Jij had deze in je 2006-lijst lager staan dan V maar stemt toch op The Departed?quote:
Ik stel voor dat die stem wordt geannuleerd om verwarring te vermijden.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij had deze in je 2006-lijst lager staan dan V maar stemt toch op The Departed?![]()
Op nummer 4 nog wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij had deze in je 2006-lijst lager staan dan V maar stemt toch op The Departed?![]()
oké, The Departed dan maar.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ga jij nog stemmen?
En Gorro?
Hey, dat is mijn term.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:21 schreef cwk het volgende:
Beter een goeie remake dan een film met "knife-time action".
dat deed al weinig onder voor elkaar, nu ga ik dus voor The Departedquote:Op maandag 19 februari 2007 23:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Heel goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat deed al weinig onder voor elkaar, nu ga ik dus voor The Departed
Ja, daarnet nog 3, maar die posts zijn al terug verwijderd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nog meer Departedstemmers in de buurt?
Tijd voor de klonen dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, daarnet nog 3, maar die posts zijn al terug verwijderd.
Vind het een beetje zonde om dat ding te downloaden, lijkt me een film die toch wel wat moeite waard is.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef cwk het volgende:
Sinds wanneer is dat een probleem Doff.
Eenvoudige loting, met uitzondering van C.R.A.Z.Y. (een lokale hype). Dat geldt eigenlijk ook voor The Departed, op Babel na stelde de tegenstand daar ook niet zoveel voor.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef Posdnous het volgende:
Dat V for Vendetta uberhaupt in de finale staat.
C.R.A.Z.Y. schakelde United93 uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:42 schreef Sokolsky het volgende:
Maar... waar is al die sterke tegenstand dan gebleven SoK?
oh ja, die werd niet genomineerd...
Zelfde probleem, maar volgens mij is ie al te huur in de cinematheek hier. Ik verwacht ook dat The Departed beter is dan V for Vendetta.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:27 schreef Doff het volgende:
Yja, ik moet The Departed nog steeds zien, en ik weet dat ik nooit op V for Vendetta zou stemmen. Maar ik denk dat ik wat laat voor de bios ben en wat vroeg voor de videotheek.
Shootout. Ik kies voor Departedquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Gorro het volgende:
Er is nog steeds geen winnaar...
Mag ik één van mijn klonen vrienden roepen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag dat iemand die nog niet gestemd heeft dit tournament beslist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |