Ja, doe niet zo raar zeg! Het is toch duidelijk dat vanaf haar kant de bal geel was!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit:
Amanda: 'Die bal was geel"
Redactie laat filmpje zien waarop te zien is dat de bal blauw is.
Amanda: "En toch is de bal geel. Ik weet het zeker"
En ja, Natasia vindt dit soort met clashes met Huub echt vervelend, geeft ze nu aan bij Brian. mooi!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Huub in de gameroom: "Ik ben hier omdat we het zo goed kunnen vinden samen"
Huub: "Gaan we ooit nog een keer tongen?"
Natasia: "Dat weet je niet."
Huub: "DAT maakt me dus echt bang"
GO HUUB GO HUUB GO HUUBquote:Op maandag 12 februari 2007 11:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
En ja, Natasia vindt dit soort met clashed met Huub echt vervelend. mooi!
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het omgekeerde van Jeroen uit BB6 dus.
Dat pakje shag is blauw.
Jaja het is blauw
Nee man je ziet toch dat het geel is
O ja nu je het zegt . het is geel
Geef je op en laat je screenen zou ik zeggen, met jou in dat kot gebeurt er tenminste nog eens iets...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Dat was leuk!
(het huis is weer aan kant, tijd voor een joint en een beetje incest) Gebeurt er nog wat? Of is het alleen Huub die Natasia staat te zieken, en Amanda die wacht tot de volgende O2 moleculen zelfstandig de weg naar haar hersencel hebben gevonden?
Zonder alcohol voor Huub welquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Ashrak het volgende:
Als dat vanavond maar goed gaat met Brian die Huub uit de tent wil lokken .....
Hey, hier hebben we het eerder over gehad.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Geef je op en laat je screenen zou ik zeggen, met jou in dat kot gebeurt er tenminste nog eens iets...
Als Hedda lekker bijdehand is mag ze er van mij inquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef 2live het volgende:
die sukkel meent het met zijn Hedda, woorden schieten tekort![]()
Huub kan Brian affikken tot op zijn tenen, hij kan Brian hebben...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Ashrak het volgende:
Als dat vanavond maar goed gaat met Brian die Huub uit de tent wil lokken .....
Ik vind ook dat de redactie nu moet ingrijpen. Brainless zit konstant te ouwehoeren over de zus van huub en de lijntjes snuiven.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef rooie3 het volgende:
Sorry hoor maar dit gaat me echt te ver.
Brian is echt gek geworden.
De zus van Huub zit niet in dit spel,redactie dit kan je echt niet maken.
a... sorry hoor...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey, hier hebben we het eerder over gehad.![]()
Huub doet het hartstikke goed, voaral doargoan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |