Iets afdoen als pech is natuurlijk wel iets anders dan klagen...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb zo 1,2,3 geen fragmenten bij de hand maar er zijn zeker trainers geweest die zo'n situatie hebben afgedaan als pech.
in de zin van "pech, de volgende keer valt de beslissing wel in ons voordeel"quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iets afdoen als pech is natuurlijk wel iets anders dan klagen...
Je moet er maar zin in hebben, in discussie gaan met robbiequote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in de zin van "pech, de volgende keer valt de beslissing wel in ons voordeel"
maar ieder zijn mening he
Ik ben er ook klaar mee nuquote:Op zondag 11 februari 2007 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben, in discussie gaan met robbie
Jawel, de rijk (ofzo) had de 0-1 moeten maken. En ze hadden een pingel moeten hebben. Verder was het weer brandhout.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:24 schreef sjimz het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Feyenoord geen enkele kans gehad![]()
Derijckquote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jawel, de rijk (ofzo) had de 0-1 moeten maken. En ze hadden een pingel moeten hebben. Verder was het weer brandhout.
Was ook de enige keer. (Volgens de commentator)quote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe kennedy ook voorbij drenthe loopt: schijnbeweginkje, drenthe zak 10 cm weg, geeft tikje tegen bal, en drenthe sukkelt er achteraan![]()
Ik zag die linksback wel een paar keer de bal inleveren, echt ongelofelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was ook de enige keer. (Volgens de commentator)
Dat PSV genaaid zou worden door de scheidsrechtersquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef VoreG het volgende:
wat zei cocu?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze willen weleens wat beelden in omgekeerde volgorde zetten om de trainer bijvoorbeeld in de dugout te laten zien. Laten ze aan het begin bij Barca, de eindstand zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |