Kijk dan ook eens la Cité des enfants perdusquote:Op maandag 19 februari 2007 00:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Delicatessen (1991)
Eindelijk dan ook eens deze arthouse klassieker gezien. Wat een prachtige typische Jeunet sprookjes-/circusachtig sfeer.
cijfer: 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind alleen dat Brad Pitt en Morgan Freeman niet echt een chemie uitstralen samen, het is niet overtuigend of zo.. Voor de rest wel heel sterk geacteerd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Heb ik al gedaan. En ik vond Delicatessen leuker en beter.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens la Cité des enfants perdus
http://www.imdb.com/title/tt0112682/
Die vond ik persoonlijk nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik had van jou verwacht dat je de DVD Feyenoord UEFA CUP WINNAAR 2002 weer had gezien, dat is namelijk het laatste succesje wat we de laatste jaren gehad hebben....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag Green Street Hooligans gekeken,
Toffe film
Ik zoek even op video.google, en damn!!! Dit is echt bizar!!!quote:Jesus Camp - een docu over christelijke jongeren. Het is bijna eng te noemen hoe die kids gebrainwasht zijn
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:17 schreef Timo20 het volgende:
[...]
En natuurlijk wel film
Vertigo
Blijkbaar door veel mensen gezien als 1 van Hitchcock`s beste, maar ik had `m nog nooit gezien. Gelukkig kwam daar vanavond verandering in.
Wat een briljante film! Ruim 2 uur lang zat ik aan het scherm gekluisterd, te kijken naar een verhaal dat fantastisch in elkaar zit en nog beter is uitgewerkt. Het wordt rustig opgebouwd waarbij Hitchcock op een geweldige manier laat zien hoe muziek van toegevoegde waarde kan zijn op de spanning in een film. De soundtrack is geweldig en past perfect bij de sfeer en de beelden van de film. Zoals gezegd ontvouwt het verhaal zich langzaam en is de climax geweldig. Tenminste, je denkt dat het de climax is terwijl Hitch je rustig nog wat verder meeneemt in z`n web van misleidingen en twists. Heerlijk. Het einde van de film is dan ook briljant!
Net als het acteerwerk. Stewart steelt de show maar ook Kim Novak is geweldig. De camera voering is om van te smullen, een paar scenes zijn echt om van te smullen.
Vertigo is dus een regel recht meesterwerk waarbij ik geweldig heb genoten, er spijt van heb `m nog niet eerder te hebben gezien en die ik zeker nog vaker ga kijken.
Dit is film op z`n best!
9,5/10
Welke vind jij zijn beste dan? En waar staat Vertigo dan ergens?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef Mike het volgende:
Laat ik dan maar voor het tegenwicht zeggen dat ik Vertigo overrated vind en verre van Hitchcocks beste werk.
Ik schat dat ie the trouble with Harry bedoeltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:33 schreef Doff het volgende:
[..]
Welke vind jij zijn beste dan? En waar staat Vertigo dan ergens?
Mijn favoriete films van Hitchcock zijn Rebecca, Shadow of a Doubt en Psycho. Ik denk dat er nog een stuk over 7 andere films zijn die ik liever zie dan Vertigo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:33 schreef Doff het volgende:
[..]
Welke vind jij zijn beste dan? En waar staat Vertigo dan ergens?
Rebecca is ook wel heel mooi, die andere twee ook overigens. Notorious is ook wel een favoriet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Mijn favoriete films van Hitchcock zijn Rebecca, Shadow of a Doubt en Psycho. Ik denk dat er nog een stuk over 7 andere films zijn die ik liever zie dan Vertigo.
Het is een geweldig leuke zwarte comedie, maar ja, dat willen de Hitchcock fans natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:41 schreef Doff het volgende:
Trouble with harry nog niet gezien, maar dat is toch niet zo'n hoogvlieger?
Zwarte humor zit in bijna al zijn films, maarja, als het verder wat oninteressant verhaal heeft. Ik zal 'm binnenkort eens kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een geweldig leuke zwarte comedie, maar ja, dat willen de Hitchcock fans natuurlijk niet.
Mee eens! .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef Mike het volgende:
Laat ik dan maar voor het tegenwicht zeggen dat ik Vertigo overrated vind en verre van Hitchcocks beste werk.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef pascalheister het volgende:
9,7 timo![]()
en je moet het beste nog zien
Pssst...Pascal: http://forum.fok.nl/topic/973106/3/65#46478032quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
heb je de masterpiece collection niet eens?
neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
heb je de masterpiece collection niet eens?
tuurlijk heb ik hemquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
![]()
jij wel?
das echt een bak geld. misschien komt die er nog eens
incl. of excl. verzenden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik hem
die box is juist een koopje 14 films voor nog geen 85 dollar![]()
Zeker.Ik heb vorig jaar aardig moeten dokken voor Hitchcock Collection 1 & 2.Dit is echt 'n koopje!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik hem
die box is juist een koopje 14 films voor nog geen 85 dollar![]()
Matter of Life and Death is ergquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die P & P films waar ergens een oorlog in komt, zitten stampvol propaganda. Ik vind dat soms zo flagrant dat het storend wordt.
Wie heeft nou 65 ppp ingesteld? Ja, jij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:34 schreef Mike het volgende:
Pssst...Pascal: http://forum.fok.nl/topic/973106/3/65#46478032
Iemand heeft dat ooit zo voor me ingesteld en ik ben te lui om het aan te passen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie heeft nou 65 ppp ingesteld? Ja, jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik wil er eigenlijk niet teveel over zeggen, maar het is een knap staaltje prutswerk.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Re: Highlander: The Source
To our faithful fans.
Any version of Highlander: The Source that is currently available is not the final producers' version of the film. Peter Davis and Bill Panzer of Davis/Panzer Productions, the producers, in conjunction with Lionsgate Entertainment, are presently editing and remixing the film. This final cut will be delivered to Lionsgate on or about March 15, 2007.
Lionsgate will be releasing the film in September, 2007.
Peter Davis
Davis-Panzer Productions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |