Ik gun het Bart en Lesley ook het meest.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja het klinkt stom, maar dat is ook de enige die ik het gun dit keer. Geen blablasia Natasia, geen Amandel Amanda.
Ja, wat een gezeik dat 3 en 4 niets doenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op 1 van de streams die pas om 4 uur beschikbaar zijn.![]()
Jeetje, Brian heeft het over Nena, verrassend zeg.
Ik zie echt Nena zeer graag weer even langskomen, dus ik ben voor Huub/Nenaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik gun het Bart en Lesley ook het meest.
Als Nena belooft dat hij Brian volledig negeert, en zich op Huub stort, ben ik ook voor.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie echt Nena zeer graag weer even langskomen, dus ik ben voor Huub/Nena
Ieder z'n smaak.quote:
Echt wel, van brian hoeft ze iig niets te hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik Hedda of Huub's zus ook graag zie komen en dan Brian voor schut zetten.....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook het liefst, maar dat is kansloosquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
mee eens, ben oo benieuwd hoe het paardenmeisie Leslie gaat - en vraag me ergesn af of ze uberhaupt wel langs wil komenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja het klinkt stom, maar dat is ook de enige die ik het gun dit keer. Geen blablasia, geen Amandel.
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:13 schreef blomst het volgende:
Elk meisje zal naar de grond moeten kijken als ze brian tegen komen, Als ze hem aankijken denkt hij al dat ze een vehouding hebben.
Moeilijke jongen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |