Volgens mij heeft Bart pas aangegeven aan Natte Tasia dat ie zich af heeft gevraagd of ie echt een hekel heeft aan Huub en zijn antwoord was dat ie dat niet had. Bovendien weet ie dat zij en Brainless hem eruit willen stemmen en ik denk dat ie daar niet blij mee was. En volgens mij doet hij gewoon wat hij zelf wil en dat is niet persé bij een groepje horen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Omdat Bart graag Huub's stem wilt hebben om Lesley te laten komen met Valentijnsdag
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Jij hebt Nena 4 dagen nog gezien. Ik heb Rogier al 11 dage niet gezien"
Sylvia: "Ik patrick al 30 jaar niet"
het merkt weestal belquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Bart": zit je nou met die blik naar me te kijken omdat je denkt dat je op die manietr mijn stem krijgt"
Amanda: Nou ja...het merkt meestal wel "
Brian geeft 'm wel, voor een blowjob.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef Kinga het volgende:
Amanda is zo kansloos, en zó dom dat ze uberhaupt denkt dat ze met dat kinderachtige gezeur een kans maakt.
Ja die werkte ergens als cassiere op haar 23-ste en ging er met de vermogende grote baas van ruim 30 jaar ouder vandoorquote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die chick die zich omhoogn**** in de platenwereld.....![]()
nee die wil zelf z'n piel dr in hangenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian ziet het niet zitten dat Rogier komt...
Logisch: ik zou het ook niet zien zitten om de vrouw te ontmoeten van de man waarmee ik......quote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat kun je hier allemaal zien Wie krijgt altijd de leuke dingenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Raissa het volgende:
Heeft Sylvia eigenlijk al eens iets gehad?
Rogier zelf ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Een blowjob WORD je gegevenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian geeft 'm wel, voor een blowjob.
Zie het filmpje op joetjoep: Amanda dronkenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:04 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nee die wil zelf z'n piel dr in hangen
Wel heel toevallig zo vlak na die brief waarin hij een break voorstelt...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Toch heb ik een voorgevoel dat A-DEl hem gaat winnen, hoe oerdomstom ze ook is ( helaas)
Was het maar een joke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |