Als nummer 3 wel jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Kadoc het volgende:
Het wordt PSV of Twente.
dat is het mooiste juist. dan wordt je verdiend kampioenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef RayMania het volgende:
Ajax heeft het wel erg zwaar met nog Twente, AZ en PSV uit.
Wauw... ik krijg nu NOG meer hoop voor AZquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
Gisteren tijdens mn fm2007 potje stond PSV na de 30ste speelronde nog 7 punten voor op Ajax, uiteindelijk pakten ze tegen Ado, Nac, Twente en Ajax maar 2 punten en werd Ajax kampioen.![]()
tis maar dat je 't weet
Bij mijn FM heeft Haarlem de landstitel gepakt en speelt FC Den Bosch UEFA CUPquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
Gisteren tijdens mn fm2007 potje stond PSV na de 30ste speelronde nog 7 punten voor op Ajax, uiteindelijk pakten ze tegen Ado, Nac, Twente en Ajax maar 2 punten en werd Ajax kampioen.![]()
tis maar dat je 't weet
Dachten ze in 1973 ook. Verloren ze op de één na laatste speeldag de kampioenswedstrijd van Feijenoord.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef pekel het volgende:
PSV, AZ óf Twente.
Ik zie Twente ook nog wel kampioen worden..
Maar met Football manager win ik met Fulham de landstitel in mijn seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
tis maar dat je 't weet
Vedomme, ik durf er niet eens aan te denkenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef pekel het volgende:
Ik zie Twente nog wel kampioen worden..
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Radegast het volgende:
Ik denk nog steeds PSV.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax heeft het moeilijkste programma met AZ uit en PSV uit. Maar in die wedstrijden moeten we maar laten zien of we de titel verdienen of niet...
Iedereen heeft hetzelfde schema in het begin dus dat is geen ''verdiend'' redenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is het mooiste juist. dan wordt je verdiend kampioen
Dan spoor jij niet als je denkt dat twente niet zo door blijft voetballenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef mcyodogg het volgende:
Uit respect mag Twente er ook wel bij. Niet dat ik denk dat die het volhouden, maar het zijn maar 7 punten.
Wie?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat niemand het meer heeft over de nummer 5 van dit moment.![]()
8 punten achter op Twente, 15 achter op PSVquote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat niemand het meer heeft over de nummer 5 van dit moment.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef cultheld het volgende:
Als PSV het niet wordt, dan mag Twente het wel worden. Dan wint PSV 2 in principe.
Idd, play-offsquote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef RayMania het volgende:
Als er geen play-offs waren, dan was de competitie dit seizoen echt heel spannend geweest in de strijd om het kampioenschap, CL-play-offs en de UEFA Cup. Helaas denkt de KNVB dat een competitie spannender wordt met play-offs, wat dit jaar echt misplaatst is.
Maar natuurlijk, kakkerlakkemansquote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef Erasmusch het volgende:
PizzaSalamiVertrouwen?
Dat zijn de wedstrijden die je moet winnen, zeker gezien de plek waar Excelsior staat.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja. Als je punten verspeeld in de thuiswedstrijd tegen Excelsior verdien je het niet eens. Dus is de boel gewoon beslist nu...
Volgende week wint Ajax, verliest PSV en hoor je iedereen weer juichen 'het kan nog!'quote:Op maandag 19 februari 2007 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja. Als je punten verspeeld in de thuiswedstrijd tegen Excelsior verdien je het niet eens. Dus is de boel gewoon beslist nu...
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef Mindlight het volgende:
Vergeet niet dat psv en az ook nog naar woudestein moeten he![]()
Vandaar jullie lage klassering, de makkelijke wesdstrijden komen nog.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef Mindlight het volgende:
Vergeet niet dat psv en az ook nog naar woudestein moeten he![]()
5 puntjes is nog niet genoeg om dat te zeggen hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vandaar jullie lage klassering, de makkelijke wesdstrijden komen nog.
Ja tuurlijk, maar win je gewoon dan blijft de afstand op PSV gewoon redelijk. Nu is het onmogelijk geworden omdat zo'n teringlijer besluit dat je met gestrekt been een keeper onderuit mag halen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Suijk het volgende:
Dat hebben we zelf ook gedaan hoor.
Tuurlijk is dat een fout, maar dan had Babel maar moeten scoren. Tuurlijk is het niveau dramatisch van de scheidsrechters, maar daar hebben we ook wel eens een voordeeltje van gehad.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar win je gewoon dan blijft de afstand op PSV gewoon redelijk. Nu is het onmogelijk geworden omdat zo'n teringlijer besluit dat je met gestrekt been een keeper onderuit mag halen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb er godverdomme goed de ziekte in. Eén arbitrale dwaling kan je nog overwinnen (0-1), maar twee is onmogelijk. Dat die sneue tyfusbond er eens iets aan doet, dit kán toch niet meer?
quote:
En dan winnen PSV en Ajax hun komende 2 wedstrijden en dan wint Ajax van PSV en ligt het weer helemaal open...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, Twente, AZ en Ajax laten het liggen. Gefeliciteerd psv.
Mwah, het zijn nog maar 8 wedstrijden hoor. na de wedstrijd van PSV zou je dan op 4 punten kunnen staan terwijl er daarna nog maar 5 wedstrijden zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan winnen PSV en Ajax hun komende 2 wedstrijden en dan wint Ajax van PSV en ligt het weer helemaal open...
PSV kan in de vorm die het sinds de winterstop heeft tegen iedere club punten laten liggen. Toegegeven, hetzelfde geldt voor Ajax en in mindere mate voor AZ. Toch kan er nog van alles gebeuren.
Het programma van PSV is de laatste 4 wedstrijden wel iets zwaarder dan dat van Ajax.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Mwah, het zijn nog maar 8 wedstrijden hoor. na de wedstrijd van PSV zou je dan op 4 punten kunnen staan terwijl er daarna nog maar 5 wedstrijden zijn.
Niet zwaar genoeg om het dan nog te laten liggen denk ik. Maar je zal mij niet horen klagenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het programma van PSV is de laatste 4 wedstrijden wel iets zwaarder dan dat van Ajax.
Iets zwaarder?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het programma van PSV is de laatste 4 wedstrijden wel iets zwaarder dan dat van Ajax.
Klopt, maar het is gewoon niet zo dat het al beslist is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
En misschien verliest Ajax wel hun komende 3 wedstrijden en dan zijn zij sowieso klaar. Blijft toch speculeren.
Ik hoop het. Dan nog moeten we twente en psv winnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets zwaarder?Jullie spelen op NAC na alleen nog maar tegen laagvliegers de laatste 5 wedstrijden. Als je dan kijkt waar PSV tegen moet kan het goed zijn dat wij weer de punten met bakken de deur uit smijten.
Tegen een laagvlieger weet je het maar nooit met Ajaxquote:Op maandag 26 februari 2007 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets zwaarder?Jullie spelen op NAC na alleen nog maar tegen laagvliegers de laatste 5 wedstrijden. Als je dan kijkt waar PSV tegen moet kan het goed zijn dat wij weer de punten met bakken de deur uit smijten.
PSV stond uit bij Sparta ook over een handsbal -dus strafschop- te zeuren vlak voor tijd. Dat zijn condities die met het voetbal komen, face it, of ga breien.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb er godverdomme goed de ziekte in. Eén arbitrale dwaling kan je nog overwinnen (0-1), maar twee is onmogelijk. Dat die sneue tyfusbond er eens iets aan doet, dit kán toch niet meer?
Exact. Als Davids zich niet zo laat peoplen, vlak na een snel getrokken gele kaart nog eens willen opvallen, valt niemand over die eerste minder gelukkige beoordeling. Kans Babel idem dito, Huntelaar had ook scherper kunnen zijn. Kansen zat, echter de trainer vindt de arbitrage belangrijker dan de focus op het eigen spel. Dat laatste is immers toch al uitstekendquote:Op zondag 25 februari 2007 15:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een fout, maar dan had Babel maar moeten scoren. Tuurlijk is het niveau dramatisch van de scheidsrechters, maar daar hebben we ook wel eens een voordeeltje van gehad.
Stomme idiootquote:Op zondag 1 april 2007 20:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Kanker wegereef
Had nog maar 1 punt kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |