Fijn dat die jas van Hugo is hoor... maareh, het is natuurlijk geen porem he gast.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Tomash het volgende:
nieuwe jas en sjaal
[afbeelding]
[afbeelding]
wat n saaie outfitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef BrauN het volgende:
Yo, bitches. Vandaag 'n nieuwe BlueBlood broek gekocht.
[afbeelding]
Kleuren zijn wat 'koud' op deze foto, maar dat is te wijten aan de brakheid van mijn digicam.
Overhemd is trouwens ook nieuw. Slimfit overhemd van Hugo Boss.
mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:36 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor een strandvakantie
Kun je die ook binnenstebuiten dragen, dat is de enige fatsoenlijke kant.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Tomash het volgende:
nieuwe jas en sjaal
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu zijn mijn ogen verbrandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Tomash het volgende:
nieuwe jas en sjaal
[afbeelding]
[afbeelding]
Faler.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:44 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
'k heb alleen internet op m'n stageadres dus m'n eigen foto's uploaden kan wat lastig worden.
danku ik heb niet gezegd dat ie gay isquote:
ik denk dat er zelf mensen waren die naar het strand zijn geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Faler.
Welgeteld een zonnestraaltje en meneer besluit maar gauw teenslipperts te kopen hoor.
Jep, zit er aan vast genaaidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Die broek is mooi, maar zit die bandana er aan vast ofzo?
430 euroquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:32 schreef cultheld het volgende:
Erg mooi: Wat heb je er voor betaald?
Wat een koopjequote:Op maandag 12 maart 2007 23:24 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Jep, zit er aan vast genaaid
[..]
430 euro![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:24 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Jep, zit er aan vast genaaid
[..]
430 euro![]()
Mooi shirt, die v-hals is ook mooi bij dat shirt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef koejoeloek het volgende:
en nog een nieuw shirt, nou ja van vorige week toen ik nog lang haar had
[afbeelding]
kom maar weer op met je gay dit gay dat, hoogst waarschijnlijk omdat je het zelf niet aan durft
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:34 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Wat een koopje. Een broek met een bandana erop genaaid
![]()
Mja, maar ik denk persoonlijk dat deze specifieke exemplaar wel eens een piemeltje tot zich heeft genomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef parselmouth het volgende:
Ach ja, veel mannen kunnen geen V-hals hebben omdat ze of veel te veel borsthaar hebben of er het postuur niet voor hebben. Dan staat het gay. Vind persoonlijk dat jij het prima kunt hebben, zowel die op deze pagina als die ervoor
Het shirt gaat wel, je pose daarentegen is om te huilen. Kijk eens niet zo debiel, wanna-be Mocro stoer. Misschien moet je eens wat minder in modetijdschrijften kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef koejoeloek het volgende:
[afbeelding]
kom maar weer op met je gay dit gay dat, hoogst waarschijnlijk omdat je het zelf niet aan durft
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mja, maar ik denk persoonlijk dat deze specifieke exemplaar wel eens een piemeltje tot zich heeft genomen.![]()
Volgens mij zit ie te schijten, hoor. Dan kijk ik ook altijd zo. Laat 'm lekker.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:53 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Het shirt gaat wel, je pose daarentegen is om te huilen. Kijk eens niet zo debiel, wanna-be Mocro stoer. Misschien moet je eens wat minder in modetijdschrijften kijken.
leuk shirt hoor. en valt het niet op dat alle vrouwen zeggen dat ze het mooi vinden en dat alle mannen zeiken dat het gay is? dus wat kan jou het rotten. mannen hebben toch over het algemeen geen smaakquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef koejoeloek het volgende:
[afbeelding]
Mooie kleren & haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef koejoeloek het volgende:
[afbeelding]
beide m@w. De eerste is nieuw in de collectie, 25 euro. Was erg blij toen ik hem zag want ik zocht hem al een tijdjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef PAA-053 het volgende:
Die bovenste is tof. Lekker basic
Wo gekauft und wieviel?
En die 2e? van welk merk is die en hoeveel was die?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef taart het volgende:
[..]
beide m@w. De eerste is nieuw in de collectie, 25 euro. Was erg blij toen ik hem zag want ik zocht hem al een tijdje.
ja beide levi'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef Stansfield het volgende:
Mooie shirtjes idd, allebei van levi's? Die hebben wel leuke shirtjes in de zomercollectie.
Wat een schatje!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef cikolata het volgende:
[..]
Mooie kleren & haar
ik heb alvast een nieuw rokje gekocht voor de zomer![]()
[afbeelding]
Pff, Soms m'n hele maandloon. Maja het is idd veel geld voor een broek. Maar het mooie is, dat die broek alleen maar meer waard word. Als ik hem over een jaar op internet te koop zet heb ik misschien 50 euro verlorenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:17 schreef Viper88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Damn, ik bedoel een beetje letten op wat je draagt ok, maar jezus, 400+ euro, dat is echt belachelijk.
Dsquared, mag ik je vragen welk deel van je inkomen aan kleding besteed wordt?
Welke malloot betaalt er dan 400 euro voor een spijkerbroek die al een jaar door iemand anders gedragen is?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:21 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Pff, Soms m'n hele maandloon. Maja het is idd veel geld voor een broek. Maar het mooie is, dat die broek alleen maar meer waard word. Als ik hem over een jaar op internet te koop zet heb ik misschien 50 euro verloren![]()
Dat heet Vintage.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Welke malloot betaalt er dan 400 euro voor een spijkerbroek die al een jaar door iemand anders gedragen is?
Zie het als een goede wijn, hoe ouder hoe beter. Dit model is gelimmiteerd op een bepaald aantal stuks. Elk seizoen heeft weer een andere stijl. Verzamelaars zullen voor bepaalde modellen heel veel geld neer leggen. Het is gewoon een kwestie van contacten hebben op de goede plaatsen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:25 schreef cultheld het volgende:
Waarom wordt die broek "alleen maar meer waard" ?
Ik draag mijn broeken hooguit 5 a 6 x per jaar, en was ze niet. Laat ze hooguit 1 x stomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Welke malloot betaalt er dan 400 euro voor een spijkerbroek die al een jaar door iemand anders gedragen is?
Hier heeft het niets mee te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |