Haha, hij had genoeg kansenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef BigFire het volgende:
TITEL NU WEL VERSPEELD, ECHT WAAR KLAAS? JOOOOOHHHH
GA EENS SCOREN MAN SUKKEL
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef detulp050 het volgende:
De KNVB had de scheidsrechter duidelijk een goedmaakfluitje meegegeven
Jammer voor Leonardo, maar ik zal hem niet missen
Je moest eens weten hoe ik me hier zit in te houden glibberige kwal.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik me hier zit in te houden glibberige kwal.
Je bent niet de enige die zich erg moet inhouden.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
Je moest eens weten hoe ik me hier zit in te houden glibberige kwal.
Hij zal binnekort toch wel weer een tijdje fok moeten missen (hoop ik)quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich erg moet inhouden.
Doe er dan eindelijk eens wat aan, voor een langere periode dan hooguit zeven dagen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich erg moet inhouden.
Golfer kan niets doen! Golfer is grijsquote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe er dan eindelijk eens wat aan, voor een langere periode dan hooguit zeven dagen.
Dit is gewoon het normale niveau van onze arbitrage zoals we ze kennenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:29 schreef Dos37 het volgende:
hadden de scheidsrechters iets goed te maken ofzo paar keer duidelijk geen buitenspel
Nja, weet ik hoe dat hier precies zit. Boeit me ook niet, maar je moet ergens een grens trekkenquote:
Alweer?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef RayMania het volgende:
Jorien, nog fucking één keer in welk topic dan ooit met je getroll, en je vliegt er af.
Oorzaak - gevolg?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef Jasza het volgende:
- Ga uitdagen, dat gaat zeker helpen ja -
PSV Bashingquote:Op zondag 4 maart 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman rot op, na de reclame feyenoord![]()
Je zou bijna denken dat jullie een topclub zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk Feyenoord.
Vorige week ook al als laatst verdomme.
Wij hebben de meeste fans in nederlandquote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat jullie een topclub zijn![]()
daar verschillen de meningen over. het enige onderzoek wat ik heb gezien liet zien dat Ajax de meeste fans heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben de meeste fans in nederland![]()
Je wil toch niet zeggen dat je Gullit mist he?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef Dos37 het volgende:
Waarom hebben ze nu nooit meer Gullit en co.
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben de meeste fans in nederland![]()
ik vond zijn meningen over hoe het beter moest bij feyenoord altijd wel vermakelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je Gullit mist he?
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 20:23 schreef BigFire het volgende:
laffe scheids. duidelijke 2de gele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |