quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Hij had hem best kunnen hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
.
Gawaine.. een R1 is ook niet alles.![]()
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef hicham het volgende:
Lame johToen waren burnouts nog leuk
[afbeelding]
die van pimb is beterquote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef hicham het volgende:
Lame johToen waren burnouts nog leuk
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:57 schreef -XX- het volgende:
Whaha, nice filmpje
Alle complimenten die je me ooit heb gegeven crashen in waardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plaatjes/filmpjes uploaden via imageshack is zo noobquote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als rib nu es de mijne neemt, neem ik deze phat-ass
[afbeelding]
Oh menquote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als rib nu es de mijne neemt, neem ik deze phat-ass
[afbeelding]
staat ubergeilequote:Op maandag 12 februari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Plaatjes/filmpjes uploaden via imageshack is zo noob![]()
![]()
![]()

Whaha die staat wel heel erg omhoogquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leip dingduitse kontjes is vaak al niet je van hét, maar dit slaat alles
jakkes zegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ook namens de andere belanghebbende
![]()
Hmmm, - volg de skoda rijder????quote:
Volg de skoda rijder, jat gebruik volkswagen onderdelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, - volg de skoda rijder????
O nee, is een BMW (120D)
Die heb ik vaker gezien... is die niet van een MFerquote:
kloptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gezien... is die niet van een MFer
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/121938
A kijk...
R1 twinsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptwit is gewoon ganz geil
die R1 twins in zijn ook
![]()
Die zag ik gisteren al elders, ging over uitlaten. Nou deze ademt dus voor geen meter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer iemand die niet met een achterwielaandrijver overweg kan.quote:
Noteerd... BVVT rijdt al jaren alleen motor..en kijkt ook niet verder..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, - volg de skoda rijder????
O nee, is een BMW (120D)
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 13-02-2007 11:07 ]
zijn hier al vaker voorbij gekomen, maar kan nooit genoeg zijnquote:
restrictie op restrictie dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
Die zag ik gisteren al elders, ging over uitlaten. Nou deze ademt dus voor geen meter.
Er is amper doorstroom. Eeb GS met restrictie dus.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn hier al vaker voorbij gekomen, maar kan nooit genoeg zijn
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/153523/5
Hij zegt dat het niet uitmaakt.quote:restrictie op restrictie dusding is 25Kw
quote:
quote:Wat post je veel OPM.. oh ja.. je bent ziek en kan niets doen.![]()
![]()
Dus toch die witte die ik al dachtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zijn hier al vaker voorbij gekomen, maar kan nooit genoeg zijn
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/153523/5
[..]
restrictie op restrictie dusding is 25Kw
Heb het topic maar even doorgenomen. Erg grappig iemand zonder visie.quote:
Vanavond moet toch wel ff kunnen.quote:zit met tegenzin thuis..maar voel dat het niet goed is en weer naar buiten betekent dat het weer erger zal worden
vanavond belangrijk college ook dat ik moet missen
![]()
Yeah right.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus toch die witte die ik al dachtIk verwachte pics van 2 R1 babes
quote:
Oh vandaar dat je inene meer post ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:zit met tegenzin thuis..maar voel dat het niet goed is en weer naar buiten betekent dat het weer erger zal worden
vanavond belangrijk college ook dat ik moet missen
![]()
De enige met een schattige poeslieve 400 ben jij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:55 schreef BazzieK het volgende:
Ding is eigenlijk gewoon een kei brave 400cc
Wit is in opkomst.quote:Die witte R1's![]()
![]()
projecten zijn sowieso wel aardig om door te lezen, maar deze heeft idd weinig visiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Heb het topic maar even doorgenomen. Erg grappig iemand zonder visie.
makster zei, ziek zijn is een keuze --> eenschquote:Vanavond moet toch wel ff kunnen.![]()
Beter op halve kracht dan helemaal niet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:12 schreef worldpimber het volgende:
Oh vandaar dat je inene meer post ..![]()
Ach tis wel gessellig haH nOooohz![]()
Gatverdammequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef -XX- het volgende:
Ik kan de berichten niet zien die ik postHeh!!
Woot! Chek die pet, die is vet tof!
[afbeelding]
![]()
Hmm, wil je em dan echt nog één keer zien dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat bvvt niet meer dat geweldige offline plaatje post![]()
ik zag het vanochtend, onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Leuk Erf stukje
http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=6829
disclaimer: uit ander pta topic
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zag het vanochtend, onvoorstelbaar![]()
Helt rått! Jeg hadde tatt til takke med å få én av bilene, men å finne en hel låve... Sykt!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Leuk Erf stukje
http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=6829
disclaimer: uit ander pta topic
ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Helt rått! Jeg hadde tatt til takke med å få én av bilene, men å finne en hel låve... Sykt!
Joahquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Helt rått! Jeg hadde tatt til takke med å få én av bilene, men å finne en hel låve... Sykt!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
Die zijn vast niet met verse olie en de accu aan de druppellader weggezet.
Een laagje WD40 was ook geen overbodige zaak geweest.![]()
pindakaas met stukjesquote:Er stond nog een oude niet aangebroken pot achterin de kas.
Tering.........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef bvvt het volgende:
ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years!
whilst exploring your new property you find a large barn in the trees. the door is padlocked shut and its all rusted solid. so you grind the padlock open.........
quote:
quote:college gaat vanavond niet door vanwege ziekte docent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Did you bend over?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
college gaat vanavond niet door vanwege ziekte docent
je wou es wat andersquote:
quote:![]()
komt zeker goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pyama blijft aan vandaag
Joahquote:![]()
Een hoop oud ijzerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years!
whilst exploring your new property you find a large barn in the trees. the door is padlocked shut and its all rusted solid. so you grind the padlock open.........
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Worldbeater het volgende:
En nog even een witte Yamaha voor Rib-i.....
Na de wetenschap van het smalle beugeltje aan die kentekenplaat kan je iemand moeilijk nog serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef hicham het volgende:
Kenkekerrr.. die GS500Van de zijkant is dat kontje nog wel wat, maar als je de rest dan ziet icm met die demper en kentekenplaat op lelijke plek
Hola
Oh ja, er slapen nog mensen met pyama's..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt zeker goed uitpyama blijft aan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mopje van -XX- familie 'overseas'..![]()
![]()
Poser.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef Rib-i het volgende:
Heb ik al eens bezotenIngeruild tegen een Gibson Les Paul
![]()
Dat komt nog na het examen.quote:
Je zou maar helemaal heen zijn gegaan..door de file.. druk..druk..druk.. is het afgelast.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, er slapen nog mensen met pyama's..![]()
quote:WAS WEL EVEN WENNEN TOEN VRIENDINNETJE NA DRIE MAANDEN BIJ DE TWEEDE DATE VOOR DE EERSTE KEER BLEEF SLAPEN. ZONDER IETS. ALTIJD!!!!![]()
![]()
Ik denk dat je soms toch nog een verkeerd idee hebt van wat mij raakt.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist dat het je zou raken.![]()
[afbeelding]
Overige leuke pics onder het woord pyama..
[afbeelding]
![]()
Ik denk dat ik een goed idee hebt van wat jou raakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat je soms toch nog een verkeerd idee hebt van wat mij raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter doet ze iets aan ja.quote:Maar ok, serieuze reactie. Je mag toch zelf weten wat zij moet dragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, er slapen nog mensen met pyama's..![]()
ja dat zou lullig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
Je zou maar helemaal heen zijn gegaan..door de file.. druk..druk..druk.. is het afgelast.![]()
Maar ik denk dat jij het vanuit de religieuze kant bekijkt. Ik bekijk het vanuit de pikante kant. Jij plaatst het in spoiler en dan vind ik het leuk zo groot te schrijvenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat ik een goed idee hebt van wat jou raakt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik denk dat jij het vanuit de religieuze kant bekijkt. Ik bekijk het vanuit de pikante kant. Jij plaatst het in spoiler en dan vind ik het leuk zo groot te schrijven![]()
![]()
[/hollander]quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jouw pikante kijk is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jouw pikante kijk is.![]()
![]()
Nu had ik nog een filmpje van een Marokkaanse huisvrouw in een burka met de tieten eruit geknipt.
Helaas vorige week de computer opgeruimd.. dan maar deze.
Links uitrichten en met rechts schoppen![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[/hollander]Nu begrijp ik ook waarom die die smiley altijd postte, zal op momenten zijn geweest dat ie weer teveel op had.
Enige seksuele ervaring die ik heb zijn de verhalen die jij hier post [afbeelding] Daarom sla ik zeook altijd op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dan ook altijd -heel Hollands- een stuk langzamer rijden dan die mierenneuker van eenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen door de file naar Amsterdam gereden [afbeelding] Op een gegeven moment voor Meerkerk kon ik bij een politiemotor aansluiten. Deze vond het waarschijnlijk zo irritant dat hij de zwaailichten aandeed en zich verder over de vluchtstrook begafEen stuk verderop net voor de afslag naar de A2 hield hij me staande voor een gesprek [afbeelding]
Niet tussen de auto's rijden als ze harder gaan dan stapvoetsde volgende keer zal hij niet aarzelen om mij een boete te geven
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[/hollander]Nu begrijp ik ook waarom die die smiley altijd postte, zal op momenten zijn geweest dat ie weer teveel op had.
Enige seksuele ervaring die ik heb zijn de verhalen die jij hier post [afbeelding] Daarom sla ik zeook altijd op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
^^ combi-quote ^^
En dat kon je aan d'r tieten zien?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu had ik nog een filmpje van een Marokkaanse huisvrouw in een burka met de tieten eruit geknipt.
Heb je'm toen op z'n bek geslagen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen door de file naar Amsterdam geredenOp een gegeven moment voor Meerkerk kon ik bij een politiemotor aansluiten. Deze vond het waarschijnlijk zo irritant dat hij de zwaailichten aandeed en zich verder over de vluchtstrook begaf
Een stuk verderop net voor de afslag naar de A2 hield hij me staande voor een gesprek
Niet tussen de auto's rijden als ze harder gaan dan stapvoetsde volgende keer zal hij niet aarzelen om mij een boete te geven
Valt mee, als ik aan het gas hang 1:14 bij normaal rijden en flinke tegenwind 1:16quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga dan ook altijd -heel Hollands- een stuk langzamer rijden dan die mierenneuker van een [afbeelding].![]()
Maar jij bent goed bezig met (in)rijden.![]()
![]()
Zal wel zuipen zo'n aanstaand brik.![]()
Je kon haar koppie zien toen ze zich ging verkleden. En haar man kwam in authentieke kledij controleren of de huishoudelijke werkzaamheden goed werden uitgevoerd.quote:
Normaal hang je dus aan het gas, en tegenwind is bij jou meewind.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef Rib-i het volgende:
Valt mee, als ik aan het gas hang 1:14 bij normaal rijden en flinke tegenwind 1:16
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een goed idee hebt van wat jou raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beter doet ze iets aan ja.
damn wat is het leven toch zwaar........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Misschien bedoelde die een rukwindquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal hang je dus aan het gas, en tegenwind is bij jou meewind.![]()
![]()
Jij vervuilt mijn opgeslagen verhalenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef bvvt het volgende:
damn wat is het leven toch zwaar........
Nee, want hij keek heel boosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je'm toen op z'n bek geslagen?
Mijn broer uitzwaaienquote:Wat deed je in Amsterdam
Maar je kan mij niet vertellen dat je geen fantasie hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef worldpimber het volgende:
Enige seksuele ervaring die ik heb zijn de verhalen die jij hier postDaarom sla ik zeook altijd op.
Is dit cynisch bedoeld, of begripvol?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef bvvt het volgende:
damn wat is het leven toch zwaar........
Rukwind = Aan je staaf trekken en een scheet latenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien bedoelde die een rukwind
Hmm, strikvragenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je kan mij niet vertellen dat je geen fantasie hebt.
Een ervaring heeft ansich niets met een kijk op te maken.
Kop in het zand wel..
Amerikaanse priesters hebben er ook last van.![]()
[/Lars]
Je hebt toch ook een visie over andere zaken die je niet daadwerkelijk meemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Rukwind = Aan je staaf trekken en een scheet laten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, strikvragen![]()
Maar het behoeft wel enige uitleg, want zo te zien zijn we hier een serieuze kwestie aan het bespreken, maar komt het geheel niet helemaal over. Laten we beginnen met het stukje over de kop in het zand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander onderwerp.. de doordraaiers op de A15.Welke?
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Worldbeater het volgende:
Ander onderwerp.. de doordraaiers op de A15.Welke?
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Worldbeater het volgende:Trouwens, om er toch maar op in te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hollander is gewoon een nurt die graag incognito ging. Maar eigenlijk gewoon kenkerrechts was, maar met veel blah blah eromheen praten
Zelf Wilders stemmen en we weten allemaal om welke reden. Maar ondertussen precies zoals het hoort ook onderaan de maatschappelijke ladder bungelen. Maar goed, hier drinken we er nog eentje op
![]()
![]()
Dat concludeerde ik tenminste uit hettopic, zelf gewoon ontevreden over je gehele eigen situatie en dit projecteren op anderen.
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeh, ik upload wel ff filmpje van vorig jaar. Tijdens de bonte avond vorig jaar in het rifgebergte.
edit uploaded: http://www.dumpert.nl/mediabase/10106/4ec95ab6/index.html
[afbeelding]
Damn, en zo rond he... die cirkel rond de Cquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Gawaine het volgende:
Over prOn gesproken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
dan maar een linkje gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, en zo rond he... die cirkel rond de C![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |