Het is zelfs zo erg met mij, dat ik om die reden momenteel (behalve nu dan) niet post in de COSSEN.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 1,5 week nog totaal geen humor in kunnen zien van iets wat Amandel te maken had.
Gelukkig hebben we jou nog voor wat tegengasquote:Op maandag 12 februari 2007 11:52 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De focus ligt toch al op Huub bij (de meeste) FOK-kers..........
Kun je nagaan, en dat is nog maar alleen haar rugquote:Op maandag 12 februari 2007 11:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind deze foto eigenlijk wat engs hebben
[afbeelding]
Herma gaf toch maar weer even aan dat ze wel degelijk briefjes naar Natasia schrijft. Moet niet kunnen, vind ik. Heksherma dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
ik wantrouw echt iedereen die het goed met natasia kan vinden, dus Herma...![]()
Het omgekeerde van Jeroen uit BB6 dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit:
Amanda: 'Die bal was geel"
Redactie laat filmpje zien waarop te zien is dat de bal blauw is.
Amanda: "En toch is de bal geel. Ik weet het zeker"
Ja, doe niet zo raar zeg! Het is toch duidelijk dat vanaf haar kant de bal geel was!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit:
Amanda: 'Die bal was geel"
Redactie laat filmpje zien waarop te zien is dat de bal blauw is.
Amanda: "En toch is de bal geel. Ik weet het zeker"
En ja, Natasia vindt dit soort met clashes met Huub echt vervelend, geeft ze nu aan bij Brian. mooi!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Huub in de gameroom: "Ik ben hier omdat we het zo goed kunnen vinden samen"
Huub: "Gaan we ooit nog een keer tongen?"
Natasia: "Dat weet je niet."
Huub: "DAT maakt me dus echt bang"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |