Nee..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV al geweest ?
het begintquote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef 2Drix het volgende:
Kan iemand even melden als Ajax of Feyenoord begint?
Boohoo.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef golfer het volgende:
Az-Ajax al als tweede wedstrijd?
Vallen ze van hun geloof af?
1e onterecht. 2e oliedom, pupillenniveau... Wel typisch Davids, dit overkomt hem veel te vaak.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef pascalheister het volgende:
ah zielepietje henk
meer recht, laat me niet lachen..quote:Op zondag 25 februari 2007 19:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wat meer recht van spreken dan die calimero cocu van jullie.
Dan moeten ze gaan zaalvoetballen.Het was puur een tackle op de bal.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:30 schreef kollie het volgende:
[..]
1e onterecht. 2e oliedom, pupillenniveau... Wel typisch Davids, dit overkomt hem veel te vaak.
Ik heb (had) Van Gaal hoog zitten. Hij is toch de man die mijn club de laatste grote successen bracht, maar hij mag van mij wel wat vaker zijn mond houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Dat Van Gaal als reactie geeft dat een coach niet hoeft te oordelen over de scheidsrechter omdat daar andere mensen voor zijn...blabla...zegt ook al genoeg
Ik word al jaren moe van die wipneus.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meer recht, laat me niet lachen..
langzamerhand word ik een beetje moe van die vent
Koevermans was vorige keer wel eerlijk. Die zal wel op het matje geroepen zijn door Van Gaal, dus vandaar dat hij vandaag niets meer zei.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Kang-He het volgende:
Die van Gaal en andere AZ consorten ook weer hypocriet voor het leven met hun commentaar!
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gestrekt been JA. Echter, Stekelenburg ligt buiten zijn keepersgebied. En dat gestrekte been was op de bal.
Kortom terechte goal. PUNT.
Maar Van Gaal = Van Gaal en hij zal altijd z'n mening geven als het voor hem goed uitkomt...behalve nuquote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb (had) Van Gaal hoog zitten. Hij is toch de man die mijn club de laatste grote successen bracht, maar hij mag van mij wel wat vaker zijn mond houden.
Ten Cate zegt vaak onzinnige dingen, maar hij heeft vandaag over de scheidsrechter gewoon gelijk.
Een gestrekt been mag helemaal niet en is een overtreding!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gestrekt been JA. Echter, Stekelenburg ligt buiten zijn keepersgebied. En dat gestrekte been was op de bal.
Lol, dat vind ik ook nogal wat "hij is buiten het 5-meter gebied", wat de neuk. Dus als ik op de middenlijn iemand in zn porum trap met een gestrekt been is dat ook geen probleem? Geklets.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dude, dat gestrekte been was op de bal.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, dat vind ik ook nogal wat "hij is buiten het 5-meter gebied", wat de neuk. Dus als ik op de middenlijn iemand in zn porum trap met een gestrekt been is dat ook geen probleem? Geklets.
Overigens was het nog geen meter buiten het 5m gebied
Dus als een speler dit bij een andere speler doet op het veld mag het wel?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ook dan is het een overtreding, dude.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dude, dat gestrekte been was op de bal.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Op de BAL en buiten zijn keepersgebied, dude.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Panick het volgende:
[..]
Ook dan is het een overtreding, dude.
Ja, als 1ste.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef Superheld het volgende:
Is NAC al geweest?
Kijken hoe jij reageert als je een gestrekt been in je porum krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op de BAL en buiten zijn keepersgebied, dude.
Wat een softe wijfen hier.![]()
Je had hem de eerste 10 minuten eens langs de lijn moeten zien staanquote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal weigert na afloop van de wedstrijd commentaar op de scheidsrechter te leveren. Dat is zaak van de KNVB.
Iemand een foto van zijn karate trap in de EC-1 finale tegen AC Milan ?
Huiliequote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef pekel het volgende:
[..]Mijn God, jij bent voetbal-jeugdtrainer? Je laat je spelertjes zeker ook opdringen om met gestrekte benen door te gaan op de tegenstander?
![]()
Prutser, ga eens nadenken voordat je ergens op reageert.
PS: Gestrekt been is overtreding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |