zdngmw zowiezo nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Amanda zit er nog maar net in en wil hem ook.
Ze maakt weinig kans denk ik.
Die wil onder geen beding voor de camera's, heeft hij meteen al duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Rogier eigenlijk.
Te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef Sug4r het volgende:
Als Natasia hem niet krijgt dan krijgt niemand het ze houdt haar poot stjif, Bitch!!
Met mijn man praten? Ik denk nog elke dag als die thuiskomt dat hij de Eismann is met diepgevroren erwten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
mag ik hier uit concluderen dat jij al weken niet met je man gepraat hebt?
dan ben je nog erger verslaafd dan ik.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef Missy_1974 het volgende:
hoor ik die baviaan nou zeggen dat als ze hem niet krijgt dat niemand hem krijgt ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wil onder geen beding voor de camera's, heeft hij meteen al duidelijk gemaakt.
Maar ja, wie weet krijgt hij net als Wilgo ook wel een zakcentje van ome John. Kan hij misschien een e-mailadres van kopen.
huub doet dit om te stangenquote:
Idd, hij weet ook heus wel dat het kansloos is, maar het lukt, want de helft zit nu op de kastquote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
huub doet dit om te stangen
Nee niet raar m.i hij wil alleen maar als ze echt met z'n tween prive kunnen eten. Hij weet dat Lesley het niet leuk vind in de villa zelf .quote:
HUH ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
Wat een kutwijf, hij gaat naar Natasia of naar niemand...
Heeft geen zinquote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef Missy_1974 het volgende:
tering wat een takkewijf laat der lekker naar der kids gaan, ik ga echt een haat kaart sturen
Sja, z'n uitleg wat Valentijn precies inhoudt en dat daarom Nena mag komen, vind ik ook niet echt overtuigend.quote:
Zeker, doet 'ie goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
huub doet dit om te stangen
Sigaretten halen?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Met mijn man praten? Ik denk nog elke dag als die thuiskomt dat hij de Eismann is met diepgevroren erwten.![]()
Morgen 21.00 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart zei iets later op welk moment ze uiterlijk moeten beslissen. Heeft iemand dat verstaan ?
Ja heerlijk ditquote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, z'n uitleg wat Valentijn precies inhoudt en dat daarom Nena mag komen, vind ik ook niet echt overtuigend.
Maar Huub is gewoon lekker aan het zuigen.
Wilgo vind ik wel okequote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee natasia moet dat bezoek niet krijgen.
Nee, dat zou echt te zot voor woorden zijn, op een Valentijnsdate met d'r kinderen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Cungy het volgende:
Natasja haar kindjes kunnen niet komen.
1 persoon mocht maar uitgenodigd worden !
Nou dat valt wel mee.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huub zit Brian enorrum te sarren met Nena. Brian Hapt.....
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Bart ook geen optie BTW, hij heeft Lesley zo vaak gezien tijdens zijn verblijf daar, Amanda niet, Brian heeft niemand, Natasia helemaaaaaal niet, Huub ach die doet dit om te jennen. Dan maar aan Sylvia. Komt er misschien leuk verhaallijntje uit als ze een blinddate krijgt...
Snap je nu niet dat hij iedereen gewoon op stang wil jagen?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef _Boo_ het volgende:
Waarom wordt Huub niet gewoon genegeerd? zijn idee is echt te stom voor woorden.
Precies, Amoebe heeft haar ex ook nog recent gezien, Huub Nena ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Bart ook geen optie BTW, hij heeft Lesley zo vaak gezien tijdens zijn verblijf daar, Amanda niet, Brian heeft niemand, Natasia helemaaaaaal niet, Huub ach die doet dit om te jennen. Dan maar aan Sylvia. Komt er misschien leuk verhaallijntje uit als ze een blinddate krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |