Eerlijk? Nehquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dit pr0n http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6374965#6374965
rood is niet mijn favo kleur maar voor sommige zou ik wel een uitzondering kunnen maken
Ze stellen zich nu teminste netjes voor,Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
En wazzup met al die buitenstaanders inene hier [afbeelding]![]()
Dunno.. you tell mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
En wazzup met al die buitenlanders inene hier [afbeelding]![]()
die mening schijnen meer met je te delenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef worldpimber het volgende:
Eerlijk? NehGeen uitstraling, niks.. alle zwellichaampjes blijven ongeroerd
2 cilinders worden over het algemeen toch wel gereden door bejaarde vrouwenverslindersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die mening schijnen meer met je te delenis toch een dikke 2 cil.
en die schijnen nogal een koppel te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2 cilinders worden over het algemeen toch wel gereden door bejaarde vrouwenverslindersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben netjes getrouwd
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ikke, ikke, ikke.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef -XX- het volgende:
Wat een gigantisch leuk smiley!
[afbeelding] Wie heeft hem gevonden!??!?!
Die krijgt een kus.
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dan geef ik hem wel aan jouquote:
Lekker boeiend dat koppel, ding heeft idd geen uitstralingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die mening schijnen meer met je te delenis toch een dikke 2 cil.
en die schijnen nogal een koppel te hebben
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2 cilinders worden over het algemeen toch wel gereden door bejaarde vrouwenverslindersHoort die spoiler bij de voorgaande zin, of geef je in die spoiler een tegenstelling aan tussen de twee genoemde personenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als het laatste, maar volgens mij wil je juist het eerste zeggen
![]()
ik moet bekennen dat het totaal willekeurig spoilergebruik van mijn kant wasquote:Op zondag 11 februari 2007 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat koppel, ding heeft idd geen uitstraling
Had dan de TL-1000 van Peppo gekocht
Bovendien heb je die ZX-7R ook nooit echt onder controle gekregen -zelfs niet op een recht stuk ff lekker het gas tot het stuitje opentrekken-, en dan wil je ineens op een 1000cc tweecilinder stappen?
[..]
Hoort die spoiler bij de voorgaande zin, of geef je in die spoiler een tegenstelling aan tussen de twee genoemde personenKlinkt als het laatste, maar volgens mij wil je juist het eerste zeggen
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat het totaal willekeurig spoilergebruik van mijn kant was![]()
TL-en hebben een phatte kontquote:Op zondag 11 februari 2007 00:22 schreef hicham het volgende:
Lekker boeiend dat koppel, ding heeft idd geen uitstraling
Had dan de TL-1000 van Peppo gekocht
quote:Bovendien heb je die ZX-7R ook nooit echt onder controle gekregen -zelfs niet op een recht stuk ff lekker het gas tot het stuitje opentrekken-, en dan wil je ineens op een 1000cc tweecilinder stappen?
ZX-7 was in z'n geheel phat, niet echt moeders mooiste... maar alleen al omdat ie dik was goed genoegquote:
niks over de 7quote:Op zondag 11 februari 2007 09:03 schreef worldpimber het volgende:
ZX-7 was in z'n geheel phat, niet echt moeders mooiste... maar alleen al omdat ie dik was goed genoeg![]()
dus dit ^^ is helder denkenquote:
voorlopig nietsquote:Op zondag 11 februari 2007 09:32 schreef worldpimber het volgende:
Wat gaat er nou met deze gebeuren dan
[afbeelding]
Studiequote:Op zondag 11 februari 2007 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorlopig nietseerst maar es studie afronden, dan verder kijken.
Deze watteHquote:Op zondag 11 februari 2007 09:32 schreef worldpimber het volgende:
Wat gaat er nou met deze gebeuren dan
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
* Rib-i is weer in het bezit van een motor. Verhaal komt straks![]()
blauwe spijkerbroek is nu inquote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Deze watteHDie te gek gave bruine panatalon blijft ie voorlopig gewoon nog dragen denk ik
[..]
[afbeelding] Rib-i in tha house [afbeelding]
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Deze watteHDie te gek gave bruine panatalon blijft ie voorlopig gewoon nog dragen denk ik
[..]Rib-i in tha house
phatquote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i is weer in het bezit van een motor. Verhaal komt straks
KTM heeft toffe spijkerbroeken met beschermingquote:Op zondag 11 februari 2007 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder studie kom je nergens
[..]
blauwe spijkerbroek is nu inzie HCM@Pep
![]()
Thanks menquote:
Staat ook beter bij het bankstel heHquote:Op zondag 11 februari 2007 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blauwe spijkerbroek is nu inzie HCM@Pep
![]()
Verhaaltje verhaaltje verhaaltjequote:Op zondag 11 februari 2007 10:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Thanks men
* Rib-i is een boswandeling maken met de soes![]()
die serie ontbreekt in mijn archiefquote:Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Staat ook beter bij het bankstel heH
[afbeelding]
Het is al straksquote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i is weer in het bezit van een motor. Verhaal komt straks
Wel opvalland hequote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Agent door collega getroffen op schietbaan
BazzieK
Je kan natuurlijk kijken naar degene die em als eerste gepost heeft (of kijk naar de file name).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef -XX- het volgende:
Wat een gigantisch leuk smiley!
[afbeelding] Wie heeft hem gevonden!??!?!
Die krijgt een kus.
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Een ander, een anderquote:Op zondag 11 februari 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk kijken naar degene die em als eerste gepost heeft (of kijk naar de file name).![]()
Maar lebber gerust een ander af hoor![]()
![]()
Spel, serverquote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef ikookhier het volgende:
Het is wachten op Rib-i![]()
Kan ik mooi even wakker worden Gamen
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fantasy, behindview
Sowieso schrijf je zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
De steambuggy maakt echt vet goed schoon
was da ?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
aha, een veredeeld behangstoom apparaatquote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een wonder machine qua schoonmaken
disclaimer: spam
Checkpoint Charlie, the bird is in the nestquote:Op zondag 11 februari 2007 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die serie ontbreekt in mijn archiefdoe es sturen
![]()
Een dakgoot langs de tank en een bugspoilerquote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef -XX- het volgende:
Wat heeft deze bandit![]()
Wat hem zo anders maakt!???
Ik kan het niet vindenmaar het is iets!
[afbeelding]
Het belangrijkste is een bugspoiler. En verder zie ik nog wat goud geanodiseerde spulletjes.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef -XX- het volgende:
Wat heeft deze bandit![]()
Wat hem zo anders maakt!???
Ik kan het niet vindenmaar het is iets!
[afbeelding]
thxquote:Op zondag 11 februari 2007 13:46 schreef hicham het volgende:
Checkpoint Charlie, the bird is in the nest [afbeelding]
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
Dit is mijn inzending voor de titel Ratbike![]()
zij: Bah bah, is er geen andere
mooiquote:1e indruk
Degelijke sterk gebouwde motor, bak voelt heel robuust![]()
Tot zover![]()
Tja, het was ook niet mijn eerste keusquote:Op zondag 11 februari 2007 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]motorrijders worden vaak niet begrepen
![]()
Hahaa!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjek het dashboard
[afbeelding]
Net een kerstboom zoveel lampjes
Gisteren motor opgehaald met vriendin
Ik: En, wat vind je ervan![]()
zij: Bah bah, is er geen andere![]()
Ik: keimooi man![]()
zij: keilelijk ja (steekt tong uit)![]()
ik tegen verkoper: Doe maar![]()
![]()
Naar het postkantoor en overgeschreven, verzekering geregeld. Voor de 1e keer plaatsgenomen op het ranke lijf van Suzanne en het voelde anders
Hogere en rechte zit, kan net met mijn tenen bij de grond
Motor gestart en klaar voor het eerste ritje
Ik klik de motor in z'n 1, geef gas en we zijn weg.
Ik klik 2 keer naar boven en bedenk me opeens dat het geen Kawa is met een kapotte bak![]()
1 keer teruggeklikt en de versnelling valt gelijk in de 2
Motor voelt anders, meer trekkracht maar nog onwennig in de bochten met mij als chauffeur. Motor warmgereden en een beetje gasgeven. Bij het stoplicht trekt de motor goed weg, kan aardig wat snelheid maken alvorens over te schakelen naar de 2, maar het is geen lichtvoetige Kawa die ik met de kont kon laten kwispelen![]()
![]()
De 1e bochten heb ik met veel voorzichtigheid genomen ivm de regen en de onbekende motor. Het driften door de bochten zal nog wel op zich laten wachten![]()
1e indruk
Tot zover![]()
Hij valt in de categorie "lekker lelijk"quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjek het dashboard
[afbeelding]
![]()
Naar het postkantoor en overgeschreven, verzekering geregeld. Voor de 1e keer plaatsgenomen op het ranke lijf van Suzanne en het voelde anders
Ik klik 2 keer naar boven en bedenk me opeens dat het geen Kawa is met een kapotte bak![]()
Motor voelt anders, meer trekkracht maar nog onwennig in de bochten met mij als chauffeur. Motor warmgereden en een beetje gasgeven. Bij het stoplicht trekt de motor goed weg, kan aardig wat snelheid maken alvorens over te schakelen naar de 2, maar het is geen lichtvoetige Kawa die ik met de kont kon laten kwispelen![]()
![]()
De 1e bochten heb ik met veel voorzichtigheid genomen ivm de regen en de onbekende motor. Het driften door de bochten zal nog wel op zich laten wachten![]()
1e indruk
Tot zover![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjek het dashboard
[/qoute]
eej, wel ff een gear indicator on board![]()
[quote]
![]()
Ben je ook hoger geweest dan z'n 2 ?quote:Naar het postkantoor en overgeschreven, verzekering geregeld. Voor de 1e keer plaatsgenomen op het ranke lijf van Suzanne en het voelde anders
![]()
1e indruk
Tot zover![]()
.. en pepijn ook natuurlijkquote:Motor voelt anders, meer trekkracht maar nog onwennig in de bochten met mij als chauffeur.
Lelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Kenker, iets zegt me dat het origineel nog lelijker moet zijn geweest![]()
In dat categorie nutteloze weetjes:....quote:Op zondag 11 februari 2007 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Kenker, iets zegt me dat het origineel nog lelijker moet zijn geweest![]()
Tnx for being useless.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
In dat categorie nutteloze weetjes:....
Die foto is gemaakt bij een motoport![]()
k i pquote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/inde(...)_up_by_roosters.html![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |