Amenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
autogespot [afbeelding] met een brbakke camera naar het midden oosten gaan om daar de hele dag voor een hotel te gaan staan [afbeelding] de heel dag voor de hekken van zandvoort hangen, want als je een foto een meter achter die hekken makat mag hij niet op de siet [afbeelding] elk kenteken dat je ziet natrekken, en als blijk dat er een halve liter minder onder de kap zit dan er op het typeplaatje staat is het ineens een lelijke auto [afbeelding]
En zandvoort mag niet he? Dat is een circuit en daar zijn auto's veel te makkelijk te spotten!!1111quote:
Ik was bezigquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nieteens fatsoenlijke foto's in de OP
hij heeft nog 47 uur en 58 minuten om die te edittenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nieteens fatsoenlijke foto's in de OP
vaker eroverheen rijdenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik mag de oprit wel eens onkruidvrij maken zie ik
Blauwe stof met grijs plasticquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat voor kleur interieur heeft die JTD eigenlijk?
Krijg je maar 2 langgerekte kale plekken van hoorquote:
en een mooi bankie in de tuin om daar van te genieten, tevens boem=ho=niet-in-de-sloot-installatie voor de visa.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
Puikend uitzicht btw Lex.
er is een van die palen uit geramd zag ik vanochtendquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat de Leeuwarder binnenstad nu nog erger voor auto's is dan die van Groningen. Parkeergarage oldehove was gesloten, dus dan rij je richting de befaamde rampaal, rijdt om de stad heen, kan dus niet binnendoor maar moet via het station en de blokhuispoort iets van een km omrijden om bij de parkeergarage op't zaailand te komen.
Iemand die niet bekend is in Leeuwarden vinden ze pas na een paar dagen rondrijden terug
en van de oldehove naar het zaailand lopend is 100 meterquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat de Leeuwarder binnenstad nu nog erger voor auto's is dan die van Groningen. Parkeergarage oldehove was gesloten, dus dan rij je richting de befaamde rampaal, rijdt om de stad heen, kan dus niet binnendoor maar moet via het station en de blokhuispoort iets van een km omrijden om bij de parkeergarage op't zaailand te komen.
Iemand die niet bekend is in Leeuwarden vinden ze pas na een paar dagen rondrijden terug
Ooit in Deventer rondgereden ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Mooi, ik stelde al voor iets als peu's wrak te kopen voor 25 euro en die er 5x overheen te rammen zodat ze inzien dat't echt nergens over gaat. De verantwoordelijke planoloog mogen ze van mij onderhand ook vierendelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is een van die palen uit geramd zag ik vanochtend
ik kwoot je nog eens, staat wel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |