Ja motorrijles van Nenaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Raissa het volgende:
Heeft Sylvia eigenlijk al eens iets gehad?
Ja, gaat steeds meer opvallen. Zat vanmorgen ook te bedenken dat dat misschien de reden is waarom Bart beneden slaapt, om Brian verder te isoleren. Die ziet ook wel dat Brian er redelijk doorheen zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Heeft iemand de verhoudingen al gezien?
Brian en Nathasia zijn min of meer geisoleerd en de rest van de groep hangt om Huub (En syl) heen.
Ja , toen ze 15 wasquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef Judah het volgende:
Zal ze ook zo bij d'r moeder hebben gezeurd?
"Mammie, ik wil grote tieten, mammie, mammie! Ik wil grotere tieten! Want dat ben ik true beautiful"
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien FOK!kers in Patrick uit Bikini Bottomkostuum morgen svp verzamelen bij DGK!
geloof het nou, bart wandelt rustig continue van de ene groep naar de andere, die is echt niet te vertrowuen, als ie kan laat-ie huub zo vallenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Judah het volgende:
Bart trekt echt steeds meer richting Huub toe. In alles. Hij lijkt wel te willen breken met het groepje Natasia en Brian.
Goede zaak.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien FOK!kers in Patrick uit Bikini Bottomkostuum morgen svp verzamelen bij DGK!
De ideale aangever!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:54 schreef jacqjacq het volgende:
de verhoudingen veranderen inderdaad.
Op zich vind ik amanda's tegengas wel leuk, ondanks dat ze een beetje dom teut, ze geeft in ieder geval de anderen op deze manier de kans om leuk e spitsvondig te reageren.
Ik snap idd niet hoe een moeder een kind van 15 zo'n cadeau kan gevenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef Judah het volgende:
Zal ze ook zo bij d'r moeder hebben gezeurd?
"Mammie, ik wil grote tieten, mammie, mammie! Ik wil grotere tieten! Want dat ben ik true beautiful"
Omdat Bart graag Huub's stem wilt hebben om Lesley te laten komen met Valentijnsdagquote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag: Hoezo is Bart na de ruzie met die schreeuwsnol............. nu zo close met Huub ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kent iemand Pia Zadora nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |