Om te komen hoef je ook niet perse in ONZ te komen. Je mag overal komen, maar het is wellicht leuker als je vaker komt in ONZ, omdat je dan weet wie er nog meer komen. Maar als je op de meet komt gaat niemand zeggen dat je niet vaak genoeg komt in een bepaald forum. En het gebruik van zoveel 'komen' is gewoon ronduit toeval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit in ONZ gezien?
Ligt het aan mij of is dat gewoon fokkin langzaamquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Zoooo, nu eindelijk ook de foto's van errrjeee
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/errrjeee/
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/paul/
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/
Iedereen kijkt erop, dus het is langzaam nu ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat gewoon fokkin langzaam![]()
Wat? De rol rond haar navel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Doe mij dat stukje vlees daaronder maar.
Zijn jullie nou een kliek? Users van andere subfora hoor je als vijand te beschouwen. Je zou ze moeten uitschelden en bier in hun gezicht gooien en prikken met punaises. Dat is toch geen mentalitéít?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Om te komen hoef je ook niet perse in ONZ te komen. Je mag overal komen, maar het is wellicht leuker als je vaker komt in ONZ, omdat je dan weet wie er nog meer komen. Maar als je op de meet komt gaat niemand zeggen dat je niet vaak genoeg komt in een bepaald forum. En het gebruik van zoveel 'komen' is gewoon ronduit toeval.
Dan had een vrouw me gewoon moeten antwoorden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:28 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Het komt omdat jij niet vrouwelijk bent en dus geen potentieel neukvleesch. Troost je.
Aan de andere kant, ik zeg meestal: 'Als ik wil dat jouw mond open gaat hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dan had een vrouw me gewoon moeten antwoorden.
Mensen kennen je er in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah hoi! Ik kom ook nooit in ONZ
Ook goed te verteren hoorquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik zeg meestal: 'Als ik wil dat jouw mond open gaat hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.'
Tsja, dat moet een oorzaak hebben. Hmmquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Mensen kennen je er in ieder geval.
Ik kom eigenlijk alleen overal om een willekeurig iemand de cholere toe te wensen, een kliekje vormen is dan wat lastiger.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een kliek? Users van andere subfora hoor je als vijand te beschouwen. Je zou ze moeten uitschelden en bier in hun gezicht gooien en prikken met punaises. Dat is toch geen mentalitéít?
Oh, nou, ik wacht wel hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt erop, dus het is langzaam nu ja.
Geen idee, deze monitor is te klein voor een totaalbeeld.quote:
Welja. Je profileert je als player, dat maakt wel indruk, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, dat moet een oorzaak hebben. Hmm
Misschien moet er een subforum komen voor mensen die zelfmoord willen plegen. Iets zegt me dat je dáár wel snel geaccepteerd zult worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen overal om een willekeurig iemand de cholere toe te wensen, een kliekje vormen is dan wat lastiger.
Vertel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Misschien moet er een subforum komen voor mensen die zelfmoord willen plegen. Iets zegt me dat je dáár wel snel geaccepteerd zult worden.
seekfaM en nog iemand.quote:
Oh ja, dat was juist die ene waarvan ik t wel wistquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, dat was juist die ene waarvan ik t wel wist![]()
Je HOEFT het niet te zeggenquote:
Ik heb je dan ook nog nooit eeder zien posten dan hier vannachtquote:
Snorry.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, dat was juist die ene waarvan ik t wel wist![]()
Ja maar dan is de lol er af.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Nou ja, als érgens een doodverwensing in de smaak valt...
Kan kloppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb je dan ook nog nooit eeder zien posten dan hier vannacht
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:47 schreef PeZu het volgende:
hehe a devious plan is born
En zo zit het nou net weer niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:45 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan wens je ze toch gewoon een ontzettend lang leven toe?
Dacht ik eens een goede oplossing gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En zo zit het nou net weer niet.
Bier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee, meer een teken dat je te weinig bier ophad..
Dan kan ik vannacht weer rustig gaan slapen.quote:
Alles wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:48 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Dacht ik eens een goede oplossing gevonden te hebben.
Ik ben een totale nobodyquote:
Het was toch "wat je vindt mag je houden"?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Alles wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
Gelukkig maar, anders zou ik er ook wakker van liggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dan kan ik vannacht weer rustig gaan slapen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |