Ja, sorry hoor, maar dít vind ik dus echt niet meer normaal.quote:Kinderen van Antwerpse scholen die op schooluitstap gaan krijgen alleen nog halalvlees te eten. Dat besliste het stadsonderwijs van Antwerpen. De afgelopen dagen kregen alle ouders een brief met de mededeling dat op uitstapjes enkel vlees wordt geserveerd dat op rituele wijze is geslacht en dat varkensvlees van het menu verdwijnt.
Geil.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
whats next? geheelbedekte vrouwen op de wallen?
Maar de hindoes dan? Wat krijgen zij te vreten? Ontbijt-koek? Muesli-burgers?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef LXIV het volgende:
Nou, de Joden mogen dan in ieder geval ook mee-eten. En ook voor de Christelijke kindjes kan het geen enkel kwaad om hun karbonaadje voor een dag te laten staan.
Er zijn nu eenmaal veel minder Hindoes in België dan dat er moslims zijn. Overigens mogen Hindoes wel vlees eten, er is tenminste geen verbod op, maar geloven sommigen dat het minder goed is voor hun karma.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar de hindoes dan? Wat krijgen zij te vreten? Ontbijt-koek? Muesli-burgers?
Hindoekind: "Maar ik eet geen vlees."quote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal veel minder Hindoes in België dan dat er moslims zijn. Overigens mogen Hindoes wel vlees eten, er is tenminste geen verbod op, maar geloven sommigen dat het minder goed is voor hun karma.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef gelly het volgende:
En wie boeit het nou werkelijk wat wat vlaamse schoolkindertjes op hun schoolreisje eten ?
Nou, het is toch logisch dat bij schoolreisjes rekening gehouden wordt met de (religieuze) wensen van de meerderheid. In het geval van Antwerpen denk ik dat dit een moslim-meerderheid.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hindoekind: "Maar ik eet geen vlees."
Docent: "MAAR HET MAG WEL! DUS VREET DIE FUCKING HALAL BURGER NOU MAAR GEWOON!"
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het schaap kwam van links, ik zeg het je!![]()
MIJ!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef gelly het volgende:
En wie boeit het nou werkelijk wat wat vlaamse schoolkindertjes op hun schoolreisje eten ?
Hang jezelf maar alvast op, hoef je het allemaal niet mee te maken.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef juonjacket het volgende:
in Frankrijk mag je geen hoofddoeken dragen, geen kruis aan een ketting (niets wat je geloof dudelijk maak), maar binnenkort zal het hier net andersom worden...Iedereen een hofddoek, iedereen naar de moskee en iedereen halal vlees....
, tja....
![]()
![]()
Daar zou ik maar niet al te hard op rekenen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef juonjacket het volgende:
in Frankrijk mag je geen hoofddoeken dragen, geen kruis aan een ketting (niets wat je geloof dudelijk maak), maar binnenkort zal het hier net andersom worden...Iedereen een hofddoek, iedereen naar de moskee en iedereen halal vlees....
, tja....
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
MIJ!
EN HET BIER DAN? WAAROM IS ER GODVERDOMME NOG STEEDS GEEN HALALBIER??
Welke tijdschaal zat je aan te denken?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef juonjacket het volgende:
, tja....
![]()
![]()
binnen 5 jaar misschien....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Welke tijdschaal zat je aan te denken?
Exact. Alle nachtmerriescenario's komen dus gewoon uit. De islam neemt West-Europa over.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, het is toch logisch dat bij schoolreisjes rekening gehouden wordt met de (religieuze) wensen van de meerderheid. In het geval van Antwerpen denk ik dat dit een moslim-meerderheid.
EN DAN, EN DAN, EN DAN.....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Exact. Alle nachtmerriescenario's komen dus gewoon uit. De islam neemt West-Europa over.
Omdat een paar vlaamse schoolkindertjes geen ham op de boterham krijgen ? Er bestaat medicatie tegen paranoïa, dat weet je ?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Exact. Alle nachtmerriescenario's komen dus gewoon uit. De islam neemt West-Europa over.
is dat nou niet eng.....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ritueel slachten is helemaal niet wreed, maar juist vrij diervriendelijk en met respect voor het dier.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Lemmeb het volgende:
Wel grappig dat je ineens niemand meer hoort over de nogal schandalige, dieronvriendelijke slachtmethode die aan halalvlees ten grondslag ligt. Als onze bomenknuffelende vrienden moet kiezen tussen moslims en dierenwelzijn, winnen blijkbaar de moslims. Zover zijn we al.
HAHAHAHAHA ongelofelijke geindoctrineerde dombo!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ritueel slachten is helemaal niet wreed, maar juist vrij diervriendelijk en met respect voor het dier.
Sja, als ik een boomknuffelaar zou zijn. Ik vind het trouwens grappiger dat iemand die kennelijk iets tegen boomknuffelaars heeft ineens zelf dierenrechtenactivist wordt omdat er moslims bij betrokken zijn. Want zeg nou zelf, het kan je geen zier schelen hoe dieren worden geslacht of wat kinderen op de boterham krijgen, je grijpt elke kans aan om eens lekker op moslims te kotsen en je paranoïde wereldbeeld te progageren. Eigenlijk ben je best een triest geval.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Lemmeb het volgende:
Wel grappig dat je ineens niemand meer hoort over de nogal schandalige, dieronvriendelijke slachtmethode die aan halalvlees ten grondslag ligt. Als onze bomenknuffelende vrienden moet kiezen tussen moslims en dierenwelzijn, winnen blijkbaar de moslims. Zover zijn we al.
Wat lul, je nou weer, ontzettende nitwit? Ik zeg toch nergens dat die dieren mij wat interesseren?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, als ik een boomknuffelaar zou zijn. Ik vind het trouwens grappiger dat iemand die kennelijk iets tegen boomknuffelaars heeft ineens zelf dierenrechtenactivist wordt omdat er moslims bij betrokken zijn.
Kijk, als er in een Antwerps schoolklasje nu 20 Mohammeds, 3 Sjefke's en één Moos zitten, dan is het toch niet meer dan logisch om Halal-vlees mee te nemen op schoolreis. Daar kunnen ze allen van eten. Wanneer hesp gegeten wordt, kunnen de Mohammeds en Moos al niet mee-eten.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:08 schreef Lemmeb het volgende:
Enkele users hierboven denken blijkbaar dat ze nog grappig zijn met hun bagatelliserende opmerkingen over deze gevaarlijke (want precedentscheppende) vorm van religieuze dwang. Hoe dom en blind kan een mens zijn.
Als je op de man gaat spelen, dan is het einde discussie wmb.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ongelofelijke geindoctrineerde dombo!
[...]
Nou, als je de ene slachtmethode wreder dan de andere vindt zegt het je kennelijk wel wat.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat lul, je nou weer, ontzettende nitwit? Ik zeg toch nergens dat die dieren mij wat interesseren?
Bijvoorbeeld: zonder verdoving keel doorsnijden, even een stapje terugdoen en dood laten bloeden. Ik heb het als kind weleens gezien. Is best grappig, zo'n koe met doorgesneden keel die nog 'boehoe!' probeert te roepen terwijl het bloed alle kanten uitspuit.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef ShaoliN het volgende:
Opzich niet verkeerd om voor een alternatief te kiezen waar niemand moeite mee heeft. Maar wat moet ik verstaan onder ritueel slachten? Eerst van achter nemen voor je het op je boterham legt?
Mwah, grappig.. Het lijkt me vooral inefficient.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: zonder verdoving keel doorsnijden, even een stapje terugdoen en dood laten bloeden. Ik heb het als kind weleens gezien. Is best grappig, zo'n koe met doorgesneden keel die nog 'boehoe!' probeert te roepen terwijl het bloed alle kanten uitspuit.
Misschien moet je zelf ook eens normaal reageren, in plaats van meteen mijn post in het belachelijk te trekken. Dat zou een hoop schelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je op de man gaat spelen, dan is het einde discussie wmb.
Ach gut. Die arme verzuurde gelly kan de discussie weer eens niet winnen en gaat weer op deze gebruikelijke toer. Jij bent ook zo voorspelbaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef gelly het volgende:
Oh, je hebt gewoon onverwerkte trauma's uit je jeugd. Dat verklaart een hoop.
Dat ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mwah, grappig.. Het lijkt me vooral inefficient.
Je bedoelde deze post waarop ik enigzins chargeerde?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens normaal reageren, in plaats van meteen mijn post in het belachelijk te trekken. Dat zou een hoop schelen.
Daar had je het zelf naar gemaakt, imho.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Briljant wat een argumentatie weer!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bedoelde deze post waarop ik enigzins chargeerde?
[..]
Daar had je het zelf naar gemaakt, imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |