quote:Op zondag 11 februari 2007 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke,
nog lang niet wakker echter.
je hebt het weer iig niet meequote:Op zondag 11 februari 2007 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Weekend vliegt weer aan me voorbij
Vanmiddag ook nog IKEA-en, wordt helemaal 'n "hel" natuurlijk
Natuurlijk, maar niet hierquote:Op zondag 11 februari 2007 11:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
die willen wij wel even zien natuurlijk
Tsja ,ze is erg lief en erg mooi,maar ook erg gevaarlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In het gips van onder tot boven.
Dikke knie en veel pijn.
Wel zes weken vrij![]()
Mijn meest onverstandige, meest gevoelsmatige keuzes zijn achteraf altijd de beste geweest. De verstandige, beredeneerde keuzes, daar zullen we het maar niet over hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:38 schreef _Bar_ het volgende:
soms sta je voor beslissingen, die niet makkelijk zijn om te nemen....
Is het verstandig of niet....
Liever nu ?
Of toch nog een paar jaar wachten...
AAaaaagr.... gek word ik hier van.
Buiten dat voel ik me jovel
Mijn gevoel zegt dat ik het gewoon moet doen, nee heb ik ja kan ik krijgen...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn meest onverstandige, meest gevoelsmatige keuzes zijn achteraf altijd de beste geweest. De verstandige, beredeneerde keuzes, daar zullen we het maar niet over hebben.
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef juonjacket het volgende:
+
+
+
.........hhhhhaaaaa word gek van mezelf!!!!
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kvoel me meteen een stuk minder eenzaam...![]()
wat heb jij gedaan danquote:Op maandag 12 februari 2007 11:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moe. Slecht slapen met zo'n been in het gips.
Maar nog steeds het "Joepie ik heb zes weken vrij" gevoel.![]()
[ONZ Meet 09-02-07] deeltje 36 De meet was puikend !quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan?
ontopic, goed, werken tot 2100h
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |