ja, ik begrijp ook niet waar de regie/redactie mee bezig isquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef BwennieBren het volgende:
Groeit er nou een struik uit Brian's hoofd? Of zijn dat 2 hoorns achter op zijn hoofd?
[afbeelding]
Wij schrijven hier pagina's vol over het gedrag van Amanda en Brian. Dáár zijn ze mee bezig. Wij maken ons enorm druk en daar gaat het om. HET LEEFT.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, ik begrijp ook niet waar de regie/redactie mee bezig is![]()
Oke allemaal Brainles en Amanda op negeer gooien vanaf NU.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij schrijven hier pagina's vol over het gedrag van Amanda en Brian. Dáár zijn ze mee bezig. Wij maken ons enorm druk en daar gaat het om. HET LEEFT.
okequote:Op maandag 12 februari 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke allemaal Brainles en Amanda op negeer gooien vanaf NU.
En er dan ook heilig in blijven geloven dat hij woensdag echt wel naar de villa wil komenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda: wat is een fucking break eigenlijk?
Over Rogier...
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda: wat is een fucking break eigenlijk?
Over Rogier...
Wij ??quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij schrijven hier pagina's vol over het gedrag van Amanda en Brian. Dáár zijn ze mee bezig. Wij maken ons enorm druk en daar gaat het om. HET LEEFT.
Ach so! Van het PBC naar DGK, en uiteindelijk aan de slag bij DAF (De Amoebe Fabriek)quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Een bezoekje aan het Pieter Baan Centrum doet wonderen voor de casting![]()
Toch zit me die snuivende zus niet lekker, ben bang dat huubje daarover gaat vallen.....brian heeft zo lopen spitten achter de pc, dat ie tussende de pronsites door vast wat heeft opgedoken.....we zullen zien, hij gaat het zeker proberen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel door hoe Huub reageert, dat kofferverhaal heeft daar oa toe geleid, en hij heeft er wel een soort respect voor.
Okayquote:Op maandag 12 februari 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach so! Van het PBC naar DGK, en uiteindelijk aan de slag bij DAF (De Amoebe Fabriek)
Ik berijp echt niet hoe Brian het in z'n kop haalt om familie van een ander in het spel te betrekken. Brian lijkt me ook het type dat normailiter z'n eigen familie zou inzetten om iemand als Huub uit te schakelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Toch zit me die snuivende zus niet lekker, ben bang dat huubje daarover gaat vallen.....brian heeft zo lopen spitten achter de pc, dat ie tussende de pronsites door vast wat heeft opgedoken.....we zullen zien, hij gaat het zeker proberen.
Hoe reageert die Amoebe op deze logica?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:38 schreef noekje het volgende:
Palma: 2 Maanden is wel heel kort hoor! Je moet wel even nadenken. Hij zit daar op het Leidseplein en jij zit 2 jaar hier.
Go Palma.
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Kunnen we toch weer lachen, Snollie krijgt pianoles![]()
![]()
![]()
Amanda en logica?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe reageert die Amoebe op deze logica?
Allemaalquote:Op maandag 12 februari 2007 11:43 schreef petraa het volgende:
Goffer is het nu werkelijk zo geweldig om die muts steeds in beeld te houden. Geilt de regie op haar ofzo ???
Zal wel zoiets zijn geweest als 2 jaar?????? Nee toch was toch veel korter???quote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik heb op het moment wat moeite om ook maar ergens de humor van in te zien wat met amanda te maken heeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Kunnen we toch weer lachen, Snollie krijgt pianoles![]()
![]()
![]()
Ik heb de afgelopen 1,5 week nog totaal geen humor in kunnen zien van iets wat Amandel te maken had.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:44 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb op het moment wat moeite om ook maar ergens de humor van in te zien wat met amanda te maken heeft.
Ik heb de discussie van gisteravond met Huub nog niet helemaal verwerkt.![]()
Die heb ik teruggelezen in de Cossen, dan is het misschien minder erg dan live erbij zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 11:44 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb op het moment wat moeite om ook maar ergens de humor van in te zien wat met amanda te maken heeft.
Ik heb de discussie van gisteravond met Huub nog niet helemaal verwerkt.![]()
Als Frans aanwezig is, is Amando z'n trekobject.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:43 schreef petraa het volgende:
Goffer is het nu werkelijk zo geweldig om die muts steeds in beeld te houden. Geilt de regie op haar ofzo ???
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergeet soms ook wel heel even dat Amanda ook de persoon is die zei: "En toen sloeg Huub Nathanael keihard met zijn hoofd tegen de muur aan"
geloof me , zoveel stompzinnigheid is niet meer in woorden uit te drukken.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heb ik teruggelezen in de Cossen, dan is het misschien minder erg dan live erbij zijn![]()
quote:
Dus dit is een piano? Hoe zet je hem aan? En kan ik hier ook mijn haar mee stylen?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs pianoles is triest. Amanda onthoudt niets en begrijpt er allemaal niets van.
Eerst een kirrend geluidje en toen zei ze,"Neehee, ik zit hier geen 2 jaahaar".quote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dit is een piano? Hoe zet je hem aan? En kan ik hier ook mijn haar mee stylen?
Ik leg het even uit:quote:Op maandag 12 februari 2007 11:47 schreef 2live het volgende:
[..]
geloof me , zoveel stompzinnigheid is niet meer in woorden uit te drukken.![]()
De focus ligt toch al op Huub bij (de meeste) FOK-kers..........quote:Op maandag 12 februari 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit:
Amanda: 'Die bal was geel"
Redactie laat filmpje zien waarop te zien is dat de bal blauw is.
Amanda: "En toch is de bal geel. Ik weet het zeker"heb het zelf gezien
Ik schat zo maar in dat ze er verwoed op gaat zuigen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Amanda moet eerst maar eens op basisles muziek. Aman met een blokfluit. Zie het helemaal voor me. Ze heeft geen flauw idee waar die blokfluit in moet. Eerst maar eens het oor proberen...
Het is zelfs zo erg met mij, dat ik om die reden momenteel (behalve nu dan) niet post in de COSSEN.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 1,5 week nog totaal geen humor in kunnen zien van iets wat Amandel te maken had.
Gelukkig hebben we jou nog voor wat tegengasquote:Op maandag 12 februari 2007 11:52 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De focus ligt toch al op Huub bij (de meeste) FOK-kers..........
Kun je nagaan, en dat is nog maar alleen haar rugquote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind deze foto eigenlijk wat engs hebben
[afbeelding]
Herma gaf toch maar weer even aan dat ze wel degelijk briefjes naar Natasia schrijft. Moet niet kunnen, vind ik. Heksherma dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
ik wantrouw echt iedereen die het goed met natasia kan vinden, dus Herma...![]()
Het omgekeerde van Jeroen uit BB6 dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit:
Amanda: "En toch is de bal geel. Ik weet het zeker"
Ja, doe niet zo raar zeg! Het is toch duidelijk dat vanaf haar kant de bal geel was!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit:
Amanda: "En toch is de bal geel. Ik weet het zeker"
En ja, Natasia vindt dit soort met clashes met Huub echt vervelend, geeft ze nu aan bij Brian. mooi!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Huub in de gameroom: "Ik ben hier omdat we het zo goed kunnen vinden samen"
Huub: "Gaan we ooit nog een keer tongen?"
Natasia: "Dat weet je niet."
Huub: "DAT maakt me dus echt bang"
GO HUUB GO HUUB GO HUUBquote:Op maandag 12 februari 2007 11:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
En ja, Natasia vindt dit soort met clashed met Huub echt vervelend. mooi!
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het omgekeerde van Jeroen uit BB6 dus.
Dat pakje shag is blauw.
Jaja het is blauw
Nee man je ziet toch dat het geel is
O ja nu je het zegt . het is geel
Geef je op en laat je screenen zou ik zeggen, met jou in dat kot gebeurt er tenminste nog eens iets...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Dat was leuk!
(het huis is weer aan kant, tijd voor een joint en een beetje incest) Gebeurt er nog wat? Of is het alleen Huub die Natasia staat te zieken, en Amanda die wacht tot de volgende O2 moleculen zelfstandig de weg naar haar hersencel hebben gevonden?
Zonder alcohol voor Huub welquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Ashrak het volgende:
Als dat vanavond maar goed gaat met Brian die Huub uit de tent wil lokken .....
Hey, hier hebben we het eerder over gehad.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Geef je op en laat je screenen zou ik zeggen, met jou in dat kot gebeurt er tenminste nog eens iets...
Als Hedda lekker bijdehand is mag ze er van mij inquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef 2live het volgende:
die sukkel meent het met zijn Hedda, woorden schieten tekort![]()
Huub kan Brian affikken tot op zijn tenen, hij kan Brian hebben...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Ashrak het volgende:
Als dat vanavond maar goed gaat met Brian die Huub uit de tent wil lokken .....
Ik vind ook dat de redactie nu moet ingrijpen. Brainless zit konstant te ouwehoeren over de zus van huub en de lijntjes snuiven.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef rooie3 het volgende:
Sorry hoor maar dit gaat me echt te ver.
Brian is echt gek geworden.
De zus van Huub zit niet in dit spel,redactie dit kan je echt niet maken.
a... sorry hoor...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey, hier hebben we het eerder over gehad.![]()
Huub doet het hartstikke goed, voaral doargoan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |