tja, wil die mijnheer wat doen aan de hoge kosten voor die schoolreisjes is het weer niet goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd en ook niet zo erg ondoorzichtig ook niet gelukkig![]()
wooptie doe dat kost nog geen euro p.p extra dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:28 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, wil die mijnheer wat doen aan de hoge kosten voor die schoolreisjes is het weer niet goed
Fijn, een reactie van iemand met meer hersens dan stemgeluid, itt TS.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef FJD het volgende:
Gaat nergens over. Kinderen kunnen toch zelf kiezen om geen varkensvlees te etenZorg gewoon voor een alternatief zonder iemand iets op te leggen.
Wellicht hebben sommige users een grote aversie tegen islamieten.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, als ik een boomknuffelaar zou zijn. Ik vind het trouwens grappiger dat iemand die kennelijk iets tegen boomknuffelaars heeft ineens zelf dierenrechtenactivist wordt omdat er moslims bij betrokken zijn. Want zeg nou zelf, het kan je geen zier schelen hoe dieren worden geslacht of wat kinderen op de boterham krijgen, je grijpt elke kans aan om eens lekker op moslims te kotsen en je paranoïde wereldbeeld te progageren. Eigenlijk ben je best een triest geval.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef gelly het volgende:
Ga je ergens anders druk over maken hysterisch wijf.
eens gewoon alternatief zoeken niet iemand iets opleggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Fijn, een reactie van iemand met meer hersens dan stemgeluid, itt TS.
erm, grappig dat je dat zegt .. ik had toch echt de indruk dat de moslims liefst aan het varkensvlees moet van velen hier, ik heb in dit topic herhaaldelijk gelezen dat ze zich niet zo moeten aanstellen met hun achterhaalde regeltjes ed .. hoe anders is het verhaal als de schoen aan de andere voet zitquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef niet_links het volgende:
[..]
eens gewoon alternatief zoeken niet iemand iets opleggen
Denk dat er zeer weinigen zeggen dat moslims aan de varkensvlees MOETEN. Dat men het aanstellerij vindt is een totaal ander gegeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef moussie het volgende:
[..]
erm, grappig dat je dat zegt .. ik had toch echt de indruk dat de moslims liefst aan het varkensvlees moet van velen hier, ik heb in dit topic herhaaldelijk gelezen dat ze zich niet zo moeten aanstellen met hun achterhaalde regeltjes ed .. hoe anders is het verhaal als de schoen aan de andere voet zit
Ze moeten zich inderdaad ook niet aanstellen, WANT niemand dwingt ze varkensvlees te eten. Maar ze stellen zich wel aan en zorgen zo dat niet-moslims wel halal moeten eten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef moussie het volgende:
[..]
erm, grappig dat je dat zegt .. ik had toch echt de indruk dat de moslims liefst aan het varkensvlees moet van velen hier, ik heb in dit topic herhaaldelijk gelezen dat ze zich niet zo moeten aanstellen met hun achterhaalde regeltjes ed .. hoe anders is het verhaal als de schoen aan de andere voet zit
Precies.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef Masterix het volgende:
Dat ik wat ik hier lees: neiemand beweert dat moslims even goed varken kunnen eten, wel dat niet-moslims even goed halal kunnen eten.
euhmquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ze moeten zich inderdaad ook niet aanstellen, WANT niemand dwingt ze varkensvlees te eten. Maar ze stellen zich wel aan en zorgen zo dat niet-moslims wel halal moeten eten.
Dat ik wat ik hier lees: neiemand beweert dat moslims even goed varken kunnen eten, wel dat niet-moslims even goed halal kunnen eten.
Wie dringt wie hier iets op?
quote:Maar waarom dat vleesbeleg dat door iedereen gegeten kan worden nou per se halal moet zijn ontgaat me nog steeds. Een moslim kan ook prima vlees eten dat niet halal is. Hij hoeft alleen maar z'n mondje open te doen, 'hap' te zeggen en door te slikken.
quote:Het is gaat hier niet om iets dat echt van belang is, maar om een volkomen onnozele regel die allang achterhaald had moeten zijn. In plaats dat de mensen leren dat het onzinnig is om je er in deze tijd nog aan te houden, word op deze manier aangegeven dat ze nog gelijk hebben met die onzin óók.
euhm .. als ik jou een broodje aangeef met runderrookvlees, kan jij dan zien of dat nou wel of niet halal is, maakt het jou wat uit of het wel of niet halal is, bestaat er in jouw leven een regel die bepaald dat je absoluut geen halal mag eten ? In mijn leven niet, zoals ik al eerder zei, als je je idd druk zou maken om het welzijn van de dieren zijn er op beide methodes van geboorte tot slacht wel wat dingen aan te merken cq was je al lang vegetariër geworden ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies.
Moslima's moeten, zeggen ze, een hoofddoekje dragen. Kunnen we dat net zo goed verplichten voor alle vrouwen, want iedereen mag een hoofddoekje dragen. En vrouwen hebben er geen last van als ze zoiets dragen, toch?
Verder kan het geen kwaad als vrouwen 's zomers een lange broek/rok en een shirt/blouse met lange mouwen dragen. Dus om de moslims ter wille te zijn kunnen we dat ook wel instellen. Want waarom zou je een korte broek dragen en daarmee mensen tegen het hoofd stoten als je ook gewoon een lange broek mag dragen.![]()
Ja, dat krijgen die moslima's die de hele dag binnen worden opgesloten door hun man.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:48 schreef moussie het volgende:
[..]
En btw .. er zijn er meer dan genoeg stemmen uit niet islamitische kringen die waarschuwen voor het constante blootstellen van je huid aan de zon .. kan huiskanker veroorzaken .. dus zo dom is dat wat meer gekleed in de zon misschien nog niet eens
Verschil is moussie dat het daar een van oorsprong christelijk land is.. dus zij zouden totaal niet moeten aanpassen. Maar goed dat soort verschillen zie je niet. Ik zie moslims zich in hun oorsrponkelijke landen ook niet aanpassenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef moussie het volgende:
[..]
en in die christelijke landen worden dieren sinds wanneer ook alweer verdoofd voor het slachten .. sinds een jaartje of 20 ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef niet_links het volgende:
Verschil is moussie dat het daar een van oorsprong christelijk land is.. dus zij zouden totaal niet moeten aanpassen.
euhm, hoe bedoel je .. dat de enkeling geen varkensvlees kan kopen bij de plaatselijke slager ? Zou het niet ook daar veranderen als de bevolkingsgroep groot genoeg cq interessant wordt als klantengroep met speciale wensen mbt hun voeding, zo haalde de moslim vroeger zijn vlees bij de Jood en koopt het nu in de supermarkt, en zo kan ik me herinneren dat ik voor een teentje verse knoflook echt op zoek moest en tegenwoordig vindt je het overal .. marktwerking .. zou je dat niet ook hebben in andere landen ?quote:Maar goed dat soort verschillen zie je niet. Ik zie moslims zich in hun oorsrponkelijke landen ook niet aanpassen
zegt de man die het goed vindt dat islamitische landen door westerse troepen westerse democratie opgelegd krijgen, of ze het nou leuk vinden of niet .. beetje dubbel ?quote:Maar goed het is achtterlijk als de oorspronkelijke bewoners zich moeten aanpassen aan anders denkende.
Ja he. Moet je eens in POL kijken. Een compleet links halal slagerij barstensvol met non argumenten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef Disorder het volgende:
De Islamisering schiet al aardig op.
Te weinig dag/zonlicht kan een gebrek aan vitamine D opleveren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:48 schreef moussie het volgende:
dus zo dom is dat wat meer gekleed in de zon misschien nog niet eens
De wensen van moslims houden o.a. in dat hun halalvlees niet naast varkensvlees gelegen mag hebben. Volgens mij liefst ook niet eens in dezelfde vitrine!! Dat een slager OOK halalvlees verkoopt, akkoord. Maar ik denk niet dat een islamitische slager, zelfs al is er nog zo'n grote markt voor, zie Nederland, varkensvlees verkoopt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef moussie het volgende:
Zou het niet ook daar veranderen als de bevolkingsgroep groot genoeg cq interessant wordt als klantengroep met speciale wensen mbt hun voeding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |