Ik denk dat ik blij ben, dat jij het topic niet geopend hebtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had een leukere TT in gedachten.
Maar die was in combinatie met de OP vast niet zo leuk geweest als deze comboquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had een leukere TT in gedachten.
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik denk persoonlijk dat Saron een paar onsuccesvolle "hitjes" gaat maken en dan verdwijnt in musicalland.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
owh... men doet hier niet aan laatste post opent een nieuw topic.... ok.....
Mensen Mensen Mensen Mensen Mensen....
even een stelling, want ik lees net dat Sharon ergens een artieste van formaat genoemd wordt...
dus aan jullie de vraag...
denken jullie echt dat je van 1 van de deelnemers aan X-Factor nog iets hoort na het eerste album ?(wat natuurlijk volstaat met goedkope deuntjes en kutcovers)
graag uw reactie
Als X6 nou een clubje echt geile wijve waren geweest hadden die iets leuks kunnen worden maar de rest is te eentonig en niet houdbaarquote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
owh... men doet hier niet aan laatste post opent een nieuw topic.... ok.....
Mensen Mensen Mensen Mensen Mensen....
even een stelling, want ik lees net dat Sharon ergens een artieste van formaat genoemd wordt...
dus aan jullie de vraag...
denken jullie echt dat je van 1 van de deelnemers aan X-Factor nog iets hoort na het eerste album ?(wat natuurlijk volstaat met goedkope deuntjes en kutcovers)
graag uw reactie
Ahh, nu kan ik weer lekker slapen vanavondquote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig ben je verder wél oké..
Dankuquote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar die was in combinatie met de OP vast niet zo leuk geweest als deze combo.
Dat dus. Die mensen zijn zo doof dat ze Richy zelfs nog goed vinden wanneer ie als 83-jarige schor en versleten op het podium wankelt. I bet dat zijn hele familie hun salaris er doorheen gesmst heeft.quote:
Vooropgesteld dat Sharon voor de verandering met een stel goede componisten aan de slag gaat, kan het heel goed zijn dat ze meer gaat doen dan dat ene album met k-covers en el cheapo pop. Qua stem kun je wel wat met haar. Meer dan met menigeen die ver is gekomen in X-factor.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
graag uw reactie
Het zegt genoeg over het niveau wat we hier gewend zijn, redelijk duidelijk dat Anja de beste zangeres van allemaal, en die 4e wordt, en dat die Sharon als gedoodverfde winnaar uit de bus komt. Dat kind zingt zoooo eentonig, en mist vaak noten maar iedere keer wordt dat niet gehoord. Ja alleen door Henk die dan weer te kritisch was...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat Sharon voor de verandering met een stel goede componisten aan de slag gaat, kan het heel goed zijn dat ze meer gaat doen dan dat ene album met k-covers en el cheapo pop. Qua stem kun je wel wat met haar. Meer dan met menigeen die ver is gekomen in X-factor.
gaat nooit gebeuren want zo'n album moet binnen een maand in de winkel liggen...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat Sharon voor de verandering met een stel goede componisten aan de slag gaat, kan het heel goed zijn dat ze meer gaat doen dan dat ene album met k-covers en el cheapo pop. Qua stem kun je wel wat met haar. Meer dan met menigeen die ver is gekomen in X-factor.
Schei toch uit, ze zingt het hoogst van allemaal en ze kan een noot raken die Mariah Carey in haar goeie dagen haalde, en dat is dan het knappe ervan.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Sharon mist vaak noten? Naar mijn weten was ze er alleen gisteren bij Hurt niet altijd bij, maar dat was zo in het moment en in de emotie dat het haar totaal niet schaadde. Voor de rest zingt ze zuiverder dan de rest van de kandidatenbij elkaar.
Richy lijkt me vooral meer VAN de HERENquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
alle 3 overgebleven acts kunnen nu optreden bij de EO-jongerendag, want ze zijn allemaal in de here, hallelujah, lol
dat nummer zong ze grotendeels op lucht...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond bij Goldfinger haar stem niet bepaald dun.
Ballads klinken wel aardig bij haar maar Whitney Houston vorige week en vandaag Donna Summer en er blijft verdomde weinig over...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond bij Goldfinger haar stem niet bepaald dun.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Richy lijkt me vooral meer VAN de HEREN
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Richy lijkt me vooral meer VAN de HEREN
Die opmerking van HJ over dat ze alle 6 met preuts en dat ie nog iets naar Sharon riep, deed zijn marketinghart pijn...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef Cybart het volgende:
en de rede dan van X6' sing off is dan dat ze op zondag niet hun mobieltje mogen gebruiken in de zwarte kousjes streek?
ja maar sharon moet echt nog wat jaartjes meedraaien om het donna summer-resultaat van mcarthurpark te zingen, heb het nog gedownload gisteren, dat mens heeft echt een stem als een klok!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik Donna Summer heerlijk gedaan vond.
Daar ben ik ook bang voor en dat is eigenlijk een soort publieke mishandeling. Dat bekonkelende van die industrie is echt zum kotzen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat nooit gebeuren want zo'n album moet binnen een maand in de winkel liggen...
is voorgeproduceerd enzo
Ik was er gisteravond, en ben het er mee-eens! Echt idioot fijn, dat geluidquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Gezondaar het volgende:
Was leuk om eens in de studio te zien.
Het geluid klonk daar sowieso heel goed![]()
Die lichteffecten zijn ook erg tof icm het geluid. Alleen kreeg ik wel hoofdpijn van die lampenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik was er gisteravond, en ben het er mee-eens! Echt idioot fijn, dat geluid. Ik keek vanavond, en misde 't heerlijke volume ook,
.
FP!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:32 schreef Fancypancy het volgende:
was wel een beetje flauw dat ze de FOK-buttons afpakte![]()
Maaar leuk om een keer mee te maken...(behalve dan de gillende breezersletjes die mogen ze weg laten de volgende keer, daar kreeg ik nou hoofdpijn van!
![]()
joepieeeeeequote:
was het op tv eigenlijk te zien dat FOK ook in het publiek zat?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:35 schreef Gezondaar het volgende:
Was het op TV eigenlijk te zien dat Jim en Christon ook in het publiek zaten?
Zal wel![]()
Had er wel wat voor over moeten hebben: naar xfactor....quote:
Maar onze energie was vast voelbaarquote:Op maandag 12 februari 2007 00:36 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
was het op tv eigenlijk te zien dat FOK ook in het publiek zat?
zal wel niet![]()
kan ik van Anja niet zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Had er wel wat voor over moeten hebben: naar xfactor....Maar dat heb ik dus blijkbaar goed doorstaan
![]()
niet leuk meededen, heb zitten klappen, met een button voor me hoofd gezeten, en geluisterd naar x6 en anja....wat willen ze nog meeerquote:Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
aangezien wij er twee keer op werden aangesproken dat we niet leuk meededen![]()
Blijkbaar wordt er ook van ons verwacht dat we enthousiast meedansen op een liedje voordat de show überhaupt is begonnenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:42 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
niet leuk meededen, heb zitten klappen, met een button voor me hoofd gezeten, en geluisterd naar x6 en anja....wat willen ze nog meeer![]()
ik noem ski-hut niveau geen liedjequote:Op maandag 12 februari 2007 00:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er ook van ons verwacht dat we enthousiast meedansen op een liedje voordat de show überhaupt is begonnen![]()
Neequote:Op maandag 12 februari 2007 00:45 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
ik noem ski-hut niveau geen liedje![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:49 schreef Fancypancy het volgende:
ik zeg was een hele belevenis: richie door, anja eruit, gillende breezersletjes, valsspelende HJ, magere wendy
, tomtommend door hilversum....
Maar ben beetje moe ervan, dus lekker slapen
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je moet nu trouwens wel in het meet topic posten!![]()
jajaquote:
quote:
Ik meende het welquote:Op maandag 12 februari 2007 02:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom meen je dat niet? Waarom? Waarom zo wreed?
Ja, erg he?! Ik zag haar op de set van een Lays commercial, wilde haar meteen 3 zakken in dr mik duwen.quote:
Het is dan ook geen soundmixshow, dat is iets wat ik bij Sharon juist goed vind, je hoeft haar niet te vergelijken met de oorspronkelijke artiest. Ze heeft haar eigen stem net zoals Anja en Christian dat hadden. Ik vonda dat ze vooral dat eerste nummer geweldig zong, zelfs Henk vond dat!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef Klaasvaker het volgende:
Christina Aguilera is te hoog gegrepen voor Sharon. Dat kan ze dus niet.
X6 matig noemen, Anja nep vinden (naja misschien;) ) en van Richy genotenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef PeRi het volgende:
In de studio was het leuk! X6 is nog matiger dan op tv en Anja komt nog nepper over. Ik heb genoten en Richy haters uitgelachen.
Alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef robert2006 het volgende:
sterker nog, straks gaat Richie nog winnen ook nog, de rol van de underdog
Nouuu Groovin' Sound is dan wel weer erg overdreven. Maar Melanie welquote:Op maandag 12 februari 2007 08:45 schreef Delichris het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg..
Ik had nog liever Groovin' Sound boven Richy willen hebben..
zoiets, echt onvoorstelbaar dat hij er nog in zit zegquote:Op maandag 12 februari 2007 02:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
Anja eruit
X6 er nog in
Richy er nog in![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, het kan wel, maar ik denk het niet. HJ geeft al weken aan dat hij de capriolen van Anja's stem niet echt waardeert en een keer een goede avond zegt niet dat ze als ze een eigen cd mag opnemen niet weer begint te jammeren. Hij zei laatst al toen Anja en Dorine in de sing-off zaten dat hij met geen van beide een cd wilde maken.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:47 schreef Natalie het volgende:
Wie weet strategisch stemmen? X6 vormt geen bedreiging voor Sharon, als je 't mij vraagt. Anja daarentegen... die kan nog wel eens sterk uit de hoek komen.
Slim van HJ, maar jammer dat Anja weg is.
Waar zeg ik dat ik van Richy genoten heb? Ik zeg alleen dat ik Richy haters uitgelachen heb om die sneue blikken.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
X6 matig noemen, Anja nep vinden (naja misschien;) ) en van Richy genoten![]()
Heb je van Richy genoten? (dan vragen we het maar gewoon.....)quote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik van Richy genoten heb? Ik zeg alleen dat ik Richy haters uitgelachen heb om die sneue blikken.
Ik heb de zaterdaguitzending niet gezien, maar normaal vind ik Richy best okay.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Heb je van Richy genoten? (dan vragen we het maar gewoon.....)
Het zag er inderdaad soms wat amateuristisch uitquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Gezondaar het volgende:
Alleen de pasjes van X6 hebben wel een hoog bonte-avond-gehalte als je ze niet waarneemt door middel van allerlei spectaculaire camerabewegingenMaar ze waren wel leuk
![]()
en laat Richy ze dan de weg naar de uitgang wijzenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Natalie het volgende:
Ze moeten die choreograaf de deur eens uitgooien.
En de stylist erbij.
Ja inderdaad ! De jury moet hem volgende keer de lucht in prijzen krijgt ie ook geen sympathie stemmen meer!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Danku![]()
[..]
Dat dus. Die mensen zijn zo doof dat ze Richy zelfs nog goed vinden wanneer ie als 83-jarige schor en versleten op het podium wankelt. I bet dat zijn hele familie hun salaris er doorheen gesmst heeft.
Idd! zo kan je bij ieder liedje wel iets zieligs bedenken.....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Mirri het volgende:
ivm wk allround heb ik het gemist en kijk ik nu de herhaling. Waarom heeft Richy altijd dat hij "iets bijzonders heeft" met een nummer.. al drie keer ofzo zit hij een verhaal op te hangen erover..![]()
Denkt hij daarmee sympathie te winnen, zodat hij meer stemmen krijgt...omdat mensen het zo zielig vinden om hem weg te stemmen op een nummer waarbij hij aan zijn nichtje moet denken ofzo...![]()
Het werkt anders wel![]()
Ja inderdaad !quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Idd! zo kan je bij ieder liedje wel iets zieligs bedenken.....
exclusiever dan gisteren kan 't toch niet worden, want toen warenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:00 schreef Woelli het volgende:
gaat er nog iemand naar de X FACTOR X Clusive Party?
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
exclusiever dan gisteren kan 't toch niet worden, want toen warenwij
er......
Als Richy eruit gaat hoeft je zusje toch niet te stemmen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Gast985 het volgende:
nou maar hopen dat X6 of Sharon eruit gaat
Richy moet winnen
anders gaat mn zusje weer 30x smsen voor hem
Misschien, weet het nog niet echt...quote:Op maandag 12 februari 2007 20:00 schreef Woelli het volgende:
gaat er nog iemand naar de X FACTOR X Clusive Party?
Was dat niet over Anja en Hearts?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, het kan wel, maar ik denk het niet. HJ geeft al weken aan dat hij de capriolen van Anja's stem niet echt waardeert en een keer een goede avond zegt niet dat ze als ze een eigen cd mag opnemen niet weer begint te jammeren. Hij zei laatst al toen Anja en Dorine in de sing-off zaten dat hij met geen van beide een cd wilde maken.
Bovendien blijft het een zoektocht naar de X-factor en denk ik, wat HJ vermoedelijk ook denkt maar misschien niet wil zeggen, dat meer pubers een poster van X6 dan van Anja boven het bed zullen hangen.
En uiteindelijk deelt ook HJ mee in de opbrengst van alle plaat-, concert- en fan-artikelen verkoop van de winnaar.
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Was dat niet over Anja en Hearts?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Gast985 het volgende:
Richy moet winnen
Jouw zusje is dus de oorzaak dat die er nog steeds in zitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Gast985 het volgende:
heb je er enig idee van wat je zusje aanricht?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Gast985 het volgende:
Richy moet winnen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Laat nu X6 maar winnen... Sharon, Ritchie en met name HJ Smits gun ik het niet
Pak haar eens ff een weekendje dr mobiel af.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Gast985 het volgende:
Richy moet winnen
quote:
Maar of ze het daar red....quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het redden is altijd weer de vraag, ze kan in ieder geval zo de musicalwereld in.
hoop niet, als christen zijnde dat ze anti-homo is, de musical-wereld is bijna 1 en al nichten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het redden is altijd weer de vraag, ze kan in ieder geval zo de musicalwereld in.
Tuurlijk doe je dat wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Woelli het volgende:
Als X6 er zondag uitvlieg, kijk ik de finale niet![]()
Ja, want X6 gaat doorquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat wel..
2000 sms'jes, en dat iedere week, dan is het te hopen dat Richy verder niet op veel stemmen kan rekenen (wat niet zo zal zijn ben ik bang) want anders ben ik heel bang dat het over is voor X6quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit op tegen de 2000 sms'jes van Ma Richy
Neuh dat niet. Als X6 er vorige week uitgegaan was, zou ik niet meer kijken. Want dat zou volledig onterecht zijn. Nu kan ik er mee leven. Ik weet nu hoe het komt dat Richy zo ver komt, dus het heeft niets met fans te makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:50 schreef Woelli het volgende:
Als X6 er zondag uitvlieg, kijk ik de finale niet![]()
Elke jaar zit er weer een verrassing tussen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit op tegen de 2000 sms'jes van Ma Richy
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:41 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk X6 eruit, maar het zal wel X6 zijn..
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:44 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk Richy eruit bedoel ik.
Who cares about your prono! Richy moet er gewoon uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
Hij moet blijven.
Eerste keer dat ie eens níet in m'n prono staat, en dat mag ie nu weer waarmaken.
Al druist dat tegen elke vorm van smaak in.
Ok, ik ben om!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Who cares about your prono! Richy moet er gewoon uit![]()
het is een schande dat hij zo ver is gekomen... du shet is tijd dat hij eruitvliegt jah... met een harde schop onder zijn kont!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:44 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk Richy eruit bedoel ik.
waarschijnlijk weer voor zn vriendje...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is een schande dat hij zo ver is gekomen... du shet is tijd dat hij eruitvliegt jah... met een harde schop onder zijn kont!
Ben benieuwd voor wie hij het nummer vanavond gaat zingen....
Of nu misschien wel voor zijn huisdoerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer voor zn vriendje...
die china-gast
Nee, dat vind ik dan weer niet. Als je kijkt naar wat er voor hem uit is gegaan is een derde plaats wel terecht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is een schande dat hij zo ver is gekomen...
niet mee eens, er zijn mensen met veel meer talent voor Richy er uit gegaan. ik hoef alleen maar naar vorige week te kijken om een voorbeeld te geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niet. Als je kijkt naar wat er voor hem uit is gegaan is een derde plaats wel terecht.
En Melanie had er natuurlijk ook nog in moeten zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
niet mee eens, er zijn mensen met veel meer talent voor Richy er uit gegaan. ik hoef alleen maar naar vorige week te kijken om een voorbeeld te geven.
weg met Richy dus!
Nou ja, ik vond Christian toch wel wat beter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niet. Als je kijkt naar wat er voor hem uit is gegaan is een derde plaats wel terecht.
*gilquote:
quote:
Bedanktquote:
Ach jee, wat erg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:02 schreef buzzer het volgende:
Het enige nadeel van vandaag is dat we 3x naar Richy moeten luisteren
haar ochtendjas zo te zienquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das toch van dat folie spul wat ze gebruiken in de ruimtevaart?
volgende week gaat ze naaktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
God hoe krijgt ze het voor elkaar iedere week iets nóg lelijkers aan te trekken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |