Zou je niet zeggen gezien haar uiers.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Beetje intolerant wat betreft koeiemelk.
ja weet ik ging over munchhausen en zo, maar zij had echt een perfecte beschrijving maar weet de naam niet meer die er aan vast hingquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees ff 2 Cossen terug, daar is het uitgebreid aan bod gekomen.
bij mij zijn er vandaag 3 valentijnskaarten de deur uit gegaan 1 voor huub 1 voor sylvia en 1 voor brian ...aardig he !!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nope, hij is btw weg voor scheidsrechtersexamen.
Oh, als je nog eens wat stuurt, herinner hem dan aan dat hij syl blijft steunen want anders graaft hij zijn eigen grafbedankt alvast!
en wat voor naam hing daar ook weer aan vast?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt, en ik blijf er bij dat dat is wat er aan die jongen mankeert
Rijp voor opname.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef Charmian het volgende:
en wat voor naam hing daar ook weer aan vast?
Kijk , dit is nou een duidelijke analysequote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
Bart en Huub gaan allebei voor de hoofdprijs. Dat hebben zij vannacht allebei tegen elkaar erkend. Resultaat van hun overleg: in de finale zijn zij elkaars tegenstanders, maar tot de finale zijn zij elkaars bondgenoten voor bij het elimineren van alle overige bewoners. Zo is met een handdruk beklonken.
Wat gaat gebeuren is een soort schaakspel waarbij de twee schaakspelers om beurten hun stukken gaan inleveren. De ruil begint met de lichte stukken (Amanda, de nieuwe bewoners) en eindigt met de zware stukken (Brain, Natasja, Sylvia), zodanig dat het machtsevenwicht min of meer gehandhaafd blijft (beiden beseffen dondersgoed dat een te grote verstoring van het evenwicht tevens het einde van het pact betekent).
De eerste daad van hun bondgenootschap is het gunnen van het Valantijnsdiner aan Amanda. Huub heeft zijn achterban inmiddels gemobiliseerd. Nu is Bart bezig zijn achterban mentaal voor te bereiden ('heb vertrouwen in mij') om hem te volgen als hij vanavond zijn voorkeur voor Amanda uitspreekt.
Nix meer aan toe te voegenquote:
Geweldig! Dank voor je uiteenzetting. Ik kopieer het en plak het ergens op als leidraad.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
Bart en Huub gaan allebei voor de hoofdprijs. Dat hebben zij vannacht allebei tegen elkaar erkend. Resultaat van hun overleg: in de finale zijn zij elkaars tegenstanders, maar tot de finale zijn zij elkaars bondgenoten voor bij het elimineren van alle overige bewoners. Zo is met een handdruk beklonken.
Wat gaat gebeuren is een soort schaakspel waarbij de twee schaakspelers om beurten hun stukken gaan inleveren. De ruil begint met de lichte stukken (Amanda, de nieuwe bewoners) en eindigt met de zware stukken (Brain, Natasja, Sylvia), zodanig dat het machtsevenwicht min of meer gehandhaafd blijft (beiden beseffen dondersgoed dat een te grote verstoring van het evenwicht tevens het einde van het pact betekent).
De eerste daad van hun bondgenootschap is het gunnen van het Valantijnsdiner aan Amanda. Huub heeft zijn achterban inmiddels gemobiliseerd. Nu is Bart bezig zijn achterban mentaal voor te bereiden ('heb vertrouwen in mij') om hem te volgen als hij vanavond zijn voorkeur voor Amanda uitspreekt.
Ok Natasia smullen maarquote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Polonium-120 het volgende:
ow wat lekker die fungus...
fungus (Latijn): samentrekking van funus ago? (vrij vertaald als ik maak een lijk of ik ben dodelijk)
ghehehe ja das de jip en janneke benamingquote:
Ik weet niet beter dat fungus, schimmel betekent.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Polonium-120 het volgende:
ow wat lekker die fungus...
fungus (Latijn): samentrekking van funus ago? (vrij vertaald als ik maak een lijk of ik ben dodelijk)
Of waren ze te laat met de pilen en is hij doorgedraaidquote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef demins het volgende:
Waar is Brian? Hij blijft lang weg, hij zal zijn pillen wel moeten innemen, kan dus nog even duren...?
De kunst van het brie-maken is om de lagen wrongel gelijkmatig in de kaasvormen te scheppen en de wei er goed uit te laten lopen. Wanneer de kaas stevig is geworden, worden deze op (stro)matjes gelegd. Door ze regelmatig te keren en te bestrooien met een speciaal schimmel krijgen ze de kenmerkende smaak en vorm.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat fungus, schimmel betekent.
Loop je wat achter of wil je iets met ons delen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef m-materazzi het volgende:
Wat een idioot die Nathanael. Zielig mannetje. Fuck off crybaby
. Hoeveel afleveringen zal het duren voordat Huub weer in de villa komt na zijn uitzetting ?
3 dagen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef m-materazzi het volgende:
Wat een idioot die Nathanael. Zielig mannetje. Fuck off crybaby
. Hoeveel afleveringen zal het duren voordat Huub weer in de villa komt na zijn uitzetting ?
Gaat over de aflevering die nu bezig is op tvquote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loop je wat achter of wil je iets met ons delen?![]()
Kijken jullie soms alleen de TV uitzendingen? Dan kan ik het begrijpen wat jullie schrijven. anders????quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef Dogga het volgende:
[..]
3 dagen?
in die tussentijd is er geen moer gebeurt man
Ik heb hem tegen Brain horen zeggen dat hij ook een date wil uitnodigen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Wil Brian nog Hedda en Huub's zus uitnodigen eigenlijk? Eigenlijk moeten die meiden gewoon accepteren en dan op de avond zeggen: "Je denkt toch niet dat we een avondje met Huub afslaan?" Vervolgens Brian de hele avond links laten liggen. Kijk, dat is nou een leuk scenario.
Wat een leuk complimentje voor je!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Wil Brian nog Hedda en Huub's zus uitnodigen eigenlijk? Eigenlijk moeten die meiden gewoon accepteren en dan op de avond zeggen: "Je denkt toch niet dat we een avondje met Huub afslaan?" Vervolgens Brian de hele avond links laten liggen. Kijk, dat is nou een leuk scenario.
te veel penicilline werkt averechts...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef demins het volgende:
Brian: ik kan echt geen kaas meer op, ik heb net mijn pillen genomen, ik zit vol!![]()
Ik heb overdag genoeg andere dingen te doen hoor. Dus ik kijk voornamelijk de tv uitzendingen. Maar dat zijn dus maar een paar afleveringen hooguit.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijken jullie soms alleen de TV uitzendingen? Dan kan ik het begrijpen wat jullie schrijven. anders????![]()
![]()
![]()
![]()
D' accordquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Ohohoho naast Française te zijn ben ik ook Zwitser...Niet beschimpen met de kaasfondue: Vacherin + Gruyère en (Zwitserse) witte wijn + knoflook. Punt geen andere versie(nou vooruit met kirsch)
Tja de echte ambachtelijke kaasboeren zijn gedoemd in Europa, met al die stomme hygiëne regels. Je mag eigenlijk ook geen rauwe melk kazen meer importeren. Belachelijk![]()
Zdngmw hoort alleen zichzelfquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef dronkeykong het volgende:
Misschien had je ff moeten luistern Natasia
Hij zit uit te leggen wat voor assortiment hij heeft...
Offtopic: ik vind dat de TV wél té ver op achterloopt..... ik vind dat de soap actueler moet zijn om kijkers enthousiast te maken/ houden.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijken jullie soms alleen de TV uitzendingen? Dan kan ik het begrijpen wat jullie schrijven. anders????![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomd goed verhaal!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Bart en Huub gaan allebei ...etc en knip
"Ik ben gek op noten...Het past toch goed bij kaas...? Ik ben gek op walnoten....Heeft u kaas met noten, waarom niet? Het is toch een lekkere kaas" (=te lezen met piepstem)quote:
Ja, maar volgens mij bedoelde hij daar Hedda of Radna meequote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik heb hem tegen Brain horen zeggen dat hij ook een date wil uitnodigen.
Mee eens. Voorheen volgde ik het alleen via de tv maar sinds ik de streams bekijk is het de moeite niet meer. Per dag uitzenden, ook in het weekend.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Offtopic: ik vind dat de TV wél té ver op achterloopt..... ik vind dat de soap actueler moet zijn om kijkers enthousiast te maken/ houden.
Onzin, leuk verhaal over de kazen, tenminste , als zdngmw haar scheur een keer dichthoudt. Btw, hoe lang zou het duren voordat ze overgaat van U op schatje, poepie??????????????quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:
godcaramba was een saaie bedoeling
Bij de walnotenkaas.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, leuk verhaal over de kazen, tenminste , als zdngmw haar scheur een keer dichthoudt. Btw, hoe lang zou het duren voordat ze overgaat van U op schatje, poepie??????????????
noem het maar bezigheidstherapie...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:
godcaramba was een saaie bedoeling
Gajes, onthoud die naam. Nog nergens zo'n heldere uiteenzetting gezien.quote:
Natasia's dominantiequote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
noem het maar bezigheidstherapie...
Sorry even OTquote:Op maandag 12 februari 2007 19:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gajes, onthoud die naam. Nog nergens zo'n heldere uiteenzetting gezien.
*houdt zijn posts in de gaten)
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Mag ik een keertje bij jou komen kaasfondueen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Ohohoho naast Française te zijn ben ik ook Zwitser...Niet beschimpen met de kaasfondue: Vacherin + Gruyère en (Zwitserse) witte wijn + knoflook. Punt geen andere versie(nou vooruit met kirsch)
Knap onbeschoft zeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:29 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die man staat daar exquise kazen te snijden en wijn te schenken. De ene tokkie gaat douchen terwijl de andere tokkie-aap gewoon de boodschappen gaat staan uitpakken.
Bestel de volgende keer gewoon de pizzahut a.u.b......
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weet ong. hoe het moet en duizend keer bij familie gegeten maar nooit zelf gemaaktquote:Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik een keertje bij jou komen kaasfondueen?
![]()
Ja maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of is Fok weer zooooo traag?
Nee hoor dat was gewoon Snolliequote:Op maandag 12 februari 2007 20:36 schreef Nicoss het volgende:
Was Amoebe straks onder de douche alleen aan het douchen?????? of zag ik spoken
wishfull thinking, denk het nietquote:Op maandag 12 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...
Dan gaan we toch lekker naar je familie in Zwitserland!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weet ong. hoe het moet en duizend keer bij familie gegeten maar nooit zelf gemaakt![]()
Nou ja vacherin en gruyère zijn ook niet de makkelijkste ingredïenten te vinden in NL.
Niet aan jouquote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of is Fok weer zooooo traag?
Ja, ik hoop ook dat die uiteenzetting over het pact klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je gelijk heeft...
En Brian mocht het niet vorige week?!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:35 schreef zaadjuh het volgende:
sjee die luie trut ligt op bed
die zou ik ook wel eens willen zien inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:43 schreef lady1 het volgende:
heeft iemand nu al de foto ergens gezien van natashia en wilgo bij de parkeerplaats vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |