Knap onbeschoft zeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:29 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die man staat daar exquise kazen te snijden en wijn te schenken. De ene tokkie gaat douchen terwijl de andere tokkie-aap gewoon de boodschappen gaat staan uitpakken.
Bestel de volgende keer gewoon de pizzahut a.u.b......
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weet ong. hoe het moet en duizend keer bij familie gegeten maar nooit zelf gemaaktquote:Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik een keertje bij jou komen kaasfondueen?
![]()
Ja maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of is Fok weer zooooo traag?
Nee hoor dat was gewoon Snolliequote:Op maandag 12 februari 2007 20:36 schreef Nicoss het volgende:
Was Amoebe straks onder de douche alleen aan het douchen?????? of zag ik spoken
wishfull thinking, denk het nietquote:Op maandag 12 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...
Dan gaan we toch lekker naar je familie in Zwitserland!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weet ong. hoe het moet en duizend keer bij familie gegeten maar nooit zelf gemaakt![]()
Nou ja vacherin en gruyère zijn ook niet de makkelijkste ingredïenten te vinden in NL.
Niet aan jouquote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of is Fok weer zooooo traag?
Ja, ik hoop ook dat die uiteenzetting over het pact klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...
En Brian mocht het niet vorige week?!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef zaadjuh het volgende:
sjee die luie trut ligt op bed
die zou ik ook wel eens willen zien inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:43 schreef lady1 het volgende:
heeft iemand nu al de foto ergens gezien van natashia en wilgo bij de parkeerplaats vanmorgen
Ze is ongesteld...quote:Op maandag 12 februari 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Amanda is ziek geloof ik.
Insane in the brain ?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Amanda is ziek geloof ik.
hoe gedraagt hij zich dan? Zit net pas te kijken!quote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Ashrak het volgende:
De stem voor de walgelijkste miljonair is van mij naar Brainless gegaan, maar hoe het liegbeest zich vanavond gedraagd vind ik echt verschrikkelijk. Respectloos en totaal infantiel mens.
Dat niemand daar iets van zegt ook ...
Dan zal hij wel weer -zoals gebruikelijk- ontploffen met een woedeuitbarsting.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is brian zenuwachtig voor de stemming.
quote:Op maandag 12 februari 2007 21:55 schreef blomst het volgende:
Natasia zei dat ze vol spinnewebben zat, Zal Wilgo het nog druk krijgen als ze thuis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |