Ik weet niet of ze meer zussen heeft maar Brian noemde dat net. Daarom vindt hij ook dat ze het moet blijven volhouden. Ze hebben ook al een deal gemaakt onderling om haar te laten komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ene die al een ex had die haar een hersenbloeding geslagen heeft??
Bart heeft verder ook geen problemen met Nena ,hij wou alleen iemand die maand er uit hebben, dus lijkt me logisch dat hij er geen problemen mee heeft. Dus Natas is dom aan het praten ze kan eht gewoon niet hebben dat Bart uit haar "kamp" dreigt te lopenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Natasia zei net anders nog wel dat Bart schijnheilig is want die vindt het uiteindelijk wel goed als Nena zou komen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
je kunt haar inderdaad wel walgelik vinden of niet, en ik vind 'r vreselijk, maar nastas heeft wel een olifantenhuid, petje af.
ik heb het gevoel dat huub er ondanks al zijn troeven nog een hele zware taak te wachten staat
Die breekt binnenkort wel. Gaat steeds vaker uithuilen en noemt zich al de 'zwakste' schakel. Voorheen hield ze alles binnen en kropte ze alles op.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
je kunt haar inderdaad wel walgelik vinden of niet, en ik vind 'r vreselijk, maar nastas heeft wel een olifantenhuid, petje af.
ik heb het gevoel dat huub er ondanks al zijn troeven nog een hele zware taak te wachten staat
ik ben voorquote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Lieve het volgende:
Zeg....
Kunnen we weer een laartenactie opzetten?
ALLEMAAL EEN KAART VOOR SYLVIA
van Patrick?
Allemaal van Patrick?
Dan krijgt ze manden vol kaarten!
Kom op nou, die sukkel gun ik nog geen opblaastrut.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Borga het volgende:
Ja die!! Dan heeft Breenless eindelijk iemand van gelijk niveau
Huppelkuttenactiequote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Lieve het volgende:
Valentijnkaart voor SYLVIA van PATRICK
Stuur je kaart naar:
TALPA PRODUCTIES
de Gouden Kooi
t.a.v. Sylvia
Postbus 406
1200 AK Hilversum
Van Patrick?
Dat word hem niet (het blijft een leuk zinnetje)quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef snetje het volgende:
huub speelt dit werkelijk waar heel slim !!![]()
hij weet nena zo hoog door te drijven dat het straks alleen nog om nena en lesley draait en aangezien hij dondersgoed weet dat nena niet door gaat komt de stem vrij voor lesley en zal iedereen daar voor gaan !! om het niet door de drain te laten gaan zeg maar![]()
zelfs bart had dit niet kunnen bedenken![]()
want die heeft een hersenbloeding gehad en zal dus wel niet goed bij haar hoofd zijn en dan kan Brian haar zoveel neuken en in de grond trappen als hij maar wilquote:
Een brainwave van Brian. Niemand dus. En nu running gag voor/van Syvia.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Borga het volgende:
Wie de neuk is Patrick ???
Ach, ze stond al te shaken na een aanval van Huub en Bart te commanderen dat ie haar de volgende keer moest helpen. Tegen Amoebe zei ze: hij pakt gewoon de zwakste.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
Gaat toch niet naar Syllliequote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
oproep aan alle patricks. er zijn er morgen minimaal 10 nodig. dus heet je patrick en heb je morgen een vrije dag meld je dan bij de gouden kooi
dan halen ze de vlieglessen er wel weer bij ..... die mocht ook niet door de drain en zijn ook naar brian gegaanquote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat word hem niet (het blijft een leuk zinnetje)
want natasia gaat dwars liggen. Die gunt het alleen zichzelf: ze blijft natuurlijk wel de Diva en het kan niet dat iemand d'r geliefde meer ziet dan zij.
Waarbij ik even terug denk aan het plan om bv lesley te ontslaan.
als er morgen 10 patricks daar aan de poort staan denk ik dat ze dr wel 1 mag uitzoekenquote:
Morgen 21.00quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef Borga het volgende:
Voor wanneer moeten ze stemmen???
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Miraaa het volgende:
Ik ken alleen deze patrick
[afbeelding]
![]()
Ik ken wel een Patrick. Die heb ik vroeger ooit eens eens opgesloten op een wc alwaar een leraar hem huilend heeft bevrijd.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Miraaa het volgende:
Ik ken alleen deze patrick
[afbeelding]
![]()
Sorry, maar dat vind ik nou echt een kutopmerking, die is met geen mogelijkheid grappig.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Borga het volgende:
Ja die!! Dan heeft Breenless eindelijk iemand van gelijk niveau
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
" je krijgt hem van mij voor een blowjob"
Nou verlaagt hij zich tot het niveau van brainless. Jammer.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
Je zag in d'r ogen dat ze er nog even serieus over nadacht ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
Er staat troew lof in de brief, dusquote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Amanda is zó dom.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik verdenk Bart ervan dat hij Huub gebruikt om Lesley te laten komenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Black_king het volgende:
Bart en Huub gaan steeds meer elkaar steunen....
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zag in d'r ogen dat ze er nog even serieus over nadacht ook.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is de grap achter de Patrick waar Sylvia het over heeft volg het even niet meer![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
Een brainwave van Brian. Niemand dus. En nu running gag voor/van Syvia.
Nee, dat is gewoon niet grappig......... al eens helemaal door je vriendje in puin geslagen in het ziekenhuis gelegen??quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
@Leandra......cabaret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |