Old Skool beebquote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaa!Zo rattig
!!
Leuke ouwe look motor ding !Congrats
Jamanquote:Op zondag 11 februari 2007 15:29 schreef ikookhier het volgende:
Rib-ibeter man eindelijk weer een fiets onder je kont
![]()
Dat de motor lelijk is heb ik al van verschillende vrouwmensen bevestigd gekregenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij valt in de categorie "lekker lelijk"en dat is goed
![]()
Zelfs tot zijn 5quote:Op zondag 11 februari 2007 15:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ben je ook hoger geweest dan z'n 2 ?![]()
Leuke bike![]()
Zeker, als het droog is is er vast meer animoquote:Op zondag 11 februari 2007 15:57 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, eindelijk ... binnenkort weer rijdenMinimeet ... keertje met Gawaine plannen. Maar moet eerst afmetingen doorgeven
![]()
quote:En deze uitspraak is wel ok, dat vele MF'ers hun zinnen ook zo mogen formuleren:
[..]
.. en pepijn ook natuurlijk![]()
![]()
Ohja, toen maakte ik de foto'squote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
da ben ik, op mijn vakantie vorig jaar
Komende zaterdag/zondag kleine meet bij een MC Donalds ergens in NLquote:Op zondag 11 februari 2007 18:53 schreef BazzieK het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe stapel onderdelen motor Rib-i![]()
![]()
Bugspoiler heeft net zo veel nut als goudgekleurde hendels ipv zwartequote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef -XX- het volgende:
Waarvoor is die bugspoiler?
Voor het schoon houden van de motor zelf?
Ohja, was ik vergetenquote:
planquote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Komende zaterdag/zondag kleine meet bij een MC Donalds ergens in NL
Ik wilde eerst alleen een foto van het dashboard plaatsenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Bugspoiler heeft net zo veel nut als goudgekleurde hendels ipv zwarte
Rib-i
Puik dashboard johBenzinemeter, olie(koelvloeistof?)tempmeter, gear indicator, lampjes
Valt het op dat ik het praten over de rest van de motor probeer te vermijden?
Rosmalenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komende zaterdag/zondag kleine meet bij een MC Donalds ergens in NL
Tjehquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef hicham het volgende:
Oh ja, waarom is BazzieK niet meegegaan![]()
![]()
Ik geloof dat het dan Carnaval is in bepaalde strekenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ohja, was ik vergetendoe die vids es posten
![]()
[..]
plan![]()
ik weet nog een ideale bij het G'dome
als het dan maar niet [afbeelding][afbeelding]
Leuk nummerbordquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
da ben ik, op mijn vakantie vorig jaar
Ahhh zoquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Bugspoiler heeft net zo veel nut als goudgekleurde hendels ipv zwarte
Rib-i
Puik dashboard johBenzinemeter, olie(koelvloeistof?)tempmeter, gear indicator, lampjes
Valt het op dat ik het praten over de rest van de motor probeer te vermijden?
Hoort denk ik in het zelfde rijtje thuis als Kratjuh en bvvtquote:Op zondag 11 februari 2007 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg FokMCers, hoort deze bovenstaande user bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op, zo erg?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoort denk ik in het zelfde rijtje thuis als Kratjuh en bvvt
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/158583
Gaat er een MC delegatie heen?
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginIs al genoeg plisie bij, komt er ook nog een spionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lame....
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginVast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginTuurlijk ga ik erheen, als het weer mee zit, als er noemenswaardige FokMC'ers heen gaan (dat zijn er 5/6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), als de zonnestand ok is etc. etc. Maar je gaat jezelf toch niet in zo'n dom kenkerlijstje van kutMF'ers zetten
![]()
![]()
![]()
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel begin'''''''''''''''''''''''''''korpskwartiel''''''''''''''''''''''''''''''''''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kga denk ik dit jaar niet naar de MM, vorig jaar was er niks an
Maar mochten er significante mensen meegaan dan zie pimbers post![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef hicham het volgende:
[..]
'''''''''''''''''''''''''''korpskwartiel''''''''''''''''''''''''''''''''''
ws welquote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
altijdquote:
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginNog niet echt veel ingeschreven voor zo'n huge forum als MF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Thanx...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel he!!
Welkom bij Fok Mc !
De beruchtste motorclub van Nederland.![]()
Hoe raad je het zoquote:Op zondag 11 februari 2007 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer F.E.A.R aan het spelen!![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik erheen, als het weer mee zit, als er noemenswaardige FokMC'ers heen gaan (dat zijn er 5/6), als de zonnestand ok is etc. etc. Maar je gaat jezelf toch niet in zo'n dom kenkerlijstje van kutMF'ers zetten
![]()
![]()
![]()
Haha, je weet toch!!!!quote:
Tja er zit wel een roze bolletje in jaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, je weet toch!!!!![]()
Ondertussen weet ik ook dat je nu een witte boxer met roze bolletjes aan heb!!
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja er zit wel een roze bolletje in ja![]()
Dat zijn we hier wel gewent tochquote:Op zondag 11 februari 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet geheel maarja anders was de grap nog matiger dan ie al was
Whahaha ik zat nog te twijfelen...quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whahaha ik zat nog te twijfelen...d of t..
Laat ik maar T doen, want dan gaat bazzie me quoten, en mag ik terug schrijven dat ik het wel wistdat het met de D was!
![]()
Argh, ik zie het nu pasquote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat kan je anders verwachten met zo'n TT
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6580131#6580131quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6580047#6580047![]()
Beterschap, ik heb je niet aangestoken hoor ..quote:Op maandag 12 februari 2007 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
kutgriep/keelpijn --> ziekgemeld
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6580047#6580047![]()
Nieuwe trend.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:00 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6580131#6580131![]()
Afgekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
Dit is mijn inzending voor de titel Ratbike![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha!quote:Gave bike. En dat zal rijden!
Gefeliciteerd, je bent de eerste Fok! MC'er met een digitale gearindicator.quote:Tjek het dashboard
Net een kerstboom zoveel lampjes![]()
Grappig dashboard, lekker veel info. Olietemperatuur.
Inruilen!quote:Gisteren motor opgehaald met vriendin
Ik: En, wat vind je ervan![]()
zij: Bah bah, is er geen andere![]()
Ik: keimooi man![]()
zij: keilelijk ja (steekt tong uit)![]()
ik tegen verkoper: Doe maar![]()
![]()
![]()
Vrije interpretatie.
quote:Naar het postkantoor en overgeschreven, verzekering geregeld. Voor de 1e keer plaatsgenomen op het ranke lijf van Suzanne en het voelde anders
Hogere en rechte zit, kan net met mijn tenen bij de grond
Motor gestart en klaar voor het eerste ritje
Ik klik de motor in z'n 1, geef gas en we zijn weg.
Ik klik 2 keer naar boven en bedenk me opeens dat het geen Kawa is met een kapotte bak![]()
1 keer teruggeklikt en de versnelling valt gelijk in de 2
Motor voelt anders, meer trekkracht maar nog onwennig in de bochten met mij als chauffeur. Motor warmgereden en een beetje gasgeven. Bij het stoplicht trekt de motor goed weg, kan aardig wat snelheid maken alvorens over te schakelen naar de 2, maar het is geen lichtvoetige Kawa die ik met de kont kon laten kwispelen![]()
![]()
De 1e bochten heb ik met veel voorzichtigheid genomen ivm de regen en de onbekende motor. Het driften door de bochten zal nog wel op zich laten wachten![]()
1e indruk
Degelijke sterk gebouwde motor, bak voelt heel robuust![]()
Tot zover![]()
![]()
Beterschap, ik heb je niet aangestoken hoor ..quote:Op maandag 12 februari 2007 06:18 schreef kratjuh het volgende:
'lo..
Kutgriep, denk dat ik vandaag lekker thuis blijf ..
Klinkt als een soaquote:Op maandag 12 februari 2007 06:18 schreef kratjuh het volgende:
'lo..
Kutgriep, denk dat ik vandaag lekker thuis blijf ..
Vaak ziek hequote:Op maandag 12 februari 2007 10:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Beterschap, ik heb je niet aangestoken hoor ..
Ding wordt geinstalleerd voor het uiterlijk. Niets meer en niets minder.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef -XX- het volgende:
Waarvoor is die bugspoiler?
Voor het schoon houden van de motor zelf?
Dat zal altijd wel een raadsel blijven.quote:En die bar-end spiegel zie ik heel het nut niet van in![]()
Tell me! ^-^
quote:Sehr geehrter Herr BART,![]()
![]()
![]()
Ihr Paket wurde am 12.02.2007 um 10:00 Uhr an die DHL(Post) übergeben
und hat unser Haus verlassen.![]()
Bijna net zo zeldzaam als zwemmende Marokkanenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:20 schreef kratjuh het volgende:
Volgens mij heb ik Rib-i gespot op de DVD van Guus Meeuwis ...
Zoveel gitaarspelende negerts zijn er niet volgens mij ..
Als die zelfde gasten op monza hadden gereden wou je zeker daar heenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Weg met het circuit van Zandvoort.. of Assen..![]()
Een rondje in Belgie is de shit! [afbeelding]
in heel 2006 precies 1 keer een week geloof ik, laatste tijd wel vaker raak jaquote:
Bandits is voor nurtsquote:OPM.. is een B12 misschien iets voor jou?![]()
En het is nog betaalbaar ook. [insert studiekostenopmerking]![]()
und wass ist da in Ihr Pakkettequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
N00B.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Als die zelfde gasten op monza hadden gereden wou je zeker daar heen![]()
Het is ook al een tijdje 2007.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in heel 2006 precies 1 keer een week geloof ik, laatste tijd wel vaker raak ja
quote:Bandits is voor nurts![]()
![]()
10xquote:und wass ist da in Ihr Pakkette
Hoe lang hou je het uberhaupt vol..quote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik word al moe als ik er naar kijk
Middagje spelen zal lastig zijn met de moderne jeugd.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:26 schreef bvvt het volgende:
Wel een stevige workout als je en beetje boven water kunt blijven.
+- 2 en een halve minuut, toen ben ik gaan skippen naar het einde. Misschien dat er een leuk slot aan zatquote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe lang hou je het uberhaupt vol..![]()
wrom 10quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:33 schreef koffiekoekje het volgende:
+- 2 en een halve minuut, toen ben ik gaan skippen naar het einde. Misschien dat er een leuk slot aan zat
Of bedoel je dat niet
Leuke aanbieding.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom 10leuke aanbieding ofzo niet meegelezen nee
Met jouw gewichtquote:B12: trekkracht/power is leukgrondspeling is
![]()
Tnx, tnx, txnx. Schot in de roos hoop ik.quote:ziet er goed uit, die Triumph![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
Met jouw gewichten rijstijl
![]()
rij je toch niets aan de grond.
half-high filmpje kijkenquote:Alleen even de tankafsluiting checken, hij maakt sinds donderdag regelmatig piepeluidjes van ontsnappende benzinegassen. Zaterdagmiddag zaten we een dvd'tje te kijken.. elke 10 minuten pieeeep ..![]()
Hoeveel winst verwacht je te gaan maken?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Leuke aanbieding.![]()
[..]
Met jouw gewichten rijstijl
![]()
rij je toch niets aan de grond.
![]()
[..]
Tnx, tnx, txnx. Schot in de roos hoop ik.![]()
Alleen even de tankafsluiting checken, hij maakt sinds donderdag regelmatig piepeluidjes van ontsnappende benzinegassen. Zaterdagmiddag zaten we een dvd'tje te kijken.. elke 10 minuten pieeeep ..![]()
Heb er toen maar een plastic zakje op de opening gelegd, en toen de dop afgesloten. Dat hielp.![]()
Kwestie van de pakking nazien. Hoeft weinig te betekenen.![]()
Als ik hem nu nog open krijg.![]()
Wanneer wel?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:deed ik met die 7 ook niet idd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dan weer net niet ..quote:half-high filmpje kijkenleuke film zeker
![]()
Als ik er echter een reiniger in doe, dan kan je er flinke problemen van krijgen.![]()
Agressief goedje.
Filmpje kreeg wel een voldoende joaH. De sfeer een 10.
150 euro.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoeveel winst verwacht je te gaan maken?![]()
Zo als extra'je wel leuk.. en het is een sport. Bij drie stuks break even. Moet te doen zijn.![]()
Disclaimer: En in de berekening pak ik de winst op de eerste 8.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
Wanneer wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naast me knie sleten die stepjes ook ietsen vaak zat met de limz op dijkjes gecrossed waarbij we af en toe aardig hard/plat gingen
dus tochquote:De sfeer een 10.![]()
![]()
.. dat dacht ik.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:40 schreef bvvt het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht..
Nice pic!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
afbeelding]
naast me knie sleten die stepjes ook ietsen vaak zat met de limz op dijkjes gecrossed waarbij we af en toe aardig hard/plat gingen
quote:dus toch
Leuke stad.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ging even tekeer hieronweer/hagel..
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen jammer dat ik toen nog geen leer hadquote:
mij is het iig gelukt binnen 10 jaar motorrijden+meer dan 20 motorenquote:Maar sinds Fullie zijn knie aan de grond kreeg is het zo 2005.![]()
in het centrum tegenwoordig he, net wat anders dan een buitenwijkquote:Leuke stad.
Huh, wat voor kaartje?quote:
Vet probbig man!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Alleen jammer dat ik toen nog geen leer had
Mij lukt het ook in 1 dag ..als ik het doe.quote:mij is het iig gelukt binnen 10 jaar motorrijden+meer dan 20 motoren
quote:in het centrum tegenwoordig he, net wat anders dan een buitenwijk![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef bvvt het volgende:
Huh, wat voor kaartje?
mwajah, pak is niet meer helemaal waterdichtquote:
quote:Mij lukt het ook in 1 dag ..als ik het doe.
Hier was het alleen maar regen - heb geen hagel gezienquote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ging even tekeer hieronweer/hagel..
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er weinig behoefte aan. Maar vooruit, de volgende circuitdag zal ik het eens laten zien.quote:
Dat zou zo maar kunnen. De Triumph heeft zijn voetsteunen vrij hoog staan.quote:nej, maar als ik dat met een B12 zou doen - want daar ging het over- dan lag die daar op zijn kant
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef Worldbeater het volgende:
Heb er weinig behoefte aan. Maar vooruit, de volgende circuitdag zal ik het eens laten zien.![]()
quote:Er staan nog steeds geen data op http://www.motorxtra.nl/ .
het is geen SS, en dus te weinig spelingquote:Dat zou zo maar kunnen. De Triumph heeft zijn voetsteunen vrij hoog staan.
good ol' dayzquote:Maar echt een mooie pic van jou op de 7.![]()
Koop die rode ZXR400 op MF van minder dan 1.0000 euro er ff bij.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en ik wil toch echt mee dit jaar
My goodness.. voor iemand die 1.5 jaar nog niet wist wat een upside down voorvork was praat je wel erg stoer.quote:het is geen SS, en dus te weinig spelingjezelf onderuit lepelen als je wilt KD-en
of je moet er als een aap naast hangen
Nooit de 7 gemeet met de TLR.quote:good ol' dayz
dezequote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
Koop die rode ZXR400 op MF van minder dan 1.000 euro er ff bij.
praat geen pooB, ik weet nog steeds niet wat een USD isquote:My goodness.. voor iemand die 1.5 jaar nog niet wist wat een upside down voorvork was praat je wel erg stoer.![]()
helaas, TLR was te snel wegquote:Nooit de 7 gemeet met de TLR.![]()
tis wel een oudje jahquote:
Ja man, wel lekker geweest weerquote:Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis wel een oudje jahals de beleving er maar is
lekker, weer ff rijden
moet ik ook weer es doen
kan zomaar, dat je een keer mail hierover hebtquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef Rib-i het volgende:
Als je overweegt om die van jou weg te doen mag je me best een richtprijs mailen
Modern stuurkuipje kopen?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef Rib-i het volgende:
Sow, net binnen
Wat een funmotor daagt echt uit tot platter en platter
alleen ik durf niet
![]()
Kuipje is precies goed om me uit de wind/regen te houden, al is 180 + niet meer leuk. Je wordt door de rijwind naar achteren geblazen
Je merkt wel dat het een oudje is, het is wat trager en logger al is de sensatie wel meer![]()
Mèn wat was dat lang geleden zeg![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef Rib-i het volgende:
Na het zien van SPA-Francorchamps is mijn GSX te koop
Reken maar dat een goede 1100 van welk bouwjaar dan ook lekker en indrukwekkend rijdt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel een oudje jahals de beleving er maar is
lekker, weer ff rijden
moet ik ook weer es doen
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dezegaat ws wel zoiets worden als ik het circuit op wil..of ik moet mijn fighter kunnen ruilen ofzo
quote:Praat geen pooB, ik weet nog steeds niet wat een USD is
Je 7 eerder.quote:helaas, TLR was te snel weg![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef Worldbeater het volgende:Dude, wtf, heb je er nou serieus meerdere besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn over Spa gesproken .. zou echt dit jaar meerdere trips naar Nurburg ring of andere mooie gebieden will ghumme, maar heb er waarschijnlijk geeneens tijd voorEn dan krijg je weer dat OPM last minute afzegd terwijl je net je baas in kenkerhard hebt gedissed
![]()
![]()
beetje log alleenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
Reken maar dat een goede 1100 van welk bouwjaar dan ook lekker en indrukwekkend rijdt.
quote:Opletten als ik tegen je praat @ Arie Molenaar.
![]()
lijkt niet zoquote:Je 7 eerder.![]()
geen tijdquote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef worldpimber het volgende:
Damn over Spa gesproken .. zou echt dit jaar meerdere trips naar Nurburg ring of andere mooie gebieden will ghumme, maar heb er waarschijnlijk geeneens tijd voor
zit je hoog hequote:En dan krijg je weer dat OPM last minute afzegd terwijl je net je baas in kenkerhard hebt gedissed![]()
![]()
Topickiller.quote:
10...10....10...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef worldpimber het volgende:
Dude, wtf, heb je er nou serieus meerdere besteld?
quote:Damn over Spa gesproken .. zou echt dit jaar meerdere trips naar Nurburg ring of andere mooie gebieden will ghumme, maar heb er waarschijnlijk geeneens tijd voor
quote:En dan krijg je weer dat OPM last minute afzegd terwijl je net je baas in kenkerhard hebt gedissed![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Weg met het circuit van Zandvoort.. of Assen..![]()
Een rondje in Belgie is de shit!
Stabbed in the back...quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
Zandvoort is om de hoek en macht spass, fuck alle andere circuits
[..]
Stabbed in the back... [afbeelding]
Ik weet niet.. bel me eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
Hoe kan je prive nummers onthalen met je telefoon??????
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan zomaar, dat je een keer mail hierover hebt
Komt goedquote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Modern stuurkuipje kopen?![]()
Je zou gelijk hier langs komen trouwens.![]()
Indrukwekkend it isquote:[..]
Reken maar dat een goede 1100 van welk bouwjaar dan ook lekker en indrukwekkend rijdt.![]()
Even inzoomen hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Zandvoort is om de hoek en macht spass, fuck alle andere circuits
[..]
Stabbed in the back... [afbeelding]
Ergens in het midden, of op de koffie?quote:
Puik werkquote:Op maandag 12 februari 2007 18:02 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
@ Koffiekoekje ik heb er al een stukje vanaf gesnoept hoor
Herverherherbouwers van Bierencoquote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ff een paar gaatjes boren in een paar muren. Hopelijk vliegt er nog niet meer troep vanaf..
Plafonnetje gaat steeds een centimeter lager, inplaats van 15 omhoog waarvoor ik het zes
jaar geleden had gesloopt.
![]()
quote:
Onthalenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
Zullen we bij Makster gaan solliciterenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ergens in het midden, of op de koffie?![]()
Oh ja, ik zou gaten gaan boren. Zit bijna 12 uur achter de compie.![]()
![]()
![]()
Onthalen? Je bedoelt achterhalen of wil je zelf je nummer privatiseren?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
Why should you?quote:
True true ... denk teveel aan werken terwijl dat de rest van m'n leven nog kan(in de kassen, achter de lopende band ofzoquote:![]()
Nou ja.. plezier maken kan altijd nog in je tot nu toe korte leventje.
Als het er dan nog van komt.. en je dromen niet vervagen terwijl je ouder wordt.![]()
Ohhhhhhh ...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef -XX- het volgende:
Ik bedoel achterhalen!!!
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:53 schreef Rib-i het volgende:
Ohhhhhhh ... [afbeelding]
Techniek 1
Als iemand je belt met een privenummer moet je vragen wat zijn/haar nummer is
Techniek 2
Je volgt het signaal tot aan de bron
Techniek 3
Je vraagt aan BazzieK of hij je niet meer wil lastig vallen [afbeelding]
Aan te halenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh... kwam wel goed uit, maar wel leuk om elke keer weer aan te halen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohhhhhhh ... [afbeelding]
Techniek 1
Als iemand je belt met een privenummer moet je vragen wat zijn/haar nummer is
Techniek 2
Je volgt het signaal tot aan de bron
Techniek 3
Je vraagt aan BazzieK of hij je niet meer wil lastig vallen [afbeelding]
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:57 schreef -XX- het volgende:
Whaha, nice filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Weet je het zeker? Toen wij op vakantie waren (mijn oudere broer, ouders en ik red.) en we terug kwamen was hicham zo rond als een ton.(dikker dan ik voor het eerst
)
Mejeh, niemand overtreft BazzieK![]()
Whaha, nice filmpje![]()
hicham is stiekem vet![]()
Was ook elke dag feest toen jullie weg warenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weet je het zeker? Toen wij op vakantie waren (mijn oudere broer, ouders en ik red.) en we terug kwamen was hicham zo rond als een ton.(dikker dan ik voor het eerst
)
Mejeh, niemand overtreft BazzieK![]()
Bij bvvt onder tafel?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet wel een maniertjeMaar ik denk niet dat ze dat vrij geven.
![]()
Whaha, nice filmpje
Volgens mij haal je mensen door elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, lang leve camera's en de juiste belichting
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
)
Mejeh, niemand overtreft BazzieK
quote:![]()
![]()
Whaha, nice filmpje
Nu nog uitzoeken wie hicham isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die groene of die rode
![]()
Omdat ik vermoed dat er vast wel mensen zijn die een veelvoud betalen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
Why should you? [afbeelding] Zo mooi is dat ding niet![]()
Het pleisterwerk trekt kraters waardoor je plafond steeds lager moet om geen lelijke muur te laten zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Dat stuk van het plafond dat omlaag komt snap ik ook nog niet zo![]()
Cker.quote:
Ze willen maar niet met de koppen tegen elkaar knotsenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lopen ze heel even synchroom, daarna gaan ze weer in tegenfase
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken wie hicham isdie groene of die rode
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
Het pleisterwerk trekt kraters waardoor je plafond steeds lager moet om geen lelijke muur te laten zien.
Tenzij je het pleisterwerk weer repareert, alles gaan witten... etc.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Ze willen maar niet met de koppen tegen elkaar knotsen
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ze willen maar niet met de koppen tegen elkaar knotsen
whahahaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
Shittttttttttttt!![]()
Ik dacht weer die prive belde!
Ik stouw die telefoon naar me boxen!! En laat het de zoete klanken van trick daddy horen![]()
Is het geen prive, maar een serieuze telefoon van volgens mij een bedrijf waar ik naar gesolliciteerd had!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
Shittttttttttttt!![]()
Ik stouw die telefoon naar me boxen!! En laat het de zoete klanken van trick daddy horen![]()
Is het geen prive, maar een serieuze telefoon van volgens mij een bedrijf waar ik naar gesolliciteerd had!![]()
![]()
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hou is op die charmante foto te spammen![]()
![]()
![]()
Shittttttttttttt!![]()
![]()
Shittttttttttttt!![]()
![]()
Laat je vader(?) of moeder opnemen dan de komende dagen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
Shittttttttttttt!![]()
![]()
quote:
Sickkk!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:12 schreef worldpimber het volgende:
Wollah billah, check hier gangbang sylvana wraak nemen![]()
![]()
![]()
http://www.myvideo.de/watch/526441
Whahaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen
[..]
Wordt je lastig gevallen danIk ken iemand die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die dat kan achterhalen/onthalen
Moet je wel even je 06 hier achterlaten/ontlaten![]()
Ik ken nog iemand die lastig gevallen wordtquote:
!!!!!!!!!!!!!!!!tsss!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeie reflexquote:Op maandag 12 februari 2007 19:12 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
Sjah.. where to begin, dit staat allemaal al online iigquote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cker.Vanaf 2003 wel een filmpje of 15.
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Welk bedrijf belt er trouwens na 19.00?![]()
Moet wel een cafe of een nachtclub zijn.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Welk bedrijf belt er trouwens na 19.00?![]()
Moet wel een cafe of een nachtclub zijn.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjah.. where to begin, dit staat allemaal al online iig
[afbeelding]
Niet alles bij voorbaat Fok!MC btw
Wuaaa, let me see!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjah.. where to begin, dit staat allemaal al online iig
[afbeelding]
Niet alles bij voorbaat Fok!MC btw
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:19 schreef -XX- het volgende:!!
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kenkergoeie ontwijkactiequote:Op maandag 12 februari 2007 19:12 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
Shittttttttttttt!![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha.
Toch gek, eerst vult hij de rekken met hagelslag bij en een half jaar later vult hij zijn 9 mm magazijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En snachts wakker schrikken en beseffen hoeveel geluk je hebt gehad, gezien er geen tegenligger wasquote:Op maandag 12 februari 2007 19:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de eerstvolgende vluchtstrook opzoeken om bij te komen van je near death experience
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef hicham het volgende:
Ik herken een patroon in de filmpjes die ik tegenkom... het is groen en er zitten twee wielen onder
Ik vind ze leuk, daarom post ik zequote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef worldpimber het volgende:
Dude
Zoek eens wat leuke filmpjes uit
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef worldpimber het volgende:
Dude
Zoek eens wat leuke filmpjes uit
Whaha nice filmpjes!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenkergoeie ontwijkactieNiet alleen snelle reflex maar dan ook nog de juiste keuze maken
Voorlangs... achterlangs... vol in de remmen... bewust onderuit schuiven... genoeg andere opties
[..]![]()
![]()
[..]
Altijd leuk joh, ouwe filmpies terugkijken die je zelf alweer vergeten was
Whaha geweldig!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef hicham het volgende:
Ik herken een patroon in de filmpjes die ik tegenkom... het is groen en er zitten twee wielen onder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Hij had hem best kunnen hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
.
Gawaine.. een R1 is ook niet alles.![]()
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef hicham het volgende:
Lame johToen waren burnouts nog leuk
[afbeelding]
die van pimb is beterquote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef hicham het volgende:
Lame johToen waren burnouts nog leuk
[afbeelding]
Whaha, nice filmpje
Alle complimenten die je me ooit heb gegeven crashen in waardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plaatjes/filmpjes uploaden via imageshack is zo noobquote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als rib nu es de mijne neemt, neem ik deze phat-ass
[afbeelding]
Oh menquote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als rib nu es de mijne neemt, neem ik deze phat-ass
[afbeelding]
staat ubergeilequote:Op maandag 12 februari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Plaatjes/filmpjes uploaden via imageshack is zo noob![]()
![]()
![]()
Whaha die staat wel heel erg omhoogquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leip dingduitse kontjes is vaak al niet je van hét, maar dit slaat alles
jakkes zegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
quote:Ook namens de andere belanghebbende
![]()
Hmmm, - volg de skoda rijder????quote:
Volg de skoda rijder, jat gebruik volkswagen onderdelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, - volg de skoda rijder????
O nee, is een BMW (120D)
Die heb ik vaker gezien... is die niet van een MFerquote:
kloptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gezien... is die niet van een MFer
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/121938
A kijk...
R1 twinsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptwit is gewoon ganz geil
die R1 twins in zijn ook
![]()
Die zag ik gisteren al elders, ging over uitlaten. Nou deze ademt dus voor geen meter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer iemand die niet met een achterwielaandrijver overweg kan.quote:
Noteerd... BVVT rijdt al jaren alleen motor..en kijkt ook niet verder..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, - volg de skoda rijder????
O nee, is een BMW (120D)
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 13-02-2007 11:07 ]
zijn hier al vaker voorbij gekomen, maar kan nooit genoeg zijnquote:
restrictie op restrictie dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
Die zag ik gisteren al elders, ging over uitlaten. Nou deze ademt dus voor geen meter.
Er is amper doorstroom. Eeb GS met restrictie dus.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn hier al vaker voorbij gekomen, maar kan nooit genoeg zijn
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/153523/5
Hij zegt dat het niet uitmaakt.quote:restrictie op restrictie dusding is 25Kw
quote:
quote:Wat post je veel OPM.. oh ja.. je bent ziek en kan niets doen.![]()
![]()
Dus toch die witte die ik al dachtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zijn hier al vaker voorbij gekomen, maar kan nooit genoeg zijn
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/153523/5
[..]
restrictie op restrictie dusding is 25Kw
Heb het topic maar even doorgenomen. Erg grappig iemand zonder visie.quote:
Vanavond moet toch wel ff kunnen.quote:zit met tegenzin thuis..maar voel dat het niet goed is en weer naar buiten betekent dat het weer erger zal worden
vanavond belangrijk college ook dat ik moet missen
![]()
Yeah right.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus toch die witte die ik al dachtIk verwachte pics van 2 R1 babes
quote:
Oh vandaar dat je inene meer post ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:zit met tegenzin thuis..maar voel dat het niet goed is en weer naar buiten betekent dat het weer erger zal worden
vanavond belangrijk college ook dat ik moet missen
![]()
De enige met een schattige poeslieve 400 ben jij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:55 schreef BazzieK het volgende:
Ding is eigenlijk gewoon een kei brave 400cc
Wit is in opkomst.quote:Die witte R1's![]()
![]()
projecten zijn sowieso wel aardig om door te lezen, maar deze heeft idd weinig visiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Heb het topic maar even doorgenomen. Erg grappig iemand zonder visie.
makster zei, ziek zijn is een keuze --> eenschquote:Vanavond moet toch wel ff kunnen.![]()
Beter op halve kracht dan helemaal niet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Oh vandaar dat je inene meer post ..![]()
Ach tis wel gessellig haH nOooohz![]()
Gatverdammequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef -XX- het volgende:
Ik kan de berichten niet zien die ik postHeh!!
Woot! Chek die pet, die is vet tof!
[afbeelding]
![]()
Hmm, wil je em dan echt nog één keer zien dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat bvvt niet meer dat geweldige offline plaatje post![]()
ik zag het vanochtend, onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Leuk Erf stukje
http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=6829
disclaimer: uit ander pta topic
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zag het vanochtend, onvoorstelbaar![]()
Helt rått! Jeg hadde tatt til takke med å få én av bilene, men å finne en hel låve... Sykt!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Leuk Erf stukje
http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=6829
disclaimer: uit ander pta topic
ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Helt rått! Jeg hadde tatt til takke med å få én av bilene, men å finne en hel låve... Sykt!
Joahquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Helt rått! Jeg hadde tatt til takke med å få én av bilene, men å finne en hel låve... Sykt!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
Die zijn vast niet met verse olie en de accu aan de druppellader weggezet.
Een laagje WD40 was ook geen overbodige zaak geweest.![]()
pindakaas met stukjesquote:Er stond nog een oude niet aangebroken pot achterin de kas.
Tering.........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef bvvt het volgende:
ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years!
whilst exploring your new property you find a large barn in the trees. the door is padlocked shut and its all rusted solid. so you grind the padlock open.........
quote:
quote:college gaat vanavond niet door vanwege ziekte docent
Did you bend over?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
college gaat vanavond niet door vanwege ziekte docent
je wou es wat andersquote:
quote:![]()
komt zeker goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pyama blijft aan vandaag
Joahquote:![]()
Een hoop oud ijzerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years!
whilst exploring your new property you find a large barn in the trees. the door is padlocked shut and its all rusted solid. so you grind the padlock open.........
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Worldbeater het volgende:
En nog even een witte Yamaha voor Rib-i.....
Na de wetenschap van het smalle beugeltje aan die kentekenplaat kan je iemand moeilijk nog serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef hicham het volgende:
Kenkekerrr.. die GS500Van de zijkant is dat kontje nog wel wat, maar als je de rest dan ziet icm met die demper en kentekenplaat op lelijke plek
Hola
Oh ja, er slapen nog mensen met pyama's..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt zeker goed uitpyama blijft aan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mopje van -XX- familie 'overseas'..![]()
![]()
Poser.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef Rib-i het volgende:
Heb ik al eens bezotenIngeruild tegen een Gibson Les Paul
![]()
Dat komt nog na het examen.quote:
Je zou maar helemaal heen zijn gegaan..door de file.. druk..druk..druk.. is het afgelast.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, er slapen nog mensen met pyama's..![]()
quote:WAS WEL EVEN WENNEN TOEN VRIENDINNETJE NA DRIE MAANDEN BIJ DE TWEEDE DATE VOOR DE EERSTE KEER BLEEF SLAPEN. ZONDER IETS. ALTIJD!!!!![]()
![]()
Ik denk dat je soms toch nog een verkeerd idee hebt van wat mij raakt.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist dat het je zou raken.![]()
[afbeelding]
Overige leuke pics onder het woord pyama..
[afbeelding]
![]()
Ik denk dat ik een goed idee hebt van wat jou raakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat je soms toch nog een verkeerd idee hebt van wat mij raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter doet ze iets aan ja.quote:Maar ok, serieuze reactie. Je mag toch zelf weten wat zij moet dragen![]()
slapenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, er slapen nog mensen met pyama's..![]()
ja dat zou lullig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
Je zou maar helemaal heen zijn gegaan..door de file.. druk..druk..druk.. is het afgelast.![]()
Maar ik denk dat jij het vanuit de religieuze kant bekijkt. Ik bekijk het vanuit de pikante kant. Jij plaatst het in spoiler en dan vind ik het leuk zo groot te schrijvenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat ik een goed idee hebt van wat jou raakt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik denk dat jij het vanuit de religieuze kant bekijkt. Ik bekijk het vanuit de pikante kant. Jij plaatst het in spoiler en dan vind ik het leuk zo groot te schrijven![]()
![]()
[/hollander]quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jouw pikante kijk is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jouw pikante kijk is.![]()
![]()
Nu had ik nog een filmpje van een Marokkaanse huisvrouw in een burka met de tieten eruit geknipt.
Helaas vorige week de computer opgeruimd.. dan maar deze.
Links uitrichten en met rechts schoppen![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[/hollander]Nu begrijp ik ook waarom die die smiley altijd postte, zal op momenten zijn geweest dat ie weer teveel op had.
Enige seksuele ervaring die ik heb zijn de verhalen die jij hier post [afbeelding] Daarom sla ik zeook altijd op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dan ook altijd -heel Hollands- een stuk langzamer rijden dan die mierenneuker van eenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen door de file naar Amsterdam gereden [afbeelding] Op een gegeven moment voor Meerkerk kon ik bij een politiemotor aansluiten. Deze vond het waarschijnlijk zo irritant dat hij de zwaailichten aandeed en zich verder over de vluchtstrook begafEen stuk verderop net voor de afslag naar de A2 hield hij me staande voor een gesprek [afbeelding]
Niet tussen de auto's rijden als ze harder gaan dan stapvoetsde volgende keer zal hij niet aarzelen om mij een boete te geven
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[/hollander]Nu begrijp ik ook waarom die die smiley altijd postte, zal op momenten zijn geweest dat ie weer teveel op had.
Enige seksuele ervaring die ik heb zijn de verhalen die jij hier post [afbeelding] Daarom sla ik zeook altijd op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
^^ combi-quote ^^
En dat kon je aan d'r tieten zien?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu had ik nog een filmpje van een Marokkaanse huisvrouw in een burka met de tieten eruit geknipt.
Heb je'm toen op z'n bek geslagen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen door de file naar Amsterdam geredenOp een gegeven moment voor Meerkerk kon ik bij een politiemotor aansluiten. Deze vond het waarschijnlijk zo irritant dat hij de zwaailichten aandeed en zich verder over de vluchtstrook begaf
Een stuk verderop net voor de afslag naar de A2 hield hij me staande voor een gesprek
Niet tussen de auto's rijden als ze harder gaan dan stapvoetsde volgende keer zal hij niet aarzelen om mij een boete te geven
Valt mee, als ik aan het gas hang 1:14 bij normaal rijden en flinke tegenwind 1:16quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga dan ook altijd -heel Hollands- een stuk langzamer rijden dan die mierenneuker van een [afbeelding].![]()
Maar jij bent goed bezig met (in)rijden.![]()
![]()
Zal wel zuipen zo'n aanstaand brik.![]()
Je kon haar koppie zien toen ze zich ging verkleden. En haar man kwam in authentieke kledij controleren of de huishoudelijke werkzaamheden goed werden uitgevoerd.quote:
Normaal hang je dus aan het gas, en tegenwind is bij jou meewind.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef Rib-i het volgende:
Valt mee, als ik aan het gas hang 1:14 bij normaal rijden en flinke tegenwind 1:16
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een goed idee hebt van wat jou raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beter doet ze iets aan ja.
damn wat is het leven toch zwaar........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Misschien bedoelde die een rukwindquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal hang je dus aan het gas, en tegenwind is bij jou meewind.![]()
![]()
Jij vervuilt mijn opgeslagen verhalenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef bvvt het volgende:
damn wat is het leven toch zwaar........
Nee, want hij keek heel boosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je'm toen op z'n bek geslagen?
Mijn broer uitzwaaienquote:Wat deed je in Amsterdam
Maar je kan mij niet vertellen dat je geen fantasie hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef worldpimber het volgende:
Enige seksuele ervaring die ik heb zijn de verhalen die jij hier postDaarom sla ik zeook altijd op.
Is dit cynisch bedoeld, of begripvol?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef bvvt het volgende:
damn wat is het leven toch zwaar........
Rukwind = Aan je staaf trekken en een scheet latenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien bedoelde die een rukwind
Hmm, strikvragenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je kan mij niet vertellen dat je geen fantasie hebt.
Een ervaring heeft ansich niets met een kijk op te maken.
Kop in het zand wel..
Amerikaanse priesters hebben er ook last van.![]()
[/Lars]
Je hebt toch ook een visie over andere zaken die je niet daadwerkelijk meemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Rukwind = Aan je staaf trekken en een scheet laten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, strikvragen![]()
Maar het behoeft wel enige uitleg, want zo te zien zijn we hier een serieuze kwestie aan het bespreken, maar komt het geheel niet helemaal over. Laten we beginnen met het stukje over de kop in het zand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander onderwerp.. de doordraaiers op de A15.Welke?
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Worldbeater het volgende:
Ander onderwerp.. de doordraaiers op de A15.Welke?
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Worldbeater het volgende:Trouwens, om er toch maar op in te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hollander is gewoon een nurt die graag incognito ging. Maar eigenlijk gewoon kenkerrechts was, maar met veel blah blah eromheen praten
Zelf Wilders stemmen en we weten allemaal om welke reden. Maar ondertussen precies zoals het hoort ook onderaan de maatschappelijke ladder bungelen. Maar goed, hier drinken we er nog eentje op
![]()
![]()
Dat concludeerde ik tenminste uit hettopic, zelf gewoon ontevreden over je gehele eigen situatie en dit projecteren op anderen.
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeh, ik upload wel ff filmpje van vorig jaar. Tijdens de bonte avond vorig jaar in het rifgebergte.
edit uploaded: http://www.dumpert.nl/mediabase/10106/4ec95ab6/index.html
[afbeelding]
Damn, en zo rond he... die cirkel rond de Cquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Gawaine het volgende:
Over prOn gesproken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
dan maar een linkje gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, en zo rond he... die cirkel rond de C![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |