Knap hequote:
Is het net zoiets als ik denk wat het is?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://82.176.170.131:8000
Voor PUBradio en meer ONZ gebagger.
Ik die door een mic hijg ja!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Is het net zoiets als ik denk wat het is?
Praise the lord for the food he has given usquote:
PALJASquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef paljas het volgende:
Fiets.
Alles goed?quote:
Ja, met jou ook?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alles goed?![]()
Jij ging zoenen toch ?![]()
Nee wij hebben niet gezoendquote:
Dan heb ik wel heul veul gesmoked aangezien ik wat anders zagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee wij hebben niet gezoend![]()
WAAROM hebben wij niet gezoend ?
![]()
Dan heb je inderdaad heel veel gesmokedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan heb ik wel heul veul gesmoked aangezien ik wat anders zag![]()
Heatwave dan ook want die heeft hetzelfde gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad heel veel gesmoked![]()
Die heeft niet gezien dat ik niet met paljas gezoend hebquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heatwave dan ook want die heeft hetzelfde gezien![]()
Met wie dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heeft niet gezien dat ik niet met paljas gezoend heb![]()
Oooow, ik dacht dat het over liszlle gingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heeft niet gezien dat ik niet met paljas gezoend heb![]()
Ja of andersom... Paljas SiemeN en ....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oooow, ik dacht dat het over liszlle ging
Siemen heb paljas gepakt, jij liszlle
Of jij SiemeN.... viezerik!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of andersom... Paljas SiemeN en ....Tis maar hoe je het bekijkt
![]()
Kan jij je überhaupt nog wat herrineren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij stond voor mn neus toen het gebeurde, ik ben een live witness
Allesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan jij je überhaupt nog wat herrineren?
Met veel succes?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik die door een mic hijg ja!
IK WEET VAN NIETSquote:
Motjeluisteren!quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:20 schreef Skaai het volgende:
Weet je wat het leukste is van deze meet? Kutusers die in het echt heul niet kut zijn.
Is dat gelinkt aan elkaar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:24 schreef Skaai het volgende:
Oh en TrenTs is ook cool!
Ik weet niet of mijn internet dat gaat trekken.quote:
Ik ook niet !quote:
dat lachje van jouquote:
http://82.176.170.131:8000quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn internet dat gaat trekken.Geef het adres es?
En winamp (quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Listen drukken!![]()
Neeee want jij bent heul geen kutuserquote:
Meisje die ineens wegloopt met dr vriendin en niet meer trug komtquote:
Was het nog gezellig op het bankje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Meisje die ineens wegloopt met dr vriendin en niet meer trug komt![]()
Kan met alles, alleen dan moe tje de link even kopieren in je playerquote:
Ook in d'r bh volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:32 schreef TwyLight het volgende:
Water.
Het bankje was zeer chillquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Was het nog gezellig op het bankje?
Het kostte mij m'n playlist, maar hij staat aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Listen drukken!![]()
WMP nie, nouja ik heb winamp ff gedownload, whahah kutmuziekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan met alles, alleen dan moe tje de link even kopieren in je player
Leuk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het kostte mij m'n playlist, maar hij staat aan.
Mij werd een paar keer wat anders verteld.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neeee want jij bent heul geen kutuser*kroelekroel*
Er zijn BH's met watervulling?quote:
Was dat expres?quote:
quote:
Ik maak wel vaker radioquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Was dat expres?Die pauze tussen "afzuig" en "kap"?
Nouja gel/waterquote:
Goed dat je het er bij zegt.quote:
Kom op wil verzoekjesquote:
quote:
ja ja jaaa aant einde, toen ik met SF stondquote:
In welk genre?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik verzoek je ermee te stoppen
Ooohjajajaja...wat een lievvv stelletje!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ja jaaa aant einde, toen ik met SF stond
ja ide fiets is me er een hehquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:44 schreef juiced het volgende:
[..]
Ooohjajajaja...wat een lievvv stelletje!![]()
*kraskraskras*quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik verzoek je ermee te stoppen
ach rock, dance, bier en tieten.quote:
Niet, ik vond d'r rechtertiet gewoon een beetje eh, gek gevormdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leg eens uit hoe je dat precies ziet zitten.
Over stomme grapjes gesprokenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef TrenTs het volgende:
komteenmanbijdedokterzegtdedoktersruimtuhetzelfevenop?
Hoi skaai!quote:
Hoi Dark_Angelusquote:
quote:
Hoi Skaai, hihi ik durf niet. Hoiquote:
Hihiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi Skaai, hihi ik durf niet. Hoi
Heb je iets van Black Sabbath?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ach rock, dance, bier en tieten.
Belangrijke kennis voor mannen, ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet, ik vond d'r rechtertiet gewoon een beetje eh, gek gevormd.
HET WAS EEN STOM GRAPJE JA
quote:
Hij is stukken beter dan komteenvisbijdedokterzegtdedokterahikziehetaluitdekom!quote:
Ze heeft een ontevreden kop.quote:
Heb ikquote:
En beter dan lopentweebananenoverstraatvraagtdeenebanaanaandeanderebanaanmagikinhetmiddenlopen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij is stukken beter dan komteenvisbijdedokterzegtdedokterahikziehetaluitdekom!
Wat wil je, zoveel geld en dan zo'n beroerd kapselquote:
Welke nummers?quote:
Doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
War Pigs TrenTs?
En ook al geen talent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat wil je, zoveel geld en dan zo'n beroerd kapsel.
Wees blij dat er geen opnames van die zingende sekte zijn gemaaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Hallo, ga eens naar MUZ, jullie.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef TrenTs het volgende:
Man, ik ga gewoon bij Ozzy thuis op bezoek.Ga echt niet naar festivals.
Mwa, soms betaalt-ie me wel om langs te komen.quote:
Ohh, hmm ik wil hem ook wel zien zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mwa, soms betaalt-ie me wel om langs te komen.
Welnee, leedvermaak is ook vermaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen opnames van die zingende sekte zijn gemaakt
Volgens Skaai wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohh, hmm ik wil hem ook wel zien zo
Komt ie gauw langs?
Wat heb ik waar gezegd?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:02 schreef Skaai het volgende:
Ozzfest is wel gratiesch dit jaar
KOM! GAAN WE MET SE ALLE!
Of je zegt gewoon dat je "een hele leuke persoonlijkheid hebt".quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tering,, ik mag drank de schuld geven
Hij kijkt voornaam.quote:
Ohja! Dat dus!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat je "een hele leuke persoonlijkheid hebt".
Als het zonder suiker is vreet het niet in op de monitor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik spuug zowaar mijn thee uit.
Of 'Je bent als een broertje voor me'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat je "een hele leuke persoonlijkheid hebt".
Of "ik voelde me op mijn plaats"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Of 'Je bent als een broertje voor me'.
Het is met honing.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als het zonder suiker is vreet het niet in op de monitor.
Whehe, da's net zoiets als "we kunnen toch vrienden blijven?".quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Of 'Je bent als een broertje voor me'.
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of "ik voelde me op mijn plaats"
Verloren zaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Het is met honing.
Idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Whehe, da's net zoiets als "we kunnen toch vrienden blijven?".
Afzuig...kapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Wie is de dame in het rood?
We kunnen 'What's up dogggg' wel omtoveren tot 'what's up snowdogggg'quote:
En toen ik het vroeg kreeg ik geen reactie.quote:
Neen er waren ook iets van 12 PUBers.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit in ONZ gezien?
Het komt omdat jij niet vrouwelijk bent en dus geen potentieel neukvleesch. Troost je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En toen ik het vroeg kreeg ik geen reactie.*snijdt*
Ah.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen er waren ook iets van 12 PUBers.
Om te komen hoef je ook niet perse in ONZ te komen. Je mag overal komen, maar het is wellicht leuker als je vaker komt in ONZ, omdat je dan weet wie er nog meer komen. Maar als je op de meet komt gaat niemand zeggen dat je niet vaak genoeg komt in een bepaald forum. En het gebruik van zoveel 'komen' is gewoon ronduit toeval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit in ONZ gezien?
Ligt het aan mij of is dat gewoon fokkin langzaamquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Zoooo, nu eindelijk ook de foto's van errrjeee
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/errrjeee/
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/paul/
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/
Iedereen kijkt erop, dus het is langzaam nu ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat gewoon fokkin langzaam![]()
Wat? De rol rond haar navel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Doe mij dat stukje vlees daaronder maar.
Zijn jullie nou een kliek? Users van andere subfora hoor je als vijand te beschouwen. Je zou ze moeten uitschelden en bier in hun gezicht gooien en prikken met punaises. Dat is toch geen mentalitéít?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Om te komen hoef je ook niet perse in ONZ te komen. Je mag overal komen, maar het is wellicht leuker als je vaker komt in ONZ, omdat je dan weet wie er nog meer komen. Maar als je op de meet komt gaat niemand zeggen dat je niet vaak genoeg komt in een bepaald forum. En het gebruik van zoveel 'komen' is gewoon ronduit toeval.
Dan had een vrouw me gewoon moeten antwoorden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:28 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Het komt omdat jij niet vrouwelijk bent en dus geen potentieel neukvleesch. Troost je.
Aan de andere kant, ik zeg meestal: 'Als ik wil dat jouw mond open gaat hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dan had een vrouw me gewoon moeten antwoorden.
Mensen kennen je er in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah hoi! Ik kom ook nooit in ONZ
Ook goed te verteren hoorquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik zeg meestal: 'Als ik wil dat jouw mond open gaat hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.'
Tsja, dat moet een oorzaak hebben. Hmmquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Mensen kennen je er in ieder geval.
Ik kom eigenlijk alleen overal om een willekeurig iemand de cholere toe te wensen, een kliekje vormen is dan wat lastiger.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een kliek? Users van andere subfora hoor je als vijand te beschouwen. Je zou ze moeten uitschelden en bier in hun gezicht gooien en prikken met punaises. Dat is toch geen mentalitéít?
Oh, nou, ik wacht wel hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt erop, dus het is langzaam nu ja.
Geen idee, deze monitor is te klein voor een totaalbeeld.quote:
Welja. Je profileert je als player, dat maakt wel indruk, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, dat moet een oorzaak hebben. Hmm
Misschien moet er een subforum komen voor mensen die zelfmoord willen plegen. Iets zegt me dat je dáár wel snel geaccepteerd zult worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen overal om een willekeurig iemand de cholere toe te wensen, een kliekje vormen is dan wat lastiger.
Vertel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Misschien moet er een subforum komen voor mensen die zelfmoord willen plegen. Iets zegt me dat je dáár wel snel geaccepteerd zult worden.
seekfaM en nog iemand.quote:
Oh ja, dat was juist die ene waarvan ik t wel wistquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, dat was juist die ene waarvan ik t wel wist![]()
Je HOEFT het niet te zeggenquote:
Ik heb je dan ook nog nooit eeder zien posten dan hier vannachtquote:
Snorry.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, dat was juist die ene waarvan ik t wel wist![]()
Ja maar dan is de lol er af.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Nou ja, als érgens een doodverwensing in de smaak valt...
Kan kloppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb je dan ook nog nooit eeder zien posten dan hier vannacht
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
hehe a devious plan is born
En zo zit het nou net weer niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:45 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan wens je ze toch gewoon een ontzettend lang leven toe?
Dacht ik eens een goede oplossing gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En zo zit het nou net weer niet.
Bier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee, meer een teken dat je te weinig bier ophad..
Dan kan ik vannacht weer rustig gaan slapen.quote:
Alles wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:48 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Dacht ik eens een goede oplossing gevonden te hebben.
Ik ben een totale nobodyquote:
Het was toch "wat je vindt mag je houden"?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Alles wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
Gelukkig maar, anders zou ik er ook wakker van liggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dan kan ik vannacht weer rustig gaan slapen.![]()
Net als je mond.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:52 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Het was toch "wat je vindt mag je houden"?
Dan krijg je wallen en sterf je eenzaam en alleen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik er ook wakker van liggen
quote:
Je moet de .jpg ff linken, anders doet-ie het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding] Wie is dit dan
En wie was dat goth meisje met n piercing aan dr lip?
Ja dat ie t niet deed zag ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je moet de .jpg ff linken, anders doet-ie het niet.
Ik heb de foto niet gezien, maar het is vast NanKing.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[[afbeelding]] Wie is dit dan
Even rechts op het plaatje klikken en het adres kopieren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dat ie t niet deed zag ikMaar geen zin om er verder iets aan uit te zoeken
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Even rechts op het plaatje klikken en het adres kopieren.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding] Wie is dit dan
Thanks, ik weet dat die ene Dominique is, maar wie is die dudequote:
Ik heb geen goth gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thanks, ik weet dat die ene Dominique is, maar wie is die dude
En ik wil ng steeds weten wie die gothic is
kakkerlakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb geen goth gezien.Maar aan de andere kant, mieren en kakkerlakken zie ik ook niet.
Ja maar ik weet niet wanneer Ozzfest isquote:
Als die site ooit load zoek ik de foto welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb geen goth gezien.Maar aan de andere kant, mieren en kakkerlakken zie ik ook niet.
Ik heb Ozzy net gebeld, hij was even boodschappen doen. Hij belt me als-ie terug is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wanneer Ozzfest is
Domonique II: Judgement Day.quote:
Nou ja, dan had ik mooi gezegd dat ik het er niet mee eens was, hoor!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een kliek? Users van andere subfora hoor je als vijand te beschouwen. Je zou ze moeten uitschelden en bier in hun gezicht gooien en prikken met punaises. Dat is toch geen mentalitéít?
Laat het me weten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als die site ooit load zoek ik de foto wel
hij werktquote:
njaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En met wie zoende jij ook alweer, Siemen?
Zo, dat is een serieuze headlock.quote:
In dezelfde minuut dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb de foto toch net gepost
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef PeZu het volgende:
bio wat kijk je zielig
[afbeelding]
what up?
Oh, ik dacht dat mijne er al lang stond manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
In dezelfde minuut dat ik het vroeg.
Dark_Angelus mijn knuffelmod.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
FRIEK!
Nee vrouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat mijne er al lang stond man
Waar blijft een foto met jou erop dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee vrouw.Maar ik ken ze geen van beiden.
![]()
quote:
Er zijn geen foto's met mij er op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar blijft een foto met jou erop dan?
Oeh, ik heb geloof ik onze trouwdag gemist
Eh?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ik heb pussy en Stofje nog niet gezien in het topic. Was een flinke gangbang dus
Dan wil ik een non meet foto van jouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's met mij er op.Ja die heb je gemist.
Volgende keer dat ik je zie krijg je met de deegrollert!
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ik heb pussy en Stofje nog niet gezien in het topic. Was een flinke gangbang dus
Dan krijg je klappen. Wil je dat soms, klappen? Hm, hm?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, dan had ik mooi gezegd dat ik het er niet mee eens was, hoor!
Er zjin alleen nog foto's van onze trouwdag waar je ladderzat over mijn schoenen hebt gekotst en in de bruidstaart bent gevallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan wil ik een non meet foto van jouDie van onze trouwdag ofzo dan maar
Oeh baby![]()
quote:
Kom maar op! Ik vecht voor mijn subforum!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Dan krijg je klappen. Wil je dat soms, klappen? Hm, hm?
Ik was er toch niet bijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Er zjin alleen nog foto's van onze trouwdag waar je ladderzat over mijn schoenen hebt gekotst en in de bruidstaart bent gevallen.
Oehja, slappin' 'det ass like there's no tomorrow.
Ik categoriseer je tot de woest aantrekkelijke mannen. En die categorie sla ik niet hard, nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom maar op! Ik vecht voor mijn subforum!![]()
Niet zo hard slaan he?
Met jou toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was er toch niet bijMet welke vrouw was jij op onze trouwdag?!
![]()
![]()
Was jij er eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik categoriseer je tot de woest aantrekkelijke mannen. En die categorie sla ik niet hard, nee.
Nou! Eigenlijk helemaal niet meer, ik had namelijk een trein eerder gepakt richting Den Bosch. Daar vertrok er al een stoptrein vroeger. Dat betekende dat Friek_ in eenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef purplerose het volgende:
FRIEK!!!![]()
Heb je nog op dat heerlijk warme bankje gelegen
Gisteren? Nee. [Men] is het "vergeten" mij te melden. En achteraf wel weer huilen waarom ik er niet was. Ík vind het kinderachtig.quote:
Schande. Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou een flinke ram geven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Gisteren? Nee. [Men] is het "vergeten" mij te melden. En achteraf wel weer huilen waarom ik er niet was. Ík vind het kinderachtig.
Niet om je op te naaien ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Schande. Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou een flinke ram geven.
Ik zou het gewoon wel weten.quote:
Heej, das chill!!! Je bent zeker gelijk inslaap gepleurd?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou! Eigenlijk helemaal niet meer, ik had namelijk een trein eerder gepakt richting Den Bosch. Daar vertrok er al een stoptrein vroeger. Dat betekende dat Friek_ in eenwarme
trein mocht zitten.
Maar iets zegt me dat jullie wel een stuk vroeger thuis waren dan ik.
Oh wacht, je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik categoriseer je tot de woest aantrekkelijke mannen. En die categorie sla ik niet hard, nee.
Zeg, ik ben dan wel een vrouw, maar ik houd me aan mijn woord, hoor. Als jij per se wil dat ik je sla, dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh wacht, je bent een vrouw.Dit verklaart al wat meer; vooral die felle praatjes en er achteraf niets van menen!
Het scheelde niet veel idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej, das chill!!! Je bent zeker gelijk inslaap gepleurd?
Ik strompelde om 8uur me huis binnen
Ik had de eerste trein gemist en dacht dat er na 15 min weer 1 kwam maar ze reden nog 1x in het half uur dus ik moest een half uur wachten ipv een kwartier
Maar wel fijn inslaap gevallen
Hemels is dat he!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel idd.Moest van mezelf wakker blijven omdat ik anders weer eens in Oezbekistan zou uitstappen.
Ik was zo rond 9 uur thuis en jezus, slapen was toen echt het geweldigste ter wereld.![]()
Hey, jij begint met slaan, geweld en agressie!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zeg, ik ben dan wel een vrouw, maar ik houd me aan mijn woord, hoor. Als jij per se wil dat ik je sla, dan doe ik dat.
Je kent me helegaar niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hey, jij begint met slaan, geweld en agressie!Maar goed, ik vind je ook woest aantrekkelijk, dus laat ik het maar op een akkoordje gooien.
Ssssssst! Niet zo zeiken op de details!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:01 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Je kent me helegaar niet!
Die woont in FOTquote:Op zondag 11 februari 2007 00:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Waar blijven die foto's met die man met die grote lens
S-F en ik staan ook samen op fotoen volgens mij nog een paar
hee fiets, bedankt voor het bier heh!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die woont in FOTKijken gaat
HMaster-II is zijn nick trouwens
![]()
Oh ja, excuus. Ik was al die nachten die we samen hebben doorgebracht vergeten.quote:
Was jij er ook ?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee fiets, bedankt voor het bier heh!
ja manquote:
Hmm okeequote:
Nee.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens! Janet je jas nog gevonden?
Eerst lente.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:16 schreef TrenTs het volgende:
Vrinden ik zeg het hier nu, vroom en zonder spijt: het zit er aan te komen, we naderen de zomertijd.
Oké, zie FC voor restquote:Op zondag 11 februari 2007 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.
Hij is echt weg.
Vanmiddag nog langs geweest bij de stairway.
Niet tijds-technisch gewijs.quote:
Je hebt toch geen aparte Lentetijd, dommie.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:24 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Verdulle. Jullie slaan zomaar mijn favoriete seizoen over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |