de essentie is dat de arbiters bedroevend zijn maar om zo te janken als PSV is triest... ze hebben ook al genoeg mee gekregen dit seizoenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef Jasza het volgende:
Cocu wat een kneus, Cocu calimero.
Wat een haat.
Een voorbeeldje:quote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de essentie is dat de arbiters bedroevend zijn maar om zo te janken als PSV is triest... ze hebben ook al genoeg mee gekregen dit seizoen
Nee dat heeft er niks mee te maken. Zelfde als met Sneijder. Overtreding = overtreding. Penalty = penalty.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
de essentie is dat de arbiters bedroevend zijn maar om zo te janken als PSV is triest... ze hebben ook al genoeg mee gekregen dit seizoen
PSV - Heerenveen heb ik Cocu ook niet gehoord dat ie zei: De scheids was wel extreem voor ons..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een voorbeeldje:
PSV-Roda. Tot onze onterechte geel/rode kaart hadden we uitzicht op 3 punten...
dat zeg ik toch... in essentie hebben ze gelijk, het is een arbitrale blunder maar als ze een onterechte pingel mee krijgen hoor je ze toch ook niet klagen... alleen maar janken als het tegenzit isquote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat heeft er niks mee te maken. Zelfde als met Sneijder. Overtreding = overtreding. Penalty = penalty.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef MaxPower het volgende:
PSV die huilt over een niet gegeven penalty![]()
quote:
Heb hem met PSV-Roda ook niet gehoord.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
PSV - Heerenveen heb ik Cocu ook niet gehoord dat ie zei: De scheids was wel extreem voor ons..
Dat is toch hardstikke logisch, dat doet ieder mens.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
dat zeg ik toch... in essentie hebben ze gelijk, het is een arbitrale blunder maar als ze een onterechte pingel mee krijgen hoor je ze toch ook niet klagen... alleen maar janken als het tegenzit is![]()
nee, dat doet niet ieder mens, alleen mensen met onvoldoende relativeringsvermogenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch hardstikke logisch, dat doet ieder mens.
Je bedoelt: ik doe zelf ook niet anders in FB van VBLquote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is toch hardstikke logisch, dat doet ieder mens.
Probeer je nou grappig te zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik doe zelf ook niet anders in FB van VBL![]()
![]()
Heb je ooit een speler zien klagen over het feit dat de scheids wel eens in hun voordeel is geweest? Zoja voorbeelden?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
nee, dat doet niet ieder mens, alleen mensen met onvoldoende relativeringsvermogen
Nou ik heb zo 1,2,3 geen fragmenten bij de hand maar er zijn zeker trainers geweest die zo'n situatie hebben afgedaan als pech.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je ooit een speler zien klagen over het feit dat de scheids wel eens in hun voordeel is geweest? Zoja voorbeelden?
Iets afdoen als pech is natuurlijk wel iets anders dan klagen...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb zo 1,2,3 geen fragmenten bij de hand maar er zijn zeker trainers geweest die zo'n situatie hebben afgedaan als pech.
in de zin van "pech, de volgende keer valt de beslissing wel in ons voordeel"quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iets afdoen als pech is natuurlijk wel iets anders dan klagen...
Je moet er maar zin in hebben, in discussie gaan met robbiequote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in de zin van "pech, de volgende keer valt de beslissing wel in ons voordeel"
maar ieder zijn mening he
Ik ben er ook klaar mee nuquote:Op zondag 11 februari 2007 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben, in discussie gaan met robbie
Jawel, de rijk (ofzo) had de 0-1 moeten maken. En ze hadden een pingel moeten hebben. Verder was het weer brandhout.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:24 schreef sjimz het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Feyenoord geen enkele kans gehad![]()
Derijckquote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jawel, de rijk (ofzo) had de 0-1 moeten maken. En ze hadden een pingel moeten hebben. Verder was het weer brandhout.
Was ook de enige keer. (Volgens de commentator)quote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe kennedy ook voorbij drenthe loopt: schijnbeweginkje, drenthe zak 10 cm weg, geeft tikje tegen bal, en drenthe sukkelt er achteraan![]()
Ik zag die linksback wel een paar keer de bal inleveren, echt ongelofelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was ook de enige keer. (Volgens de commentator)
Dat PSV genaaid zou worden door de scheidsrechtersquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef VoreG het volgende:
wat zei cocu?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze willen weleens wat beelden in omgekeerde volgorde zetten om de trainer bijvoorbeeld in de dugout te laten zien. Laten ze aan het begin bij Barca, de eindstand zien.
Is geworden inderdaad. Wat een huilie.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat PSV genaaid zou worden door de scheidsrechters.
idd wat een vertoningquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Humberto, vuile aap![]()
Hoor hem dan lachen![]()
Tuurlijk doet ie dat. Van Gaal weer even voor lul zettenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Jans deed anders precies wat hij zich voorgenomen had niet te doen: erop reageren, ook niet echt handig, zeker niet tegen Van Gaal. Beetje kinderachtig allemaal.
Ik moest ook lachenquote:
Said Boutaharquote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
El Hamdaoui denk ik?
Goede matties jeweettog
Kom je met me Willem II kijken, van persie zal wel even hebben nagedachtquote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
El Hamdaoui denk ik?
Goede matties jeweettog
Die beelden van ajax-excelsiorquote:Op zondag 18 februari 2007 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Die persconferentie van Van Gaal en Jans.![]()
Ron Jans praat over kansen, en zegt dat hij hier mee moet oppassen (i.v.m. eerdere persconferentie)quote:
Nee..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV al geweest ?
het begintquote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef 2Drix het volgende:
Kan iemand even melden als Ajax of Feyenoord begint?
Boohoo.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef golfer het volgende:
Az-Ajax al als tweede wedstrijd?
Vallen ze van hun geloof af?
1e onterecht. 2e oliedom, pupillenniveau... Wel typisch Davids, dit overkomt hem veel te vaak.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef pascalheister het volgende:
ah zielepietje henk
meer recht, laat me niet lachen..quote:Op zondag 25 februari 2007 19:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wat meer recht van spreken dan die calimero cocu van jullie.
Dan moeten ze gaan zaalvoetballen.Het was puur een tackle op de bal.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:30 schreef kollie het volgende:
[..]
1e onterecht. 2e oliedom, pupillenniveau... Wel typisch Davids, dit overkomt hem veel te vaak.
Ik heb (had) Van Gaal hoog zitten. Hij is toch de man die mijn club de laatste grote successen bracht, maar hij mag van mij wel wat vaker zijn mond houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Dat Van Gaal als reactie geeft dat een coach niet hoeft te oordelen over de scheidsrechter omdat daar andere mensen voor zijn...blabla...zegt ook al genoeg
Ik word al jaren moe van die wipneus.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meer recht, laat me niet lachen..
langzamerhand word ik een beetje moe van die vent
Koevermans was vorige keer wel eerlijk. Die zal wel op het matje geroepen zijn door Van Gaal, dus vandaar dat hij vandaag niets meer zei.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Kang-He het volgende:
Die van Gaal en andere AZ consorten ook weer hypocriet voor het leven met hun commentaar!
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gestrekt been JA. Echter, Stekelenburg ligt buiten zijn keepersgebied. En dat gestrekte been was op de bal.
Kortom terechte goal. PUNT.
Maar Van Gaal = Van Gaal en hij zal altijd z'n mening geven als het voor hem goed uitkomt...behalve nuquote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb (had) Van Gaal hoog zitten. Hij is toch de man die mijn club de laatste grote successen bracht, maar hij mag van mij wel wat vaker zijn mond houden.
Ten Cate zegt vaak onzinnige dingen, maar hij heeft vandaag over de scheidsrechter gewoon gelijk.
Een gestrekt been mag helemaal niet en is een overtreding!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gestrekt been JA. Echter, Stekelenburg ligt buiten zijn keepersgebied. En dat gestrekte been was op de bal.
Lol, dat vind ik ook nogal wat "hij is buiten het 5-meter gebied", wat de neuk. Dus als ik op de middenlijn iemand in zn porum trap met een gestrekt been is dat ook geen probleem? Geklets.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dude, dat gestrekte been was op de bal.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, dat vind ik ook nogal wat "hij is buiten het 5-meter gebied", wat de neuk. Dus als ik op de middenlijn iemand in zn porum trap met een gestrekt been is dat ook geen probleem? Geklets.
Overigens was het nog geen meter buiten het 5m gebied
Dus als een speler dit bij een andere speler doet op het veld mag het wel?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ook dan is het een overtreding, dude.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dude, dat gestrekte been was op de bal.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Op de BAL en buiten zijn keepersgebied, dude.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Panick het volgende:
[..]
Ook dan is het een overtreding, dude.
Ja, als 1ste.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef Superheld het volgende:
Is NAC al geweest?
Kijken hoe jij reageert als je een gestrekt been in je porum krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op de BAL en buiten zijn keepersgebied, dude.
Wat een softe wijfen hier.![]()
Je had hem de eerste 10 minuten eens langs de lijn moeten zien staanquote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal weigert na afloop van de wedstrijd commentaar op de scheidsrechter te leveren. Dat is zaak van de KNVB.
Iemand een foto van zijn karate trap in de EC-1 finale tegen AC Milan ?
Huiliequote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef pekel het volgende:
[..]Mijn God, jij bent voetbal-jeugdtrainer? Je laat je spelertjes zeker ook opdringen om met gestrekte benen door te gaan op de tegenstander?
![]()
Prutser, ga eens nadenken voordat je ergens op reageert.
PS: Gestrekt been is overtreding.
Dat keepersgebied is echt een rukargument omdat dit overal op het veld een overtreding is.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op de BAL en buiten zijn keepersgebied, dude.
Wat een softe wijfen hier.![]()
feyenoordsupporter enzoquote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef pekel het volgende:
Martijn_fijn, bedankt voor je fantastische onderbouwing van je argumenten.. Ga zo door zou ik zeggen, lekker vaak met gestrekt been inkomen enzo.
Kan je nu al vertellen dat die ongeveer om 10 over 8 beginnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef mrbombastic het volgende:
Als Feyenoord begint, kan iemand dat dan even posten?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef pekel het volgende:
Martijn_fijn, bedankt voor je fantastische onderbouwing van je argumenten.. Ga zo door zou ik zeggen, lekker vaak met gestrekt been inkomen enzo.
Gestrekt been is ook gevaarlijk als ie op de bal is. Is gewoon misdadig. Ik heb op die manier in het amateurvoetbal benen gebroken zien worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ben ook al overgestapt naar het rugby.
En volgens de KNVB regels zal je best gelijk hebben Pekel. Mijn punt is alleen dat het allemaal wel wat steviger en harder mag. En zolang een gestrekt been op de bal is vind IK dat geen overtreding. Maarja ik beleef voetbal dan ook anders als de meeste hier.
Gelukkig deed oppercalimero Cocu dat nietquote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef okee6 het volgende:
Op het moment van de botsing was het been niet meer volledig gestrekt, einde van de trapbeweging was voorbij. Ik kan me dan voorstellen dat een scheidsrechter, 60 minuten kromgeluld door de voetballers, dan scheef interpreteert. Mocht ie Ajax gewoon dat tegendoelpunt gunnen, kan ik me dat ook indenken na al dat gejank en gezuig. Zo werkt dat.
Tsja de club met de grootste begroting in de eredivisie en dan afgeven op de scheidsrechter, waar Davids (tweede geel pakken) en Babel (opgelegde kans) blaam treffen. Aan de arbitrage kan en mag een club als Ajax zelf niets doen. Staat als het goed is niet op de begroting.
Zegt een bal ook AUW dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gestrekt been is ook gevaarlijk als ie op de bal is. Is gewoon misdadig. Ik heb op die manier in het amateurvoetbal benen gebroken zien worden.
Cocu is speler, hij mag na afloop zeggen wat hij denkt. Een trainer heeft een andere functie bij de club. Laat ik het zo zeggen: wat helpt het Ajax dat de trainer een scheidsrechter afzeikt? Maakt dat de club meer populair in arbiterland? Het is een soort van persoonlijke genoegdoening voor Ten Cate. Dat mag niet op dit niveau!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig deed oppercalimero Cocu dat niet
Zag jij een slidingquote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zegt een bal ook AUW dan?![]()
En zo gestrekt was dat been van de Zeeuw nu ook weer niet. Stekelenburg had geen schrammetje. Die acteerde nog even na zijn blunder.![]()
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 20:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou vanavond de wedstrijden ff checken, met Frits Barend op de persco
Wat gebeurde er ?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou vanavond de wedstrijden ff checken, met Frits Barend op de persco
Frits in discussie met Van Gaal wanneer Frits geen genoegen neemt met een antwoord van de AZ-coach, wat tot een pittige woordenwisseling leidt.quote:
Ik zat in de kroeg, kon Barend helaas niet verstaan. Maar ik wil het zeker nog ff terugzien. Reactie van Ten Cate was ook mooi daar. Mooier dan wat er inmiddels is uitgezonden.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Frits in discussie met Van Gaal wanneer Frits geen genoegen neemt met een antwoord van de AZ-coach, wat tot een pittige woordenwisseling leidt.![]()
Moeilijk he, dingen in perspectief zien?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:37 schreef dlebrok het volgende:
Die Ajacieden die aan het begin van dit topic liepen te zeuren over Cocu maar vandaag zelf 10 keer zo hard zeiken
Cocu, wat een droeftoeter is dat zegquote:Op zondag 25 februari 2007 20:37 schreef dlebrok het volgende:
Die Ajacieden die aan het begin van dit topic liepen te zeuren over Cocu maar vandaag zelf 10 keer zo hard zeiken
Wel een goede speler.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef BigFire het volgende:
[..]
Cocu, wat een droeftoeter is dat zeg![]()
3 samenvattingen ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef AminBen het volgende:
Komt er nog buitenlands voetbal?
Jij ook al.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Hou je bek toch Frits, mongool.
Zou hem bijna in zijn noten willen schoppen![]()
Vent is gek, Sankoh krijgt een schop in zijn zak van Kromkamp en wat zegt Frits: Dat Sankoh zich niet zo moet aanstellen.......quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vent is gek, Sankoh krijgt een schop in zijn zak van Kromkamp en wat zegt Frits: Dat Sankoh zich niet zo moet aanstellen.......![]()
![]()
Drama. Die kromkamp mag wel geschorst worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vent is gek, Sankoh krijgt een schop in zijn zak van Kromkamp en wat zegt Frits: Dat Sankoh zich niet zo moet aanstellen.......![]()
![]()
Over Madrid zal die trouwens wel gelijk hebben..![]()
Wat hij ook zei: boeiend kan het niet geweest zijn. Die had echt van de buis gemoeten na (eigenlijk voor) Barend en van Dorpquote:
Ja, die zoek ik ook, maar op www.tien.tv hoef je niet te kijken. Eerst moet je honderden dingen doen, aanmelden, downloaden, controleren, etc. Vervolges blijkt dat ze Mozilla Firefox niet ondersteunen wat echt té triest voor woorden is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt er nog een herhaling?
Die is gek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:49 schreef okee6 het volgende:
Ik had al eerder de indruk dat ze het niet voor het voetbal of de supporter doen. Wilfred schijnt er de dikste vinger in te hebben. Het beste kijk je gewoon helemaal niet.
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hij gaat niet voor diamant, maar wel voor goud
Heel Talpa is sowieso baggerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is die JJ van G. toch super slecht.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef detulp050 het volgende:
Jammer dat ze goal van Bas Roorda niet uitzonden toen er al was afgefloten (met dank aan Venomsnake):
[afbeelding]
Dick Jolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hij gaat niet voor diamant, maar wel voor goud
Met het gevolg dat het publiek: "Bassie in de spits ole ole!" scandeerde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef detulp050 het volgende:
Jammer dat ze goal van Bas Roorda niet uitzonden toen er al was afgefloten (met dank aan Venomsnake):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu ben je geen leraar Nederlands meer ?quote:
En dat merk jequote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ben je geen leraar Nederlands meer ?
ooit weleens een voetbalvrouw met kort haar gezien? ik niet.quote:
Echt een trieste avator. Zo'n blessure wens je niemand toe.quote:
Idd.., zo opvallendquote:Op zondag 4 maart 2007 19:29 schreef Dos37 het volgende:
hadden de scheidsrechters iets goed te maken ofzo paar keer duidelijk geen buitenspel
Leek wel of leo moest lachen dat geluidquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
WAT NOU KERMEND VAN DE PIJNDie jongen gaat weer een jaar revalideren. Snap dat dan lul de behanger.Ik verlang naar Theo Reitsma.
Ajax wwas ook een paar keer close hoor, die grens was sowieso dikke schijt.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:29 schreef Dos37 het volgende:
hadden de scheidsrechters iets goed te maken ofzo paar keer duidelijk geen buitenspel
Ik hoop dat je jezelf wel grappig vindt met je avater. Ik val je nooit aan op de talrijke taalfouten, je absurde posts. Maar ik vraag me wel af was er in de eerste klas van de VMBO echt geen leraar die je voor de school behouden kon ?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef jorienvdherik het volgende:
3 maal is scheepsrecht
Leo is met een hoofdletter sukkel.Lul de behanger, zwijn, rat, misgeboorte, dooie lul, varken, droplul, gezwel etc kies zelf maarquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leek wel of leo moest lachen dat geluid![]()
Haha, hij had genoeg kansenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef BigFire het volgende:
TITEL NU WEL VERSPEELD, ECHT WAAR KLAAS? JOOOOOHHHH
GA EENS SCOREN MAN SUKKEL
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef detulp050 het volgende:
De KNVB had de scheidsrechter duidelijk een goedmaakfluitje meegegeven
Jammer voor Leonardo, maar ik zal hem niet missen
Je moest eens weten hoe ik me hier zit in te houden glibberige kwal.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik me hier zit in te houden glibberige kwal.
Je bent niet de enige die zich erg moet inhouden.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
Je moest eens weten hoe ik me hier zit in te houden glibberige kwal.
Hij zal binnekort toch wel weer een tijdje fok moeten missen (hoop ik)quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich erg moet inhouden.
Doe er dan eindelijk eens wat aan, voor een langere periode dan hooguit zeven dagen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich erg moet inhouden.
Golfer kan niets doen! Golfer is grijsquote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe er dan eindelijk eens wat aan, voor een langere periode dan hooguit zeven dagen.
Dit is gewoon het normale niveau van onze arbitrage zoals we ze kennenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:29 schreef Dos37 het volgende:
Nja, weet ik hoe dat hier precies zit. Boeit me ook niet, maar je moet ergens een grens trekkenquote:
Alweer?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef RayMania het volgende:
Jorien, nog fucking één keer in welk topic dan ooit met je getroll, en je vliegt er af.
Oorzaak - gevolg?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef Jasza het volgende:
- Ga uitdagen, dat gaat zeker helpen ja -
PSV Bashingquote:Op zondag 4 maart 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman rot op, na de reclame feyenoord![]()
Je zou bijna denken dat jullie een topclub zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk Feyenoord.
Vorige week ook al als laatst verdomme.
Wij hebben de meeste fans in nederlandquote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat jullie een topclub zijn![]()
daar verschillen de meningen over. het enige onderzoek wat ik heb gezien liet zien dat Ajax de meeste fans heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben de meeste fans in nederland![]()
Je wil toch niet zeggen dat je Gullit mist he?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef Dos37 het volgende:
Waarom hebben ze nu nooit meer Gullit en co.
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben de meeste fans in nederland![]()
ik vond zijn meningen over hoe het beter moest bij feyenoord altijd wel vermakelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je Gullit mist he?
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 20:23 schreef BigFire het volgende:
laffe scheids. duidelijke 2de gele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |