quote:Op zondag 11 februari 2007 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke,
nog lang niet wakker echter.
je hebt het weer iig niet meequote:Op zondag 11 februari 2007 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Weekend vliegt weer aan me voorbij
Vanmiddag ook nog IKEA-en, wordt helemaal 'n "hel" natuurlijk
Natuurlijk, maar niet hierquote:Op zondag 11 februari 2007 11:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
die willen wij wel even zien natuurlijk
Tsja ,ze is erg lief en erg mooi,maar ook erg gevaarlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In het gips van onder tot boven.
Dikke knie en veel pijn.
Wel zes weken vrij![]()
Mijn meest onverstandige, meest gevoelsmatige keuzes zijn achteraf altijd de beste geweest. De verstandige, beredeneerde keuzes, daar zullen we het maar niet over hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:38 schreef _Bar_ het volgende:
soms sta je voor beslissingen, die niet makkelijk zijn om te nemen....
Is het verstandig of niet....
Liever nu ?
Of toch nog een paar jaar wachten...
AAaaaagr.... gek word ik hier van.
Buiten dat voel ik me jovel
Mijn gevoel zegt dat ik het gewoon moet doen, nee heb ik ja kan ik krijgen...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn meest onverstandige, meest gevoelsmatige keuzes zijn achteraf altijd de beste geweest. De verstandige, beredeneerde keuzes, daar zullen we het maar niet over hebben.
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef juonjacket het volgende:
+
+
+
.........hhhhhaaaaa word gek van mezelf!!!!
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kvoel me meteen een stuk minder eenzaam...![]()
wat heb jij gedaan danquote:Op maandag 12 februari 2007 11:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moe. Slecht slapen met zo'n been in het gips.
Maar nog steeds het "Joepie ik heb zes weken vrij" gevoel.![]()
[ONZ Meet 09-02-07] deeltje 36 De meet was puikend !quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan?
ontopic, goed, werken tot 2100h
Ga jij eens terug naar het SB topic !quote:Op maandag 12 februari 2007 18:04 schreef scrub_nurse het volgende:
teleurgesteld
glibaan dan......quote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef Schlampfe het volgende:
Moe na een lange dag stage bij kleutersNEE ik ben geen klimrek!!!
![]()
Nee ik ben de meester, en de meester wil nu even zijn koffie opdrinkenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je hebt in mijn fobo gekeken?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je hebt in mijn fobo gekeken?
oh?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:04 schreef scrub_nurse het volgende:
teleurgesteld
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik maak me zorgen.
Geloof me,je moet er geen moeite voor doen.Als ze je leuk vindt vindt ze je leuk en zo niet,dan niet. Ook al steek je er bergen energie en tijd in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef -Ashram- het volgende:
Alweer kut. Helemaal als iemand tegen je zegt dat ze je superleuk vindt en verliefd op je is. Maar dat uiteindelijk blijkt dat ze je net niet leuk genoeg vindt terwijl je er zelf zoveel tijd en energie in hebt gestoken.
Voor een keertje is dat niet erg, maar als het bij elke meid die ik tegenkom,precies zo loopt, al m'n hele leven lang, dan hoeft het voor mij allemaal niet meer.
Geloof me, als ik er geen moeite voor doe, komt er ook niks. Ik heb nog nooit gemerkt dat iemand moeite voor mij doet. En ik kan het weten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me,je moet er geen moeite voor doen.Als ze je leuk vindt vindt ze je leuk en zo niet,dan niet. Ook al steek je er bergen energie en tijd in.![]()
En ik kan het weten.
![]()
OT:![]()
![]()
In de war,twijfel over alles.
![]()
Je gaat eindelijk breien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eigenlijk niet zo verkeerd gewerkt. En ik denk dat ik maar 'n knoop moet doorhakken wat betreft 'n lang gekoesterde "hobby"
quote:
Ohja, punniken is ook stoer, dat deed ik vroeger vaak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je hebt me door, maar ik wilde 't eigenlijk niet aan de grote klok hangen
Ik wil beginnen met punniken en daarna breien ja
Ik geef nog niet teveel prijs, je hoort 't t.z.t. wel
OT: m'n ogen beginnen moe te worden
zeeeeeker niet coolquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Miam het volgende:
Kut. gedumpt worden op valentijnsdag is niet cool.
Tnxquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
zeeeeeker niet cooljeetje
succes!
Wil je de mijne hebben?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
Wou dat m'n vrouw nog leefde . . .![]()
![]()
Aai-over-bolletje-smiley...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
Wou dat m'n vrouw nog leefde . . .![]()
![]()
Daarom moet je er ook geen moeite voor doen.Doe je er moeite voor dan is de teleurstelling des te groter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:40 schreef -Ashram- het volgende:
[..]
Geloof me, als ik er geen moeite voor doe, komt er ook niks. Ik heb nog nooit gemerkt dat iemand moeite voor mij doet. En ik kan het weten.
Talked it over en voel me nu weer wat beterquote:
quote:
Weet je wat? Ik laat het gewoon gebeuren, ik zie wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef Subterranean het volgende:
Dit had vanochtend niet moeten gebeuren.
Beetje kut dus.
benquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:17 schreef nozem het volgende:
Nog steeds brak van gisteren. Ik word oud. Kut.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef RedFever007 het volgende:
Ga nu even de bloemen water geven
Oh ja? Wat dan? Je maakt ons nieuwsgierigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef Nuongirl het volgende:
Prima, alleen zou ik graag een bepaald vraagstuk opgelost zien.
*aai*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:46 schreef _Arual_ het volgende:
Echt heel slecht. Waarom gaat bij mij nou nooit eens iets gewoon, automatisch, soepel, als vanzelfsprekend? En waarom dumpen mensen problemen die ze zelf niet op kunnen lossen, altijd bij mij? Het stapelt maar.
laat die pinguin van je je zachtjes masseren met zijn vleugeltjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:00 schreef _Arual_ het volgende:
rugpijn. gedroomd over m'n moeder. blegh.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:50 schreef clauwheee het volgende:
Kut.
Waar kennen we je van dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
blij....blj....
blij...
!!!! ik kan weer op Fok!....
![]()
![]()
![]()
30 seconds to Mars (onder andere...)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waar kennen we je van dan?
OT: Brak en lui.
Oh haha het gaat over je internetverbinding! Ik dacht dat je een nieuw account had ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
30 seconds to Mars (onder andere...)![]()
euhhhh nee heb dus een nieuwe account want mijn "vriendje" en ik hebben mijn oude verneukt.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh haha het gaat over je internetverbinding! Ik dacht dat je een nieuw account had ofzo![]()
Waarom doet ze er moeilijk over dan..? Je hebt er de leeftijd toch voor?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje kut.. ik snap niet waarom mijn moeder het niet wil snappen dat ik op kamers wil!
Juist op deze manier laat ze me zien dat ik de juiste keuze maak nu en dat ik dan van het eeuwige gezeur en de bemoeizucht af ben..
Ja nouja, ze blijft alleen achter (gescheiden ouders) enzo.. lang verhaal!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waarom doet ze er moeilijk over dan..? Je hebt er de leeftijd toch voor?
Dat vind ik heel erg generaliserend hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:58 schreef birdydontfly het volgende:
mooi klote. ik haat mannen. gadverdamme
quote:Op zondag 18 februari 2007 08:18 schreef Miam het volgende:
KUT
laat hem daar maar eens goed over nadenkenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef fiekster het volgende:
klote want me vriendje heeft voor de zoveelste keer een afspraak op het laatste moment afgezegd... egoïstische lul...zal k m nog een kans geven om t goed te maken of niet
![]()
![]()
Sinds wanneer ligt er ijs? Tis 10 graden BOVEN nul man!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:40 schreef MagiLune het volgende:
Goed maar moe, geschaatst vandaag hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |