Poeh...Twente is op het moment wel doeltreffend en in bloedvorm, alleen het is 7 punten achter, maar je hebt er dus nog zeker 8 nodig om er overheen te gaan.
Twente zou qua vorm nu een goede kanshebber zijn, maar wellicht is de achtervolging door Twente iets te laat op gang gekomen. Nu nog eens 8 punten is best veel. Ik vind het heel goed wat Twente op dit moment presteert en mogen tevreden zijn met hun welverdiende hoge notering, echter kamioenschap zit er niet meer in.
Ajax heeft een wat zwaarder programma dan AZ, maar beide ploegen willen nog wel eens wisselvallig zijn en onverhoopt tegen een verliespartij aanlopen.
PSV is op dit moment uit doen en kan ook van elke club verliezen. Mits zij dit niet heel snel weten op te lossen denk ik dat PSV snel ingehaald kan worden door Ajax en/of AZ.
Ik denk dat het dan ook uiteindelijk gaat draaien om AZ of Ajax.
L. van Gaal is wellicht niet zo heel onverstandig geweest om de 2e seizoenshelft om te schakelen naar wat meer zakelijk voetbal. Wat minder doelpunten wellicht, maar minder belasting, minder kaarten pakken door de gaten mede door het aanvallende spel etc.
Ajax begint beter te lopen en ook Ajax wint meestal uiteindelijk wel ook al stromen de topics na een 0-1 achterstand vol met scheldwoorden.
AZ of Ajax dus waar het met die twee nog alle kanten op kan.