Geen idee...niet gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Stond dat niet ongeveer letterlijk in de Spits?![]()
Natuurlijk maakt dat een film wel slecht. Dat het een waargebeurd verhaal is is natuurlijk geen excuus; hadden ze dat maar niet moeten verfilmen. Dit is het meest voorspelbare en met clichés doorspekte prul wat ik de afgelopen tijd heb gezien. Het enige onvoorspelbare aspect was het personage van moeders, maar die was dan ook weer te ongeloofwaardig voor woorden. En waarom je nu ineens met Plan 9 gaat vergelijken is mij helemaal een raadsel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat maakt een film overigens niet slecht. Bovendien is het op een waargebeurd verhaal. En je wist vooraf al dat ie van de goot naar Miljonair heeft geschopt. Voor Persuit of happyness vind ik bovenstaande zin niet trecht
Het kan ook zijn als het plot zo veel haken en ogen heeft dat het van de hak op de tak gaat. En dus niet weet wat er gaat komen. Ook slecht kan zijn. Bijv Plan 9 waarbij zomaar pardoes andere acteurs ( dat is pas een gruwelijke plotwending) een rol vertolkt of dat dag en nacht in een scene switchen ...
Viezerik, ze was pas 14 daar!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:29 schreef Mainport het volgende:
Ik heb onlangs gezien: Diep (Simone van Dusseldorp, 2005), en daar was niet zoveel aan, afgezien van twee dingen.
euh... nu wel jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet dat je via movie-connecties op IMDB .. de lijst van behandelde films heb staan![]()
Joh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Môme
Bij het lezen van deze review moet je wel weten dat ik niet alleen een Cotillard-fanboy ben
Ik had sterk het geval dat je tijdens het kijken met een kladblok vanalles noteerdequote:
Via de alternatieve kanalen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je die gekocht of gehuurd? Lijkt me een interessante film, maar vind 'm nogal prijzig om zomaar te kopen (¤20,- @ FRS)...
Hm, ik vond Masina eigenlijk maar helemaal niks, totdat ik Cabiria zag.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:01 schreef Kolkus het volgende:
Notti di Cabiria, Le
[afbeelding]
Of deze film je aanspreekt, hangt er denk ik vooral va naf of je het acteren van Giulietta Masina weet te waarderen.
Zelf werd ik na verloop van tijd een beetje moe van haar clownesque-mimiek, anderzijds heeft het ook wel iets aandoenlijks.
Ik vind het daarom lastig een oordeel te geven, de film is sterk maar Masina is zo aanwezig dat ik de film nog maar eens moet herkijken voor een helder oordeel....
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik had sterk het geval dat je tijdens het kijken met een kladblok vanalles noteerde![]()
Kijk dan ook eens la Cité des enfants perdusquote:Op maandag 19 februari 2007 00:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Delicatessen (1991)
Eindelijk dan ook eens deze arthouse klassieker gezien. Wat een prachtige typische Jeunet sprookjes-/circusachtig sfeer.
cijfer: 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind alleen dat Brad Pitt en Morgan Freeman niet echt een chemie uitstralen samen, het is niet overtuigend of zo.. Voor de rest wel heel sterk geacteerd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Heb ik al gedaan. En ik vond Delicatessen leuker en beter.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens la Cité des enfants perdus
http://www.imdb.com/title/tt0112682/
Die vond ik persoonlijk nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik had van jou verwacht dat je de DVD Feyenoord UEFA CUP WINNAAR 2002 weer had gezien, dat is namelijk het laatste succesje wat we de laatste jaren gehad hebben....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag Green Street Hooligans gekeken,
Toffe film
Ik zoek even op video.google, en damn!!! Dit is echt bizar!!!quote:Jesus Camp - een docu over christelijke jongeren. Het is bijna eng te noemen hoe die kids gebrainwasht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |