet tegen als de workshop gever gelijk helemaal cliché negatieve reacties over zijn producten krijgt te horen. Nena was daar ook goed in, toen met de oesters: "het is walgelijk...Het lijkt wel snot..."quote:
maar dan is de kaas gesmolten en dan heb je gesmolten en dan heb je geen last meer van je koemelkallergiequote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
jah die gast is beroemd hoor. staat zelfs in het telefoonboek !
Mooi...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
Wilt u thuis ook deze kaasjes, het brood en de wijn proeven? Kom dan gerust naar De Kaashut! [/i]
Tja das gesmolten zoals hersenen dat ook kunnen blijkbaarquote:
Jaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:22 schreef miggelvshuub het volgende:
Ik kom net binnenvallen, weet iemand waar Huub zit?
Ik las Kaaskut ipv hutquote:Op maandag 12 februari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
Hij heeft er flink werk van gemaakt op zijn website (www.dekaashut.nl):
[/i]
Klopt, vond het ook erg genant te horen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen als de workshop gever gelijk helemaal cliché negatieve reacties over zijn producten krijgt te horen. Nena was daar ook goed in, toen met de oesters: "het is walgelijk...Het lijkt wel snot..."
Gewoon opvoeding kwestie.
nee, jij?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:22 schreef miggelvshuub het volgende:
Ik kom net binnenvallen, weet iemand waar Huub zit?
ben benieuwd oftie ook bezorgt in Rotterdam of Zwollequote:Op maandag 12 februari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi...
Thuis proeven? Kom maar naar De Kaashut!
wat is carnavalspost?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:23 schreef miggelvshuub het volgende:
Ik heb hem carnavals post gestuurt, heeft hij die al ontvangen?
Strak hoor.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
Hij heeft er flink werk van gemaakt op zijn website (www.dekaashut.nl):
De Kaashut in De gouden kooi op Tien (TalpaTV).
Op maandag 12 februari geeft Hans Ochse namens De Kaashut een exclusieve kaasproeferij in de villa van De Gouden Kooi. U kunt de uitzending rechtstreeks via internet volgen op de website van De Gouden Kooi TienTV tussen 19.00 en 21.00 uur of op televisie vanaf 12 februari om 19:30 uur op de zender van Tien - Talpa. Ervaring leert dat de uitzending meestal 1, 2 of 3 dagen daarna plaatsvindt. Hieronder vindt u een beschrijving van de kaasjes, het brood en de geserveerde wijnen die Hans tijdens de uitzending aan de aanwezige miljonairs zal laten proeven. Wilt u Hans eens in actie zien... kijk dan via Internet of op de televisie naar de uitzending.
Wilt u thuis ook deze kaasjes, het brood en de wijn proeven? Kom dan gerust naar De Kaashut!
Nope, hij is btw weg voor scheidsrechtersexamen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:23 schreef miggelvshuub het volgende:
Ik heb hem carnavals post gestuurt, heeft hij die al ontvangen?
dit is gewoon bart, had ik altijd gedacht, uiteindelijk veel slimmer dan huub die toch een klein beetje aan grootheidswaanzin lijdt,...spannendquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef Polonium-120 het volgende:
Heee! Een nieuw gezicht?... Neen deze had ik al! Maar nu even iets anders...
De genotsbeleving van bart is macht. Zijn innerlijke plezier draaidt op hoge toeren op het moment dat hij op een puur sadistische manier iemand een poot uit kan draaien. Met een reptielen blik in zijn ogen kan hij iedereen op het verkeerde been zetten. Ook huub... Huub is op dit moment zijn grootste vijand... Wordt vervolgd...
Jemig ik schaamde me een beetje maar (woon in de buurt) als ik hun reclamebord las had ik het ook (oeps)quote:
Alleen Syl en Huub zijn wezenlijk geïnteresseerd in mensen en behebt met enige sociale vaardigheden.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Klopt, vond het ook erg genant te horen.
Syl was weer de enige die al belangstellend naar de kazen ging kijken.
Ik ben Huub fan, maar was vanaf minuut 1 ook voor Bart....omdat hij gewoon zo stellig was dat hij de villa zou winnen. Ik hou van dat soort types.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit is gewoon bart, had ik altijd gedacht, uiteindelijk veel slimmer dan huub die toch een klein beetje aan grootheidswaanzin lijdt,...spannend
MMMMMMMMMMM wat ziet dat er lekker uit, ik ben dol op Franse kaas.Hoe meer de kaas stinkt, hoe lekkerder.quote:
is ze daar zelf al achterquote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia vergeet d'r kinderen compleet, voor de zoveelste keer!
Ga naar De Kaashhut en vind het uit!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:23 schreef Danny het volgende:
ben benieuwd oftie ook bezorgt in Rotterdam of Zwolle
Als het goed is staat Petraa daarquote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef Utrecht het volgende:
Als Huub inderdaad meegaat met het plan van Bart, dan is zijn opmerking tegen Nena bij de stemming ook gelul. "Weet wie je echte vrienden zijn."
Ik denk dus ook niet dat hij Sylvia een mes in de rug steekt.
Ik denk eerder dat hij tegen haar zal zeggen als er nog 4 ofzo over zijn, het is nu ieder voor zich, iedereen is vogelvrij (tenzij Brian en Natasia de andere 2 zijn natuurlijk).![]()
Huub is scheidsrechter examen doen, staat er al iemand met een bord of spandoek??
Lees ff 2 Cossen terug, daar is het uitgebreid aan bod gekomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef Charmian het volgende:
@ schizolientje: was jij nou degene van 't weekend die zo'n mooie diagnose had gemaakt over de geestelijke toestand van die rat?
Beetje intolerant wat betreft koeiemelk.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
Amanda lust ook geen kaas?
klopt, en ik blijf er bij dat dat is wat er aan die jongen mankeertquote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef Charmian het volgende:
@ schizolientje: was jij nou degene van 't weekend die zo'n mooie diagnose had gemaakt over de geestelijke toestand van die rat?
Bart en Huub gaan allebei voor de hoofdprijs. Dat hebben zij vannacht allebei tegen elkaar erkend. Resultaat van hun overleg: in de finale zijn zij elkaars tegenstanders, maar tot de finale zijn zij elkaars bondgenoten voor bij het elimineren van alle overige bewoners. Zo is met een handdruk beklonken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen. En ook ik snap de strategie van Bart niet helemaal.
Alhoewel. Hij vindt Natasia en Brian ook nitwits maar ziet in hen uiteindelijk geen echte tegenstanders. Huub daarentegen ziet hij als grote opponent.
Zou je niet zeggen gezien haar uiers.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Beetje intolerant wat betreft koeiemelk.
ja weet ik ging over munchhausen en zo, maar zij had echt een perfecte beschrijving maar weet de naam niet meer die er aan vast hingquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees ff 2 Cossen terug, daar is het uitgebreid aan bod gekomen.
bij mij zijn er vandaag 3 valentijnskaarten de deur uit gegaan 1 voor huub 1 voor sylvia en 1 voor brian ...aardig he !!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nope, hij is btw weg voor scheidsrechtersexamen.
Oh, als je nog eens wat stuurt, herinner hem dan aan dat hij syl blijft steunen want anders graaft hij zijn eigen grafbedankt alvast!
en wat voor naam hing daar ook weer aan vast?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt, en ik blijf er bij dat dat is wat er aan die jongen mankeert
Rijp voor opname.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef Charmian het volgende:
en wat voor naam hing daar ook weer aan vast?
Kijk , dit is nou een duidelijke analysequote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
Bart en Huub gaan allebei voor de hoofdprijs. Dat hebben zij vannacht allebei tegen elkaar erkend. Resultaat van hun overleg: in de finale zijn zij elkaars tegenstanders, maar tot de finale zijn zij elkaars bondgenoten voor bij het elimineren van alle overige bewoners. Zo is met een handdruk beklonken.
Wat gaat gebeuren is een soort schaakspel waarbij de twee schaakspelers om beurten hun stukken gaan inleveren. De ruil begint met de lichte stukken (Amanda, de nieuwe bewoners) en eindigt met de zware stukken (Brain, Natasja, Sylvia), zodanig dat het machtsevenwicht min of meer gehandhaafd blijft (beiden beseffen dondersgoed dat een te grote verstoring van het evenwicht tevens het einde van het pact betekent).
De eerste daad van hun bondgenootschap is het gunnen van het Valantijnsdiner aan Amanda. Huub heeft zijn achterban inmiddels gemobiliseerd. Nu is Bart bezig zijn achterban mentaal voor te bereiden ('heb vertrouwen in mij') om hem te volgen als hij vanavond zijn voorkeur voor Amanda uitspreekt.
Nix meer aan toe te voegenquote:
Geweldig! Dank voor je uiteenzetting. Ik kopieer het en plak het ergens op als leidraad.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
Bart en Huub gaan allebei voor de hoofdprijs. Dat hebben zij vannacht allebei tegen elkaar erkend. Resultaat van hun overleg: in de finale zijn zij elkaars tegenstanders, maar tot de finale zijn zij elkaars bondgenoten voor bij het elimineren van alle overige bewoners. Zo is met een handdruk beklonken.
Wat gaat gebeuren is een soort schaakspel waarbij de twee schaakspelers om beurten hun stukken gaan inleveren. De ruil begint met de lichte stukken (Amanda, de nieuwe bewoners) en eindigt met de zware stukken (Brain, Natasja, Sylvia), zodanig dat het machtsevenwicht min of meer gehandhaafd blijft (beiden beseffen dondersgoed dat een te grote verstoring van het evenwicht tevens het einde van het pact betekent).
De eerste daad van hun bondgenootschap is het gunnen van het Valantijnsdiner aan Amanda. Huub heeft zijn achterban inmiddels gemobiliseerd. Nu is Bart bezig zijn achterban mentaal voor te bereiden ('heb vertrouwen in mij') om hem te volgen als hij vanavond zijn voorkeur voor Amanda uitspreekt.
Ok Natasia smullen maarquote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Polonium-120 het volgende:
ow wat lekker die fungus...
fungus (Latijn): samentrekking van funus ago? (vrij vertaald als ik maak een lijk of ik ben dodelijk)
ghehehe ja das de jip en janneke benamingquote:
Ik weet niet beter dat fungus, schimmel betekent.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Polonium-120 het volgende:
ow wat lekker die fungus...
fungus (Latijn): samentrekking van funus ago? (vrij vertaald als ik maak een lijk of ik ben dodelijk)
Of waren ze te laat met de pilen en is hij doorgedraaidquote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef demins het volgende:
Waar is Brian? Hij blijft lang weg, hij zal zijn pillen wel moeten innemen, kan dus nog even duren...?
De kunst van het brie-maken is om de lagen wrongel gelijkmatig in de kaasvormen te scheppen en de wei er goed uit te laten lopen. Wanneer de kaas stevig is geworden, worden deze op (stro)matjes gelegd. Door ze regelmatig te keren en te bestrooien met een speciaal schimmel krijgen ze de kenmerkende smaak en vorm.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat fungus, schimmel betekent.
Loop je wat achter of wil je iets met ons delen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef m-materazzi het volgende:
Wat een idioot die Nathanael. Zielig mannetje. Fuck off crybaby
. Hoeveel afleveringen zal het duren voordat Huub weer in de villa komt na zijn uitzetting ?
3 dagen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef m-materazzi het volgende:
Wat een idioot die Nathanael. Zielig mannetje. Fuck off crybaby
. Hoeveel afleveringen zal het duren voordat Huub weer in de villa komt na zijn uitzetting ?
Gaat over de aflevering die nu bezig is op tvquote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loop je wat achter of wil je iets met ons delen?![]()
Kijken jullie soms alleen de TV uitzendingen? Dan kan ik het begrijpen wat jullie schrijven. anders????quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef Dogga het volgende:
[..]
3 dagen?
in die tussentijd is er geen moer gebeurt man
Ik heb hem tegen Brain horen zeggen dat hij ook een date wil uitnodigen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Wil Brian nog Hedda en Huub's zus uitnodigen eigenlijk? Eigenlijk moeten die meiden gewoon accepteren en dan op de avond zeggen: "Je denkt toch niet dat we een avondje met Huub afslaan?" Vervolgens Brian de hele avond links laten liggen. Kijk, dat is nou een leuk scenario.
Wat een leuk complimentje voor je!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Wil Brian nog Hedda en Huub's zus uitnodigen eigenlijk? Eigenlijk moeten die meiden gewoon accepteren en dan op de avond zeggen: "Je denkt toch niet dat we een avondje met Huub afslaan?" Vervolgens Brian de hele avond links laten liggen. Kijk, dat is nou een leuk scenario.
te veel penicilline werkt averechts...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef demins het volgende:
Brian: ik kan echt geen kaas meer op, ik heb net mijn pillen genomen, ik zit vol!![]()
Ik heb overdag genoeg andere dingen te doen hoor. Dus ik kijk voornamelijk de tv uitzendingen. Maar dat zijn dus maar een paar afleveringen hooguit.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijken jullie soms alleen de TV uitzendingen? Dan kan ik het begrijpen wat jullie schrijven. anders????![]()
![]()
![]()
![]()
D' accordquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Ohohoho naast Française te zijn ben ik ook Zwitser...Niet beschimpen met de kaasfondue: Vacherin + Gruyère en (Zwitserse) witte wijn + knoflook. Punt geen andere versie(nou vooruit met kirsch)
Tja de echte ambachtelijke kaasboeren zijn gedoemd in Europa, met al die stomme hygiëne regels. Je mag eigenlijk ook geen rauwe melk kazen meer importeren. Belachelijk![]()
Zdngmw hoort alleen zichzelfquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef dronkeykong het volgende:
Misschien had je ff moeten luistern Natasia
Hij zit uit te leggen wat voor assortiment hij heeft...
Offtopic: ik vind dat de TV wél té ver op achterloopt..... ik vind dat de soap actueler moet zijn om kijkers enthousiast te maken/ houden.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijken jullie soms alleen de TV uitzendingen? Dan kan ik het begrijpen wat jullie schrijven. anders????![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomd goed verhaal!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Bart en Huub gaan allebei ...etc en knip
"Ik ben gek op noten...Het past toch goed bij kaas...? Ik ben gek op walnoten....Heeft u kaas met noten, waarom niet? Het is toch een lekkere kaas" (=te lezen met piepstem)quote:
Ja, maar volgens mij bedoelde hij daar Hedda of Radna meequote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik heb hem tegen Brain horen zeggen dat hij ook een date wil uitnodigen.
Mee eens. Voorheen volgde ik het alleen via de tv maar sinds ik de streams bekijk is het de moeite niet meer. Per dag uitzenden, ook in het weekend.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Offtopic: ik vind dat de TV wél té ver op achterloopt..... ik vind dat de soap actueler moet zijn om kijkers enthousiast te maken/ houden.
Onzin, leuk verhaal over de kazen, tenminste , als zdngmw haar scheur een keer dichthoudt. Btw, hoe lang zou het duren voordat ze overgaat van U op schatje, poepie??????????????quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:
godcaramba was een saaie bedoeling
Bij de walnotenkaas.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, leuk verhaal over de kazen, tenminste , als zdngmw haar scheur een keer dichthoudt. Btw, hoe lang zou het duren voordat ze overgaat van U op schatje, poepie??????????????
noem het maar bezigheidstherapie...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:
godcaramba was een saaie bedoeling
Gajes, onthoud die naam. Nog nergens zo'n heldere uiteenzetting gezien.quote:
Natasia's dominantiequote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
noem het maar bezigheidstherapie...
Sorry even OTquote:Op maandag 12 februari 2007 19:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gajes, onthoud die naam. Nog nergens zo'n heldere uiteenzetting gezien.
*houdt zijn posts in de gaten)
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Mag ik een keertje bij jou komen kaasfondueen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Ohohoho naast Française te zijn ben ik ook Zwitser...Niet beschimpen met de kaasfondue: Vacherin + Gruyère en (Zwitserse) witte wijn + knoflook. Punt geen andere versie(nou vooruit met kirsch)
Knap onbeschoft zeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:29 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die man staat daar exquise kazen te snijden en wijn te schenken. De ene tokkie gaat douchen terwijl de andere tokkie-aap gewoon de boodschappen gaat staan uitpakken.
Bestel de volgende keer gewoon de pizzahut a.u.b......
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weet ong. hoe het moet en duizend keer bij familie gegeten maar nooit zelf gemaaktquote:Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik een keertje bij jou komen kaasfondueen?
![]()
Ja maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of is Fok weer zooooo traag?
Nee hoor dat was gewoon Snolliequote:Op maandag 12 februari 2007 20:36 schreef Nicoss het volgende:
Was Amoebe straks onder de douche alleen aan het douchen?????? of zag ik spoken
wishfull thinking, denk het nietquote:Op maandag 12 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...
Dan gaan we toch lekker naar je familie in Zwitserland!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weet ong. hoe het moet en duizend keer bij familie gegeten maar nooit zelf gemaakt![]()
Nou ja vacherin en gruyère zijn ook niet de makkelijkste ingredïenten te vinden in NL.
Niet aan jouquote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of is Fok weer zooooo traag?
Ja, ik hoop ook dat die uiteenzetting over het pact klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...
En Brian mocht het niet vorige week?!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef zaadjuh het volgende:
sjee die luie trut ligt op bed
die zou ik ook wel eens willen zien inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:43 schreef lady1 het volgende:
heeft iemand nu al de foto ergens gezien van natashia en wilgo bij de parkeerplaats vanmorgen
Ze is ongesteld...quote:Op maandag 12 februari 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Amanda is ziek geloof ik.
Insane in the brain ?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Amanda is ziek geloof ik.
hoe gedraagt hij zich dan? Zit net pas te kijken!quote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Ashrak het volgende:
De stem voor de walgelijkste miljonair is van mij naar Brainless gegaan, maar hoe het liegbeest zich vanavond gedraagd vind ik echt verschrikkelijk. Respectloos en totaal infantiel mens.
Dat niemand daar iets van zegt ook ...
Dan zal hij wel weer -zoals gebruikelijk- ontploffen met een woedeuitbarsting.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is brian zenuwachtig voor de stemming.
quote:Op maandag 12 februari 2007 21:55 schreef blomst het volgende:
Natasia zei dat ze vol spinnewebben zat, Zal Wilgo het nog druk krijgen als ze thuis is.
Ik ook!quote:Op maandag 12 februari 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Huub lachen. Geweldig!!
Ik ben het even helemaal met Natasia eens. Tja sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |