quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb er godverdomme goed de ziekte in. Eén arbitrale dwaling kan je nog overwinnen (0-1), maar twee is onmogelijk. Dat die sneue tyfusbond er eens iets aan doet, dit kán toch niet meer?
quote:
En dan winnen PSV en Ajax hun komende 2 wedstrijden en dan wint Ajax van PSV en ligt het weer helemaal open...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, Twente, AZ en Ajax laten het liggen. Gefeliciteerd psv.
Mwah, het zijn nog maar 8 wedstrijden hoor. na de wedstrijd van PSV zou je dan op 4 punten kunnen staan terwijl er daarna nog maar 5 wedstrijden zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan winnen PSV en Ajax hun komende 2 wedstrijden en dan wint Ajax van PSV en ligt het weer helemaal open...
PSV kan in de vorm die het sinds de winterstop heeft tegen iedere club punten laten liggen. Toegegeven, hetzelfde geldt voor Ajax en in mindere mate voor AZ. Toch kan er nog van alles gebeuren.
Het programma van PSV is de laatste 4 wedstrijden wel iets zwaarder dan dat van Ajax.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Mwah, het zijn nog maar 8 wedstrijden hoor. na de wedstrijd van PSV zou je dan op 4 punten kunnen staan terwijl er daarna nog maar 5 wedstrijden zijn.
Niet zwaar genoeg om het dan nog te laten liggen denk ik. Maar je zal mij niet horen klagenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het programma van PSV is de laatste 4 wedstrijden wel iets zwaarder dan dat van Ajax.
Iets zwaarder?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het programma van PSV is de laatste 4 wedstrijden wel iets zwaarder dan dat van Ajax.
Klopt, maar het is gewoon niet zo dat het al beslist is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
En misschien verliest Ajax wel hun komende 3 wedstrijden en dan zijn zij sowieso klaar. Blijft toch speculeren.
Ik hoop het. Dan nog moeten we twente en psv winnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets zwaarder?Jullie spelen op NAC na alleen nog maar tegen laagvliegers de laatste 5 wedstrijden. Als je dan kijkt waar PSV tegen moet kan het goed zijn dat wij weer de punten met bakken de deur uit smijten.
Tegen een laagvlieger weet je het maar nooit met Ajaxquote:Op maandag 26 februari 2007 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets zwaarder?Jullie spelen op NAC na alleen nog maar tegen laagvliegers de laatste 5 wedstrijden. Als je dan kijkt waar PSV tegen moet kan het goed zijn dat wij weer de punten met bakken de deur uit smijten.
PSV stond uit bij Sparta ook over een handsbal -dus strafschop- te zeuren vlak voor tijd. Dat zijn condities die met het voetbal komen, face it, of ga breien.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb er godverdomme goed de ziekte in. Eén arbitrale dwaling kan je nog overwinnen (0-1), maar twee is onmogelijk. Dat die sneue tyfusbond er eens iets aan doet, dit kán toch niet meer?
Exact. Als Davids zich niet zo laat peoplen, vlak na een snel getrokken gele kaart nog eens willen opvallen, valt niemand over die eerste minder gelukkige beoordeling. Kans Babel idem dito, Huntelaar had ook scherper kunnen zijn. Kansen zat, echter de trainer vindt de arbitrage belangrijker dan de focus op het eigen spel. Dat laatste is immers toch al uitstekendquote:Op zondag 25 februari 2007 15:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een fout, maar dan had Babel maar moeten scoren. Tuurlijk is het niveau dramatisch van de scheidsrechters, maar daar hebben we ook wel eens een voordeeltje van gehad.
Stomme idiootquote:Op zondag 1 april 2007 20:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Kanker wegereef
Had nog maar 1 punt kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |