Als nummer 3 wel jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Kadoc het volgende:
Het wordt PSV of Twente.
dat is het mooiste juist. dan wordt je verdiend kampioenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef RayMania het volgende:
Ajax heeft het wel erg zwaar met nog Twente, AZ en PSV uit.
Wauw... ik krijg nu NOG meer hoop voor AZquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
Gisteren tijdens mn fm2007 potje stond PSV na de 30ste speelronde nog 7 punten voor op Ajax, uiteindelijk pakten ze tegen Ado, Nac, Twente en Ajax maar 2 punten en werd Ajax kampioen.![]()
tis maar dat je 't weet
Bij mijn FM heeft Haarlem de landstitel gepakt en speelt FC Den Bosch UEFA CUPquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
Gisteren tijdens mn fm2007 potje stond PSV na de 30ste speelronde nog 7 punten voor op Ajax, uiteindelijk pakten ze tegen Ado, Nac, Twente en Ajax maar 2 punten en werd Ajax kampioen.![]()
tis maar dat je 't weet
Dachten ze in 1973 ook. Verloren ze op de één na laatste speeldag de kampioenswedstrijd van Feijenoord.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef pekel het volgende:
PSV, AZ óf Twente.
Ik zie Twente ook nog wel kampioen worden..
Maar met Football manager win ik met Fulham de landstitel in mijn seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
tis maar dat je 't weet
Vedomme, ik durf er niet eens aan te denkenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef pekel het volgende:
Ik zie Twente nog wel kampioen worden..
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Radegast het volgende:
Ik denk nog steeds PSV.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax heeft het moeilijkste programma met AZ uit en PSV uit. Maar in die wedstrijden moeten we maar laten zien of we de titel verdienen of niet...
Iedereen heeft hetzelfde schema in het begin dus dat is geen ''verdiend'' redenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is het mooiste juist. dan wordt je verdiend kampioen
Dan spoor jij niet als je denkt dat twente niet zo door blijft voetballenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef mcyodogg het volgende:
Uit respect mag Twente er ook wel bij. Niet dat ik denk dat die het volhouden, maar het zijn maar 7 punten.
Wie?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat niemand het meer heeft over de nummer 5 van dit moment.![]()
8 punten achter op Twente, 15 achter op PSVquote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat niemand het meer heeft over de nummer 5 van dit moment.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef cultheld het volgende:
Als PSV het niet wordt, dan mag Twente het wel worden. Dan wint PSV 2 in principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |