Ik zeg toch dat het me verbaasd dat ze hem niet negeren.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Snap je nu niet dat hij iedereen gewoon op stang wil jagen?![]()
Ja maar 2 kleintjes tellen voor 1 grote in DGK.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Cungy het volgende:
Natasja haar kindjes kunnen niet komen.
1 persoon mocht maar uitgenodigd worden !
Tja, is ze nog nooit gelukt, he...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het me verbaasd dat ze hem niet negeren.
die kinderen hebben niks met valentijn te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar 2 kleintjes tellen voor 1 grote in DGK.
snap ik ook niet van natasiaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het me verbaasd dat ze hem niet negeren.
Ja precies, leuk verhaallijntje toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Lieve het volgende:
BLIND DATE VOOR SYLVIA!!!
Kan er een echte Patrick komen???
met een roos in zijn mond?
in die mooie sportauto?
Echt blind?
en dan een vreselijk leuke knalavond????
Ja, anders had ie wel gezegd dat ie Hedda wilde zien.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Cungy het volgende:
Huub geilt hierop dat hij iedereen op de kast jaagt
quote:
TOP !!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Lieve het volgende:
in die mooie sportauto?
Echt blind?
zou echt leuk plan zijn !quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Lieve het volgende:
in die mooie sportauto?
Echt blind?
neenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook twee streams op zwart?
Neequote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook twee streams op zwart?
.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
die kinderen hebben niks met valentijn te maken
Denk het wel hoor, al zal het ff lastig wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef neferhone het volgende:
hier gaan ze niet uit komen
Sinds Huub terug is heeft ie twee keer de naam Hedda genoemd en minstens 100 keer Nena. Ook zonder dat Brian erbij was.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, anders had ie wel gezegd dat ie Hedda wilde zien.
auw heeft ze vast gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef partyyboyy het volgende:
hahaha die Bart zit nu ook lekker te sarren.
"Je kinderen zeiden tegen mij dat ze het niet leuk vinden om langs te komen"
Wat schuift dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Oke, zijn er mannen die Patrick heten hier die zich aanbieden voor een blinddate met Sylvia?
Heeft nu een break, misschien tot valentijnsdag...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Aman heeft toch helemaal geen vriend meer?
ze kan toch ook haar moeder uitnodigen?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Hedda wil niet genoemd en herkend wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Sinds Huub terug is heeft ie twee keer de naam Hedda genoemd en minstens 100 keer Nena. Ook zonder dat Brian erbij was.
Ja maar die heeft ze net nog gezien. Vind niet dat ze die kans nu moet krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef neferhone het volgende:
[..]
ze kan toch ook haar moeder uitnodigen?
Nou dat komt mooi uit, Huub lijkt haar al vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Hedda wil niet genoemd en herkend worden
Ze staat anders duidelijk met foto op Huub's weblogquote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Die neemt de telefoon niet op dus die komt niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef neferhone het volgende:
[..]
ze kan toch ook haar moeder uitnodigen?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef Carlaa het volgende:
de DGK-Red zouden eens zo'n dilemma hier op het fok neer moeten gooien in een Poll.. meeste stemmen gelden en dat het dan ook werkelijk uitgevoerd wordt.
Dat is ook weer zoiets raars.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Die heeft meteen een nieuwe brief geschreven:quote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Brian wil de zus van Amanda.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef LuNaTiC het volgende:
amanda moet gewoon haar smoel houden, ze is er net.
En dan brian weer ' ja je moet deze naar je toe trekken'
En groene thee zuipen en blijven zeiken, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
En HUP Natasia gaat weer vreten!
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft meteen een nieuwe brief geschreven:
Ik ben dood. Sorry. Ga verder met je leven. Zonder mij. Succes!
Van wat ik van die Rogier heb gehoord, gaat hij echt niet komen hoor. Hij was het helemaal niet eens dat die doos in dat huis ging. Bovendien was het toch uit?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Die neemt de telefoon niet op dus die komt niet.
Hand over mijn hart..Bart-Lesley
De rest vind ik allemaal ruk al blijf ik wel erg nieuwsgierig naar Rogier.
Uhuh, en misschien door deze ' dienst' later nog een kans op haarzelf ?quote:
En ook http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=45872953&media_secret=PmKxquote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze staat anders duidelijk met foto op Huub's weblog![]()
Uit of dood maakt me niet zoveel uit. Ik wil weten hoe die eruit ziet.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Van wat ik van die Rogier heb gehoord, gaat hij echt niet komen hoor. Hij was het helemaal niet eens dat die doos in dat huis ging. Bovendien was het toch uit?
Ik herken mijzelf in sommige opzichten wel in hem eigenlijk....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef elsie het volgende:
die jongen heeft echt 3 dubbele adhd hoor![]()
spermaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef _Boo_ het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd dat Amanda opeens haar vriend weer wil zien? Gister was het toch over en had het ze het helemaal met hem gehad omdat hij haar na 1 week al die brief stuurde?
Brian heeft niks te willen met de adem van Natasia in z'n nek.quote:
Ze wil haar 1000 Euro per maand niet kwijt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef _Boo_ het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd dat Amanda opeens haar vriend weer wil zien? Gister was het toch over en had het ze het helemaal met hem gehad omdat hij haar na 1 week al die brief stuurde?
En een heel belangrijk puntje wat Amoebe vergeet is dat hij niet in de villa wil komen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Van wat ik van die Rogier heb gehoord, gaat hij echt niet komen hoor. Hij was het helemaal niet eens dat die doos in dat huis ging. Bovendien was het toch uit?
Ze kwam er achter dat ze ook maandelijks 1000 euro van hem krijgt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef _Boo_ het volgende:
Had Sylvia niet met de motorleraar ooit gezoend las ik ooit ergens hier?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Ik weet dat Brian niet spoort, maar... hoe komt hij nou aan Patrick?
Amanda heeft haar Zus verkocht voor CP's een half uur voor haar en en half uur voor hem . Echt waar. Nieuwe opleiding voor Troel is Madamquote:
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Brian heeft niks te willen met de adem van Natasia in z'n nek.
De linker of de rechter?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
En ook http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=45872953&media_secret=PmKx![]()
Ik hoop toch zó dat de belastingdienst meekijkt.. 1000 euri extra geld elke maand van haar vriend, extra geld van haar moeder.. zou ze deze extra inkomsten ook aan de belastingdienst opgeven?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze kwam er achter dat ze ook maandelijks 1000 euro van hem krijgt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda heeft haar Zus verkocht voor CP's een half uur voor haar en en half uur voor hem . Echt waar. Nieuwe opleiding voor Troel is Madam
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef partyyboyy het volgende:
Amanda moet gewoon haar bek houden en mooi zijn.
meer kan ze niet!
Misschien is ie in de war met St. Patricksday... dat is op 17 maartquote:Op zondag 11 februari 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Ik weet dat Brian niet spoort, maar... hoe komt hij nou aan Patrick?
vasthouden wat je hebt? en telaat nadenken?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef _Boo_ het volgende:
Nee, 83% van de Fok pollers vind dit duo het walgelijkst.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Brian heeft niks te willen met de adem van Natasia in z'n nek.
Mijn gok is 21:00 want om 09:30 moeten ze pas opstaan......... 09:00 is dan een vreemd tijdstip.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze nu tot 09:00uur de tijd morgenochtend of pas 21:00uur morgenavond?
Ow, nou dat duurt nog wel een poosjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gok is 21:00 want om 09:30 moeten ze pas opstaan......... 09:00 is dan een vreemd tijdstip.
Nee joh!?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze kwam er achter dat ze ook maandelijks 1000 euro van hem krijgt.
Strak plan, ik doe mee, ben al aan het schrijven.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Lieve het volgende:
Zeg....
Kunnen we weer een laartenactie opzetten?
ALLEMAAL EEN KAART VOOR SYLVIA
van Patrick?
Allemaal van Patrick?
Dan krijgt ze manden vol kaarten!
Hangt er vanaf hoe vaak je het doetquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik hoop toch zó dat de belastingdienst meekijkt.. 1000 euri extra geld elke maand van haar vriend, extra geld van haar moeder.. zou ze deze extra inkomsten ook aan de belastingdienst opgeven?
Als je 1000 euri per maand van je vriend krijgt.. ben je niet eens een dure H*oer!
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Uit of dood maakt me niet zoveel uit. Ik wil weten hoe die eruit ziet.
Nee, maar wel als je dan zes maanden weg bent.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik hoop toch zó dat de belastingdienst meekijkt.. 1000 euri extra geld elke maand van haar vriend, extra geld van haar moeder.. zou ze deze extra inkomsten ook aan de belastingdienst opgeven?
Als je 1000 euri per maand van je vriend krijgt.. ben je niet eens een dure H*oer!
Wat zeg je dat toch mooiquote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef Darklight het volgende:
Amandel heeft niks te willen, die zit er net in
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Soms is Amanda wel schattig. Die geluidjes die ze maakt als ze de ketting van Syl krijgt.
Je zou bijna haar billetjes willen poederen en er een speen in stoppen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Soms is Amanda wel schattig. Die geluidjes die ze maakt als ze de ketting van Syl krijgt.
Veel werk he?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef nibbieworld het volgende:
zooo ik ben weer helemaal bijgelezen!! is bijna niet te doen als je in het weekend een volledige dag + nacht en dag mist!! heb vierkante ogen nu! ohja, een goede avond allemaal, bijna vergeten!![]()
Kluivertquote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef Darklight het volgende:
wie is patrick?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef Borga het volgende:
Ben net te laat !!!!!! Is er iets gebeurd?????
Mooi zijn kan ze ook niet want ze is niet mooi .....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef partyyboyy het volgende:
Amanda moet gewoon haar bek houden en mooi zijn.
meer kan ze niet!
Zo noemde Brian het vriendje van Syl.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef Darklight het volgende:
wie is patrick?
Tussen haar billetjesquote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Be my guestquote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Waarin ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Is wel een leuk idee...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Lieve het volgende:
Zeg....
van Patrick?
Allemaal van Patrick?
Een speen tussen die billetjes ???quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Die ene die al een ex had die haar een hersenbloeding geslagen heeft??quote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef noekje het volgende:
Brian wil de zus van Amanda.
Die is te dom om het te kunnen incasseren.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
je kunt haar inderdaad wel walgelik vinden of niet, en ik vind 'r vreselijk, maar nastas heeft wel een olifantenhuid, petje af.
ik heb het gevoel dat huub er ondanks al zijn troeven nog een hele zware taak te wachten staat
Blijkbaar is dat niet genoegquote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ene die al een ex had die haar een hersenbloeding geslagen heeft??
Van hem word ik ook misselijk als hij niet lebbert.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef ruby het volgende:
Gadverdamme, ik werd effe heel misselijk van Brian z'n lebbergeluiden.
Morgen 21.00 uur.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef Borga het volgende:
Voor wanneer moeten ze stemmen???
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een speen tussen die billetjes ???
Ik weet niet of ze meer zussen heeft maar Brian noemde dat net. Daarom vindt hij ook dat ze het moet blijven volhouden. Ze hebben ook al een deal gemaakt onderling om haar te laten komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ene die al een ex had die haar een hersenbloeding geslagen heeft??
Bart heeft verder ook geen problemen met Nena ,hij wou alleen iemand die maand er uit hebben, dus lijkt me logisch dat hij er geen problemen mee heeft. Dus Natas is dom aan het praten ze kan eht gewoon niet hebben dat Bart uit haar "kamp" dreigt te lopenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Natasia zei net anders nog wel dat Bart schijnheilig is want die vindt het uiteindelijk wel goed als Nena zou komen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
je kunt haar inderdaad wel walgelik vinden of niet, en ik vind 'r vreselijk, maar nastas heeft wel een olifantenhuid, petje af.
ik heb het gevoel dat huub er ondanks al zijn troeven nog een hele zware taak te wachten staat
Die breekt binnenkort wel. Gaat steeds vaker uithuilen en noemt zich al de 'zwakste' schakel. Voorheen hield ze alles binnen en kropte ze alles op.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
ik ben voorquote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Lieve het volgende:
Zeg....
van Patrick?
Allemaal van Patrick?
Kom op nou, die sukkel gun ik nog geen opblaastrut.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Borga het volgende:
Ja die!! Dan heeft Breenless eindelijk iemand van gelijk niveau
Huppelkuttenactiequote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Lieve het volgende:
Valentijnkaart voor SYLVIA van PATRICK
Stuur je kaart naar:
TALPA PRODUCTIES
de Gouden Kooi
t.a.v. Sylvia
Postbus 406
1200 AK Hilversum
Van Patrick?
Dat word hem niet (het blijft een leuk zinnetje)quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef snetje het volgende:
huub speelt dit werkelijk waar heel slim !!![]()
hij weet nena zo hoog door te drijven dat het straks alleen nog om nena en lesley draait en aangezien hij dondersgoed weet dat nena niet door gaat komt de stem vrij voor lesley en zal iedereen daar voor gaan !! om het niet door de drain te laten gaan zeg maar![]()
zelfs bart had dit niet kunnen bedenken![]()
want die heeft een hersenbloeding gehad en zal dus wel niet goed bij haar hoofd zijn en dan kan Brian haar zoveel neuken en in de grond trappen als hij maar wilquote:
Een brainwave van Brian. Niemand dus. En nu running gag voor/van Syvia.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Borga het volgende:
Wie de neuk is Patrick ???
Ach, ze stond al te shaken na een aanval van Huub en Bart te commanderen dat ie haar de volgende keer moest helpen. Tegen Amoebe zei ze: hij pakt gewoon de zwakste.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
Gaat toch niet naar Syllliequote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
oproep aan alle patricks. er zijn er morgen minimaal 10 nodig. dus heet je patrick en heb je morgen een vrije dag meld je dan bij de gouden kooi
dan halen ze de vlieglessen er wel weer bij ..... die mocht ook niet door de drain en zijn ook naar brian gegaanquote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat word hem niet (het blijft een leuk zinnetje)
want natasia gaat dwars liggen. Die gunt het alleen zichzelf: ze blijft natuurlijk wel de Diva en het kan niet dat iemand d'r geliefde meer ziet dan zij.
Waarbij ik even terug denk aan het plan om bv lesley te ontslaan.
als er morgen 10 patricks daar aan de poort staan denk ik dat ze dr wel 1 mag uitzoekenquote:
Morgen 21.00quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef Borga het volgende:
Voor wanneer moeten ze stemmen???
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Miraaa het volgende:
Ik ken alleen deze patrick
[afbeelding]
![]()
Ik ken wel een Patrick. Die heb ik vroeger ooit eens eens opgesloten op een wc alwaar een leraar hem huilend heeft bevrijd.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Miraaa het volgende:
Ik ken alleen deze patrick
[afbeelding]
![]()
Sorry, maar dat vind ik nou echt een kutopmerking, die is met geen mogelijkheid grappig.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Borga het volgende:
Ja die!! Dan heeft Breenless eindelijk iemand van gelijk niveau
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
" je krijgt hem van mij voor een blowjob"
Nou verlaagt hij zich tot het niveau van brainless. Jammer.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
Je zag in d'r ogen dat ze er nog even serieus over nadacht ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
Er staat troew lof in de brief, dusquote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Amanda is zó dom.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik verdenk Bart ervan dat hij Huub gebruikt om Lesley te laten komenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Black_king het volgende:
Bart en Huub gaan steeds meer elkaar steunen....
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zag in d'r ogen dat ze er nog even serieus over nadacht ook.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is de grap achter de Patrick waar Sylvia het over heeft volg het even niet meer![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
Een brainwave van Brian. Niemand dus. En nu running gag voor/van Syvia.
Nee, dat is gewoon niet grappig......... al eens helemaal door je vriendje in puin geslagen in het ziekenhuis gelegen??quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
@Leandra......cabaret
dan is t tenminste weer een gelijke strijd. mochten de grote mannen daar opeens besluiten dat men iemand met meerderheid van stemmen eruit kan mikken is huub tenminste veiligquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Judah het volgende:
Bart trekt echt steeds meer richting Huub toe. In alles. Hij lijkt wel te willen breken met het groepje Natasia en Brian.
Goede zaak.
Joh!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef ruby het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bart Amanda een beetje irritant vindt.
Ze maakt zichzelf kansloos met die laatste zin.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Kaleddis het volgende:
Sjezus, wat is Snollie kinderachtig bezig zeg.
Eerst zingen, "Ik wil Rogiieeeeeer, Ik wil Rogiieeeeeer"
En nu weer: "Nena komt lekker niet, Nena komt lekker niet"![]()
![]()
Of vice versa, dat Huub Bart aan zich bindt door Lesley te laten komen.....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik verdenk Bart ervan dat hij Huub gebruikt om Lesley te laten komen
ROGIER OOK NIET ! ROGIER OOK NIET !ROGIER OOK NIET !ROGIER OOK NIET !ROGIER OOK NIET !ROGIER OOK NIET !quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Kaleddis het volgende:
Sjezus, wat is Snollie kinderachtig bezig zeg.
Eerst zingen, "Ik wil Rogiieeeeeer, Ik wil Rogiieeeeeer"
En nu weer: "Nena komt lekker niet, Nena komt lekker niet"![]()
![]()
Of allebeiquote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Of vice versa, dat Huub Bart aan zich bindt door Lesley te laten komen.....![]()
Ze praat door die cokeneus van haar!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
wat een grafstem heeft dat wijf nog steeds....
Waar??quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef Cungy het volgende:
Amanda weet echt niks.
Zou ze weten dat Nederland in Europa ligt?
Is dat zooo ? Ligt toch in Eemnes ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef Cungy het volgende:
Amanda weet echt niks.
Zwoel is anders ja. Als dat het eerste is dat je hoort als je net wakker bent.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Daar ga ik zo meteen weer uren over wakker liggen.... Prettige avond nog!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef Cungy het volgende:
Amanda weet echt niks.
Vooral als ze zo gaat jengelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Ja motorrijles van Nenaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Raissa het volgende:
Heeft Sylvia eigenlijk al eens iets gehad?
Ja, gaat steeds meer opvallen. Zat vanmorgen ook te bedenken dat dat misschien de reden is waarom Bart beneden slaapt, om Brian verder te isoleren. Die ziet ook wel dat Brian er redelijk doorheen zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Heeft iemand de verhoudingen al gezien?
Brian en Nathasia zijn min of meer geisoleerd en de rest van de groep hangt om Huub (En syl) heen.
Ja , toen ze 15 wasquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef Judah het volgende:
Zal ze ook zo bij d'r moeder hebben gezeurd?
"Mammie, ik wil grote tieten, mammie, mammie! Ik wil grotere tieten! Want dat ben ik true beautiful"
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien FOK!kers in Patrick uit Bikini Bottomkostuum morgen svp verzamelen bij DGK!
geloof het nou, bart wandelt rustig continue van de ene groep naar de andere, die is echt niet te vertrowuen, als ie kan laat-ie huub zo vallenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Judah het volgende:
Bart trekt echt steeds meer richting Huub toe. In alles. Hij lijkt wel te willen breken met het groepje Natasia en Brian.
Goede zaak.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien FOK!kers in Patrick uit Bikini Bottomkostuum morgen svp verzamelen bij DGK!
De ideale aangever!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:54 schreef jacqjacq het volgende:
de verhoudingen veranderen inderdaad.
Op zich vind ik amanda's tegengas wel leuk, ondanks dat ze een beetje dom teut, ze geeft in ieder geval de anderen op deze manier de kans om leuk e spitsvondig te reageren.
Ik snap idd niet hoe een moeder een kind van 15 zo'n cadeau kan gevenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef Judah het volgende:
Zal ze ook zo bij d'r moeder hebben gezeurd?
"Mammie, ik wil grote tieten, mammie, mammie! Ik wil grotere tieten! Want dat ben ik true beautiful"
Omdat Bart graag Huub's stem wilt hebben om Lesley te laten komen met Valentijnsdagquote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag: Hoezo is Bart na de ruzie met die schreeuwsnol............. nu zo close met Huub ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kent iemand Pia Zadora nog
Die chick die zich omhoogn**** in de platenwereld.....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die was nog dommer dan Amandoosquote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Preuts wrs.en aardig mwa.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef Black_king het volgende:
Bart kan niet tegen het woord blowjob..... Met alle respect, maar hij is te aardig voor dit spel....
'quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof het nou, bart wandelt rustig continue van de ene groep naar de andere, die is echt niet te vertrowuen, als ie kan laat-ie huub zo vallen
Die is gewoon adrem. Laten we haar die credits geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Huub: "als hij niet naar mij gaat, dan gaat mijn stem eerst naar Bart"
Amanda: "je hebt liever van hem een blowjob dan van mij?"
ik moest lachen![]()
Ja maar ja, nu heeft ze eindelijk een grap en mag ze 'm niet de hele dag gebruiken.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Hopelijk gaat Syl niet door met die Patrick-gein tot morgenavond negen uur. Is hooguit drie keer leuk maar nu gaat het vervelen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
And when the rain begins to fall, I'll be your Amoebe in the sky!
Ja!!! hahahaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik snap de chirurg niet die ze plaatst.. die zouden ze zijn vergunning af moeten nemen! Onder de 18 zou dergelijke cosmetische verminkingen zowiezo bij wet verboden moeten zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap idd niet hoe een moeder een kind van 15 zo'n cadeau kan geven![]()
Als een kind het voorstelt/vraagt zeg je toch gewoon "nee" ?! Als ze het zelf aangeboden heeft is het helemaal triest. Ben ook benieuwd welke kwakzalver bereid is geweest een 15-jarige van siliconen te voorzien.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat je ook meteen wel kunt raden uit wat voor hout haar mams gesneden is...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een kind het voorstelt/vraagt zeg je toch gewoon "nee" ?! Als ze het zelf aangeboden heeft is het helemaal triest. Ben ook benieuwd welke kwakzalver bereid is geweest een 15-jarige van siliconen te voorzien.
Dat snap ik, maar die ommekeer was er al voor de stemronde toch ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Omdat Bart graag Huub's stem wilt hebben om Lesley te laten komen met Valentijnsdag
Damn.... ze overweegt het dus echt serieus...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Huub: "als hij niet naar mij gaat, dan gaat mijn stem eerst naar Bart"
Amanda: "je hebt liever van hem een blowjob dan van mij?"
ik moest lachen![]()
Was misschien een aanbieding 4 siliconen voor de prijs van 2quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat hoopt ik nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof het nou, bart wandelt rustig continue van de ene groep naar de andere, die is echt niet te vertrowuen, als ie kan laat-ie huub zo vallen
is niet na de ruzie zo close ..eigelijk al vrij vlot nadat Huub weer in de villa zit. Nat as heeft het ook al een beetje door want zij ziet nu de groep ook al in 3 tegen 3 zei ze even geleden tegen Brian ....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag: Hoezo is Bart na de ruzie met die schreeuwsnol............. nu zo close met Huub ?
True... leef je uit, Syl!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja maar ja, nu heeft ze eindelijk een grap en mag ze 'm niet de hele dag gebruiken.
Volgens mij heeft Bart pas aangegeven aan Natte Tasia dat ie zich af heeft gevraagd of ie echt een hekel heeft aan Huub en zijn antwoord was dat ie dat niet had. Bovendien weet ie dat zij en Brainless hem eruit willen stemmen en ik denk dat ie daar niet blij mee was. En volgens mij doet hij gewoon wat hij zelf wil en dat is niet persé bij een groepje horen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Omdat Bart graag Huub's stem wilt hebben om Lesley te laten komen met Valentijnsdag
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Jij hebt Nena 4 dagen nog gezien. Ik heb Rogier al 11 dage niet gezien"
Sylvia: "Ik patrick al 30 jaar niet"
het merkt weestal belquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Bart": zit je nou met die blik naar me te kijken omdat je denkt dat je op die manietr mijn stem krijgt"
Amanda: Nou ja...het merkt meestal wel "
Brian geeft 'm wel, voor een blowjob.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef Kinga het volgende:
Amanda is zo kansloos, en zó dom dat ze uberhaupt denkt dat ze met dat kinderachtige gezeur een kans maakt.
Ja die werkte ergens als cassiere op haar 23-ste en ging er met de vermogende grote baas van ruim 30 jaar ouder vandoorquote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die chick die zich omhoogn**** in de platenwereld.....![]()
Lolquote:
nee die wil zelf z'n piel dr in hangenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian ziet het niet zitten dat Rogier komt...
Logisch: ik zou het ook niet zien zitten om de vrouw te ontmoeten van de man waarmee ik......quote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat kun je hier allemaal zien Wie krijgt altijd de leuke dingenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Raissa het volgende:
Heeft Sylvia eigenlijk al eens iets gehad?
Rogier zelf ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Een blowjob WORD je gegevenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian geeft 'm wel, voor een blowjob.
Zie het filmpje op joetjoep: Amanda dronkenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nee die wil zelf z'n piel dr in hangen
Wel heel toevallig zo vlak na die brief waarin hij een break voorstelt...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Toch heb ik een voorgevoel dat A-DEl hem gaat winnen, hoe oerdomstom ze ook is ( helaas)
Was het maar een joke.quote:
Ze is het perfecte levende argument om feminisme te onderdrukken.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar een joke.
Het is een disgrace voor alle vrouwen ter wereld. Minus Natasia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |