Oh, dat zou best kunnen, maar ik heb over het algemeen best wel van de film genotenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij ook maar één minuut het gevoel gehad dat je niet wist wat er in de volgende minuut zou gaan gebeuren?
Ik vond het nogal een Waar Woensdagavond Drama. Het is dat Smith meedoet, anders was zo'n film niet eens in de bios beland. Erg spannend wordt het ook allemaal niet, aangezien zelfs de persoon waarop het verhaal gebaseerd is overal meedoet met de publiciteitstour.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen, maar ik heb over het algemeen best wel van de film genoten![]()
Dat kan soms best wel 'es prettig zijn. Beter dan dat je elke minuut 't gevoel hebt dat je geen idee hebt wat er de afgelopen minuut gebeurd is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij ook maar één minuut het gevoel gehad dat je niet wist wat er in de volgende minuut zou gaan gebeuren?
Volgens mij heeft hij toch ook zoiets gedaan met de Italiaanse cinema. Heb het zelft niet gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef RuneRose het volgende:
A personal journey with Martin Scorsese trough American movies - Jahaa! Geweldig! Wat een eer is het om bijna vier uur aan de lippen van Scorsese te hangen en al zijn verhalen over zijn helden en inspiraties aan te horen. Het had nog wel vier uur mogen duren! Ik hoop dat er snel weer zoiets aankomt!![]()
Iemand anders nog tips over dergelijke docus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar desalniettemin toch ook erg goed
The Godfather: Part III
Dit deel had ik nog niet eerder gezien. Ten opzichte van deel 1 en 2 wordt dit als het mindere deel gezien, maar dan nog is het een prima slotstuk van een geniale trilogie met wederom een intrigerend en ingenieus verhaal. Al Pacino levert een formidabele prestatie. Sofia Coppola, die veel bekritiseerd is voor haar rol in deze film, vond ik trouwens best wel meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cijfer: 8<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Die haat voelde ik ook wel in me opborrelen. Maar dat is niet zo gek, aangezien de Engelsen worden neergezet als de ín en ín slechte vijand, en verder... niets. Aan zo'n verhaal zitten twee kanten natuurlijk. Ook komt er tegen het einde aan nogal een hoop vals sentiment om de hoek kijken, wat dat betreft slaat de film daar de plank helemaal mis. Cillian Murphy is eigenlijk de enige reden dat ik 'm nog een voldoende heb gegeven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Wind That Shakes the Barley (2006)
De film waarmee Loach die Gouden Palm won. En zeer terecht in mijn ogen. Hij viel me alles mee. Vanaf de eerste wandaad van de Britten voelde ik de haat in me op borrelen. Kort gezegd ik voelde hartstikke met de karakters mee. Hoe Loach na het bereiken van het akkoord laat zien hoe Ierland verscheurd is, door de twee broers tegenover elkaar te zetten maakt het drama helemaal compleet.
Cillian Murphy blijft a man to watch.
cijfer: 9
Dat het eenzijdige benadering is klopt. Maar dat irriteerde me dit keer niet. Aangezien ik bekend genoeg ben met beiden kanten van het verhaal. En vals sentiment heb ik al helemaal nergens opgemerkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:55 schreef Mainport het volgende:
[..]
Die haat voelde ik ook wel in me opborrelen. Maar dat is niet zo gek, aangezien de Engelsen worden neergezet als de ín en ín slechte vijand, en verder... niets. Aan zo'n verhaal zitten twee kanten natuurlijk. Ook komt er tegen het einde aan nogal een hoop vals sentiment om de hoek kijken, wat dat betreft slaat de film daar de plank helemaal mis. Cillian Murphy is eigenlijk de enige reden dat ik 'm nog een voldoende heb gegeven.
Heb part 1 nu gekeken, over oa. de gangster filmsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef RuneRose het volgende:
A personal journey with Martin Scorsese trough American movies - Jahaa! Geweldig! Wat een eer is het om bijna vier uur aan de lippen van Scorsese te hangen en al zijn verhalen over zijn helden en inspiraties aan te horen. Het had nog wel vier uur mogen duren! Ik hoop dat er snel weer zoiets aankomt!![]()
http://www.imdb.com/title/tt0383630/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef RuneRose het volgende:
Haha, jij ook al.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb part 1 nu gekeken, over oa. de gangster films![]()
Heel interessant, heb gelijk ook een lijstje met films die hij noemde die ik wil bestellen op dvd om ze te zien
Dus hij`s niet zo goed voor de bankrekening![]()
extreem geweldig is het nu ook weer niet .. maar wel grappig dat ze door de jaren heen de 'belangerijkste' erotische scenes behandelenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:50 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Haha, jij ook al.Ik ben wel benieuwd naar een aantal!
Lambiek, bedankt!
Gisteravond Killing Zoe en Poseidon gezien en beiden waren niet echt heel boeiend. Hoewel Killing Zoe wel iets cooler was dan het vreselijke Poseidon.
The Cutting Edge: The Magic of Movie Editing (2004)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef RuneRose het volgende:
je weet dat je via movie-connecties op IMDB .. de lijst van behandelde films heb staanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb part 1 nu gekeken, over oa. de gangster films![]()
Heel interessant, heb gelijk ook een lijstje met films die hij noemde die ik wil bestellen op dvd om ze te zien
Dus hij`s niet zo goed voor de bankrekening![]()
Dat maakt een film overigens niet slecht. Bovendien is het op een waargebeurd verhaal. En je wist vooraf al dat ie van de goot naar Miljonair heeft geschopt. Voor Persuit of happyness vind ik bovenstaande zin niet trechtquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Sokolsky het volgende:
Stond dat niet ongeveer letterlijk in de Spits?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een Waar Woensdagavond Drama. Het is dat Smith meedoet, anders was zo'n film niet eens in de bios beland.
Geen idee...niet gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Stond dat niet ongeveer letterlijk in de Spits?![]()
Natuurlijk maakt dat een film wel slecht. Dat het een waargebeurd verhaal is is natuurlijk geen excuus; hadden ze dat maar niet moeten verfilmen. Dit is het meest voorspelbare en met clichés doorspekte prul wat ik de afgelopen tijd heb gezien. Het enige onvoorspelbare aspect was het personage van moeders, maar die was dan ook weer te ongeloofwaardig voor woorden. En waarom je nu ineens met Plan 9 gaat vergelijken is mij helemaal een raadsel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat maakt een film overigens niet slecht. Bovendien is het op een waargebeurd verhaal. En je wist vooraf al dat ie van de goot naar Miljonair heeft geschopt. Voor Persuit of happyness vind ik bovenstaande zin niet trecht
Het kan ook zijn als het plot zo veel haken en ogen heeft dat het van de hak op de tak gaat. En dus niet weet wat er gaat komen. Ook slecht kan zijn. Bijv Plan 9 waarbij zomaar pardoes andere acteurs ( dat is pas een gruwelijke plotwending) een rol vertolkt of dat dag en nacht in een scene switchen ...
Viezerik, ze was pas 14 daar!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:29 schreef Mainport het volgende:
Ik heb onlangs gezien: Diep (Simone van Dusseldorp, 2005), en daar was niet zoveel aan, afgezien van twee dingen.
euh... nu wel jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet dat je via movie-connecties op IMDB .. de lijst van behandelde films heb staan![]()
Joh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Môme
Bij het lezen van deze review moet je wel weten dat ik niet alleen een Cotillard-fanboy ben
Ik had sterk het geval dat je tijdens het kijken met een kladblok vanalles noteerdequote:
Via de alternatieve kanalen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je die gekocht of gehuurd? Lijkt me een interessante film, maar vind 'm nogal prijzig om zomaar te kopen (¤20,- @ FRS)...
Hm, ik vond Masina eigenlijk maar helemaal niks, totdat ik Cabiria zag.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:01 schreef Kolkus het volgende:
Notti di Cabiria, Le
[afbeelding]
Of deze film je aanspreekt, hangt er denk ik vooral va naf of je het acteren van Giulietta Masina weet te waarderen.
Zelf werd ik na verloop van tijd een beetje moe van haar clownesque-mimiek, anderzijds heeft het ook wel iets aandoenlijks.
Ik vind het daarom lastig een oordeel te geven, de film is sterk maar Masina is zo aanwezig dat ik de film nog maar eens moet herkijken voor een helder oordeel....
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik had sterk het geval dat je tijdens het kijken met een kladblok vanalles noteerde![]()
Kijk dan ook eens la Cité des enfants perdusquote:Op maandag 19 februari 2007 00:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Delicatessen (1991)
Eindelijk dan ook eens deze arthouse klassieker gezien. Wat een prachtige typische Jeunet sprookjes-/circusachtig sfeer.
cijfer: 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind alleen dat Brad Pitt en Morgan Freeman niet echt een chemie uitstralen samen, het is niet overtuigend of zo.. Voor de rest wel heel sterk geacteerd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Heb ik al gedaan. En ik vond Delicatessen leuker en beter.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens la Cité des enfants perdus
http://www.imdb.com/title/tt0112682/
Die vond ik persoonlijk nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik had van jou verwacht dat je de DVD Feyenoord UEFA CUP WINNAAR 2002 weer had gezien, dat is namelijk het laatste succesje wat we de laatste jaren gehad hebben....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag Green Street Hooligans gekeken,
Toffe film
Ik zoek even op video.google, en damn!!! Dit is echt bizar!!!quote:Jesus Camp - een docu over christelijke jongeren. Het is bijna eng te noemen hoe die kids gebrainwasht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |