Op 1 van de streams die pas om 4 uur beschikbaar zijn.quote:
Ik hoop zo zooooooooo dat hij niet reageert. Ik gun Brainles de lol niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:08 schreef avonne het volgende:
Dat van Brian is een losse flodder als Huub niet direct reageert, want Bart, Natasia en Amanda zullen veel te bang zijn dat de valentijnsdate aan hun neus voorbij gaat.
Da's saai: pianoles.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Please mogen de streams weer terug naar Huub
Tja het klinkt stom, maar dat is ook de enige die ik het gun dit keer. Geen blablasia, geen Amandel.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Bart zal hem wel krijgen (as usual)
dan maar saaiquote:
Ik gun het Bart en Lesley ook het meest.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja het klinkt stom, maar dat is ook de enige die ik het gun dit keer. Geen blablasia Natasia, geen Amandel Amanda.
Ja, wat een gezeik dat 3 en 4 niets doenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op 1 van de streams die pas om 4 uur beschikbaar zijn.![]()
Jeetje, Brian heeft het over Nena, verrassend zeg.
Ik zie echt Nena zeer graag weer even langskomen, dus ik ben voor Huub/Nenaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik gun het Bart en Lesley ook het meest.
Als Nena belooft dat hij Brian volledig negeert, en zich op Huub stort, ben ik ook voor.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie echt Nena zeer graag weer even langskomen, dus ik ben voor Huub/Nena
Ieder z'n smaak.quote:
Echt wel, van brian hoeft ze iig niets te hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik Hedda of Huub's zus ook graag zie komen en dan Brian voor schut zetten.....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook het liefst, maar dat is kansloosquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
mee eens, ben oo benieuwd hoe het paardenmeisie Leslie gaat - en vraag me ergesn af of ze uberhaupt wel langs wil komenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja het klinkt stom, maar dat is ook de enige die ik het gun dit keer. Geen blablasia, geen Amandel.
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:13 schreef blomst het volgende:
Elk meisje zal naar de grond moeten kijken als ze brian tegen komen, Als ze hem aankijken denkt hij al dat ze een vehouding hebben.
Moeilijke jongen hoor.
Ik heb hier standaard een Brian/Amanda/Natasia emmertje naast me staan. Is best een aanrader. Scheelt je een hoop smerige toetsenbordenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Sorry, was even weg, moest mijn toetsenbord kotsvrij maken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Sorry, was even weg, moest mijn toetsenbord kotsvrij maken![]()
![]()
![]()
Om de een of andere vreemde reden mocht ze dat dus niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef zaadjuh het volgende:
ach denk dat lesley echt niet verliefd op bartje is.....anders zou ze vd week wel ff langs de zebra zijn gegaan klaar!!!dan had ze hem toch nog ff zien...als je echt verliefd zou zijn he dan neem je elke kans aan om elkaar te zien
WAt ??????quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef dieenebart het volgende:
Heeeee.....
Brian heeft het door!!!!
Ik begreep dat ze 'niet mocht komen'. Dat zou het wel weer verklaren dan.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef zaadjuh het volgende:
ach denk dat lesley echt niet verliefd op bartje is.....anders zou ze vd week wel ff langs de zebra zijn gegaan klaar!!!dan had ze hem toch nog ff zien...als je echt verliefd zou zijn he dan neem je elke kans aan om elkaar te zien
Goed idee, bedankt voor de tipquote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb hier standaard een Brian/Amanda/Natasia emmertje naast me staan. Is best een aanrader. Scheelt je een hoop smerige toetsenborden
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef pronkjewail het volgende:
Ben ik nou de enige die hoopt dat Nena en Huub ECHT iets krijgen????
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb hier standaard een Brian/Amanda/Natasia emmertje naast me staan. Is best een aanrader. Scheelt je een hoop smerige toetsenborden
Alleen vaardigheden om snel te begrijpen hoe de telefoon werkt etcetera etcetera heeft ze niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef noa84 het volgende:
Jahoor, Snollie Amanda praat d'r mond weer voorbij dat ze gewoon DGK kijkt...
Dat is zo,n beetje wat ik ook bedoel.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef tipsch het volgende:
Haal die kutantiliaan er aljeblieft uit!
Altijd makkelijk toch, de bal neerleggen bij een ander....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is echt net als Brian. Ze zoeken de fouten altijd bij andere mensen.
Echt trieste figuren.
Idem bij Natasiaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Echt trieste figuren.
Hoe kan hij nou jaloers worden, hij geeft niets om Nena, zegt hij steeds.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze doen het alleen maar om hem jaloers te maken (huilmode uit)
ze zijn ALLEMAAL zwaar gestoordquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
Nena is om 8 uur vanavond ergens bij een donkere jongen thuis, waar ze helemaal kapot wordt getrokken omdat ze zoveel dagen geen sex heeft gehad. En huub is dan heftig aan het discussieren over Nena voor Valentijnsdag. Die gozer is echt zwaar zwaar gestoord. Kunnen we geen mannetjes met witte jassen sturen/.
vertel, vertel waar lees je datquote:Op maandag 12 februari 2007 11:23 schreef CartWOman het volgende:
Deze week nieuwe bewoners lees ik net, yes!![]()
Ik wil Rogier zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen dan zegt dat het gescript is, is het misschien ook wel gecast?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Echt trieste figuren.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit soort storingen in de hersens tijdens een casting al zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen dan zegt dat het gescript is, is het misschien ook wel gecast?
Ik wist alleen niet dat er zoveel van dit soort losers in ons land rondhuppelen zonder neergeschoten te worden. De meeste hebben alleen proefverlof, toch?
Ik zou al tevreden zijn als Brainles dat krijgt. Die palma is ook gestoord om tegen Brainles te zeggen er waren allemaal meisjes die je de groeten wilden doen. Erggggggggg jammer, nu is zijn ego nog meer gestreeld.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit soort storingen in de hersens tijdens een casting al zien.
Het zijn gewoon afwijkingen die alleen naar boven komen als de situatie zich voordoet volgens mij.
Dit tweetal moet idd levenslang TBS krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |