quote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Sorry, was even weg, moest mijn toetsenbord kotsvrij maken![]()
![]()
![]()
Om de een of andere vreemde reden mocht ze dat dus niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef zaadjuh het volgende:
ach denk dat lesley echt niet verliefd op bartje is.....anders zou ze vd week wel ff langs de zebra zijn gegaan klaar!!!dan had ze hem toch nog ff zien...als je echt verliefd zou zijn he dan neem je elke kans aan om elkaar te zien
WAt ??????quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef dieenebart het volgende:
Heeeee.....
Brian heeft het door!!!!
Ik begreep dat ze 'niet mocht komen'. Dat zou het wel weer verklaren dan.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef zaadjuh het volgende:
ach denk dat lesley echt niet verliefd op bartje is.....anders zou ze vd week wel ff langs de zebra zijn gegaan klaar!!!dan had ze hem toch nog ff zien...als je echt verliefd zou zijn he dan neem je elke kans aan om elkaar te zien
Goed idee, bedankt voor de tipquote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb hier standaard een Brian/Amanda/Natasia emmertje naast me staan. Is best een aanrader. Scheelt je een hoop smerige toetsenborden
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef pronkjewail het volgende:
Ben ik nou de enige die hoopt dat Nena en Huub ECHT iets krijgen????
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb hier standaard een Brian/Amanda/Natasia emmertje naast me staan. Is best een aanrader. Scheelt je een hoop smerige toetsenborden
Alleen vaardigheden om snel te begrijpen hoe de telefoon werkt etcetera etcetera heeft ze niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef noa84 het volgende:
Jahoor, Snollie Amanda praat d'r mond weer voorbij dat ze gewoon DGK kijkt...
Dat is zo,n beetje wat ik ook bedoel.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef tipsch het volgende:
Haal die kutantiliaan er aljeblieft uit!
Altijd makkelijk toch, de bal neerleggen bij een ander....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is echt net als Brian. Ze zoeken de fouten altijd bij andere mensen.
Echt trieste figuren.
Idem bij Natasiaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Echt trieste figuren.
Hoe kan hij nou jaloers worden, hij geeft niets om Nena, zegt hij steeds.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze doen het alleen maar om hem jaloers te maken (huilmode uit)
ze zijn ALLEMAAL zwaar gestoordquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
Nena is om 8 uur vanavond ergens bij een donkere jongen thuis, waar ze helemaal kapot wordt getrokken omdat ze zoveel dagen geen sex heeft gehad. En huub is dan heftig aan het discussieren over Nena voor Valentijnsdag. Die gozer is echt zwaar zwaar gestoord. Kunnen we geen mannetjes met witte jassen sturen/.
vertel, vertel waar lees je datquote:Op maandag 12 februari 2007 11:23 schreef CartWOman het volgende:
Deze week nieuwe bewoners lees ik net, yes!![]()
Ik wil Rogier zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie echt Nena zeer graag weer even langskomen, dus ik ben voor Huub/Nena
Tsja, als iedereen dan zegt dat het gescript is, is het misschien ook wel gecast?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Echt trieste figuren.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit soort storingen in de hersens tijdens een casting al zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen dan zegt dat het gescript is, is het misschien ook wel gecast?
Ik wist alleen niet dat er zoveel van dit soort losers in ons land rondhuppelen zonder neergeschoten te worden. De meeste hebben alleen proefverlof, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |