Ik denk dat ik blij ben, dat jij het topic niet geopend hebtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had een leukere TT in gedachten.
Maar die was in combinatie met de OP vast niet zo leuk geweest als deze comboquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had een leukere TT in gedachten.
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik denk persoonlijk dat Saron een paar onsuccesvolle "hitjes" gaat maken en dan verdwijnt in musicalland.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
owh... men doet hier niet aan laatste post opent een nieuw topic.... ok.....
Mensen Mensen Mensen Mensen Mensen....
even een stelling, want ik lees net dat Sharon ergens een artieste van formaat genoemd wordt...
dus aan jullie de vraag...
denken jullie echt dat je van 1 van de deelnemers aan X-Factor nog iets hoort na het eerste album ?(wat natuurlijk volstaat met goedkope deuntjes en kutcovers)
graag uw reactie
Als X6 nou een clubje echt geile wijve waren geweest hadden die iets leuks kunnen worden maar de rest is te eentonig en niet houdbaarquote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
owh... men doet hier niet aan laatste post opent een nieuw topic.... ok.....
Mensen Mensen Mensen Mensen Mensen....
even een stelling, want ik lees net dat Sharon ergens een artieste van formaat genoemd wordt...
dus aan jullie de vraag...
denken jullie echt dat je van 1 van de deelnemers aan X-Factor nog iets hoort na het eerste album ?(wat natuurlijk volstaat met goedkope deuntjes en kutcovers)
graag uw reactie
Ahh, nu kan ik weer lekker slapen vanavondquote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig ben je verder wél oké..
Dankuquote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar die was in combinatie met de OP vast niet zo leuk geweest als deze combo.
Dat dus. Die mensen zijn zo doof dat ze Richy zelfs nog goed vinden wanneer ie als 83-jarige schor en versleten op het podium wankelt. I bet dat zijn hele familie hun salaris er doorheen gesmst heeft.quote:
Vooropgesteld dat Sharon voor de verandering met een stel goede componisten aan de slag gaat, kan het heel goed zijn dat ze meer gaat doen dan dat ene album met k-covers en el cheapo pop. Qua stem kun je wel wat met haar. Meer dan met menigeen die ver is gekomen in X-factor.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Cybart het volgende:
graag uw reactie
Het zegt genoeg over het niveau wat we hier gewend zijn, redelijk duidelijk dat Anja de beste zangeres van allemaal, en die 4e wordt, en dat die Sharon als gedoodverfde winnaar uit de bus komt. Dat kind zingt zoooo eentonig, en mist vaak noten maar iedere keer wordt dat niet gehoord. Ja alleen door Henk die dan weer te kritisch was...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat Sharon voor de verandering met een stel goede componisten aan de slag gaat, kan het heel goed zijn dat ze meer gaat doen dan dat ene album met k-covers en el cheapo pop. Qua stem kun je wel wat met haar. Meer dan met menigeen die ver is gekomen in X-factor.
gaat nooit gebeuren want zo'n album moet binnen een maand in de winkel liggen...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat Sharon voor de verandering met een stel goede componisten aan de slag gaat, kan het heel goed zijn dat ze meer gaat doen dan dat ene album met k-covers en el cheapo pop. Qua stem kun je wel wat met haar. Meer dan met menigeen die ver is gekomen in X-factor.
Schei toch uit, ze zingt het hoogst van allemaal en ze kan een noot raken die Mariah Carey in haar goeie dagen haalde, en dat is dan het knappe ervan.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Sharon mist vaak noten? Naar mijn weten was ze er alleen gisteren bij Hurt niet altijd bij, maar dat was zo in het moment en in de emotie dat het haar totaal niet schaadde. Voor de rest zingt ze zuiverder dan de rest van de kandidatenbij elkaar.
Richy lijkt me vooral meer VAN de HERENquote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
alle 3 overgebleven acts kunnen nu optreden bij de EO-jongerendag, want ze zijn allemaal in de here, hallelujah, lol
dat nummer zong ze grotendeels op lucht...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond bij Goldfinger haar stem niet bepaald dun.
Ballads klinken wel aardig bij haar maar Whitney Houston vorige week en vandaag Donna Summer en er blijft verdomde weinig over...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond bij Goldfinger haar stem niet bepaald dun.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Richy lijkt me vooral meer VAN de HEREN
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Richy lijkt me vooral meer VAN de HEREN
Die opmerking van HJ over dat ze alle 6 met preuts en dat ie nog iets naar Sharon riep, deed zijn marketinghart pijn...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef Cybart het volgende:
en de rede dan van X6' sing off is dan dat ze op zondag niet hun mobieltje mogen gebruiken in de zwarte kousjes streek?
ja maar sharon moet echt nog wat jaartjes meedraaien om het donna summer-resultaat van mcarthurpark te zingen, heb het nog gedownload gisteren, dat mens heeft echt een stem als een klok!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik Donna Summer heerlijk gedaan vond.
Daar ben ik ook bang voor en dat is eigenlijk een soort publieke mishandeling. Dat bekonkelende van die industrie is echt zum kotzen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat nooit gebeuren want zo'n album moet binnen een maand in de winkel liggen...
is voorgeproduceerd enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |