Old Skool beebquote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaa!Zo rattig
!!
Leuke ouwe look motor ding !Congrats
Jamanquote:Op zondag 11 februari 2007 15:29 schreef ikookhier het volgende:
Rib-ibeter man eindelijk weer een fiets onder je kont
![]()
Dat de motor lelijk is heb ik al van verschillende vrouwmensen bevestigd gekregenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij valt in de categorie "lekker lelijk"en dat is goed
![]()
Zelfs tot zijn 5quote:Op zondag 11 februari 2007 15:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ben je ook hoger geweest dan z'n 2 ?![]()
Leuke bike![]()
Zeker, als het droog is is er vast meer animoquote:Op zondag 11 februari 2007 15:57 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, eindelijk ... binnenkort weer rijdenMinimeet ... keertje met Gawaine plannen. Maar moet eerst afmetingen doorgeven
![]()
quote:En deze uitspraak is wel ok, dat vele MF'ers hun zinnen ook zo mogen formuleren:
[..]
.. en pepijn ook natuurlijk![]()
![]()
Ohja, toen maakte ik de foto'squote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
da ben ik, op mijn vakantie vorig jaar
Komende zaterdag/zondag kleine meet bij een MC Donalds ergens in NLquote:Op zondag 11 februari 2007 18:53 schreef BazzieK het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe stapel onderdelen motor Rib-i![]()
![]()
Bugspoiler heeft net zo veel nut als goudgekleurde hendels ipv zwartequote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef -XX- het volgende:
Waarvoor is die bugspoiler?
Voor het schoon houden van de motor zelf?
Ohja, was ik vergetenquote:
planquote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Komende zaterdag/zondag kleine meet bij een MC Donalds ergens in NL
Ik wilde eerst alleen een foto van het dashboard plaatsenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Bugspoiler heeft net zo veel nut als goudgekleurde hendels ipv zwarte
Rib-i
Puik dashboard johBenzinemeter, olie(koelvloeistof?)tempmeter, gear indicator, lampjes
Valt het op dat ik het praten over de rest van de motor probeer te vermijden?
Rosmalenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komende zaterdag/zondag kleine meet bij een MC Donalds ergens in NL
Tjehquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef hicham het volgende:
Oh ja, waarom is BazzieK niet meegegaan![]()
![]()
Ik geloof dat het dan Carnaval is in bepaalde strekenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ohja, was ik vergetendoe die vids es posten
![]()
[..]
plan![]()
ik weet nog een ideale bij het G'dome
als het dan maar niet [afbeelding][afbeelding]
Leuk nummerbordquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
da ben ik, op mijn vakantie vorig jaar
Ahhh zoquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Bugspoiler heeft net zo veel nut als goudgekleurde hendels ipv zwarte
Rib-i
Puik dashboard johBenzinemeter, olie(koelvloeistof?)tempmeter, gear indicator, lampjes
Valt het op dat ik het praten over de rest van de motor probeer te vermijden?
Hoort denk ik in het zelfde rijtje thuis als Kratjuh en bvvtquote:Op zondag 11 februari 2007 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg FokMCers, hoort deze bovenstaande user bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op, zo erg?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoort denk ik in het zelfde rijtje thuis als Kratjuh en bvvt
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/158583
Gaat er een MC delegatie heen?
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginIs al genoeg plisie bij, komt er ook nog een spionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lame....
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginVast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginTuurlijk ga ik erheen, als het weer mee zit, als er noemenswaardige FokMC'ers heen gaan (dat zijn er 5/6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), als de zonnestand ok is etc. etc. Maar je gaat jezelf toch niet in zo'n dom kenkerlijstje van kutMF'ers zetten
![]()
![]()
![]()
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel begin'''''''''''''''''''''''''''korpskwartiel''''''''''''''''''''''''''''''''''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kga denk ik dit jaar niet naar de MM, vorig jaar was er niks an
Maar mochten er significante mensen meegaan dan zie pimbers post![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef hicham het volgende:
[..]
'''''''''''''''''''''''''''korpskwartiel''''''''''''''''''''''''''''''''''
ws welquote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
altijdquote:
Moet zelf even zien, is op mijn verjaardag + dan kan ik dienst hebben aangezien ik dan net aan mijn eerste korpskwartiel beginNog niet echt veel ingeschreven voor zo'n huge forum als MF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Thanx...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel he!!
Welkom bij Fok Mc !
De beruchtste motorclub van Nederland.![]()
Hoe raad je het zoquote:Op zondag 11 februari 2007 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer F.E.A.R aan het spelen!![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik erheen, als het weer mee zit, als er noemenswaardige FokMC'ers heen gaan (dat zijn er 5/6), als de zonnestand ok is etc. etc. Maar je gaat jezelf toch niet in zo'n dom kenkerlijstje van kutMF'ers zetten
![]()
![]()
![]()
Haha, je weet toch!!!!quote:
Tja er zit wel een roze bolletje in jaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, je weet toch!!!!![]()
Ondertussen weet ik ook dat je nu een witte boxer met roze bolletjes aan heb!!
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja er zit wel een roze bolletje in ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |