Mijn CD kast staat er vol mee...(100+ Cd's/tapes van Stevie Nicks en Fleetwood Mac)quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef chatter het volgende:
Say you will:
http://www.youtube.com/watch?v=YmkoLEYIwkI
Iemand anders nog leuke nummers gevonden ?
Absoluut en wat mij altijd zo opvalt, de muziek van tegenwoordig is zo voorspelbaar. Er is altijd een vast patroon en de melodietjes zijn saai. Ik denk dat de muziek van toen kunnen worden gezien als echte kunstwerken. Jammer dat het voorbij is.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef Acathla het volgende:
Wat een geweldige muziek hebben deze mensen gemaakt zeg! Tvp. Toch denk ik dat al met al Lindsay Buckinham geen verkeerde aanwinst was. In vergelijking met nu kunnen veel bands nog wat van FM leren.
Gelukkig heb ik die nog ergens op DVD, zal van het weekend eens kijken of ik ze kan omzetten naar Divx ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:25 schreef zwambtenaar het volgende:
Shit, de Midnight Special YouTube filmpjes van Rhiannon en World Turning zijn er niet meer.
Wow, dat zou echt super zijn!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:19 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die nog ergens op DVD, zal van het weekend eens kijken of ik ze kan omzetten naar Divx ofzo
Ik heb ook de DVD/CD van Live in Boston en deze is inderdaad erg mooi, maar toch vind ik de oudere performances indrukwekkender. Vergelijk maar eens de Live in Boston versie van Rhiannon met de volgende versie uit 1976:quote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef chatter het volgende:
![]()
*heeft de dvd van live in Boston, heeft de dvd van live in Boston*
![]()
![]()
En nog een aantal cd's.
![]()
![]()
Wowsiesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:44 schreef SlaggY het volgende:
Leuk.Ik heb deze week 4 albums van Fleetwood Mac op LP gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |