Net als je mond.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:52 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Het was toch "wat je vindt mag je houden"?
Dan krijg je wallen en sterf je eenzaam en alleen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik er ook wakker van liggen
quote:
Je moet de .jpg ff linken, anders doet-ie het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding] Wie is dit dan
En wie was dat goth meisje met n piercing aan dr lip?
Ja dat ie t niet deed zag ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je moet de .jpg ff linken, anders doet-ie het niet.
Ik heb de foto niet gezien, maar het is vast NanKing.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[[afbeelding]] Wie is dit dan
Even rechts op het plaatje klikken en het adres kopieren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dat ie t niet deed zag ikMaar geen zin om er verder iets aan uit te zoeken
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Even rechts op het plaatje klikken en het adres kopieren.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding] Wie is dit dan
Thanks, ik weet dat die ene Dominique is, maar wie is die dudequote:
Ik heb geen goth gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thanks, ik weet dat die ene Dominique is, maar wie is die dude
En ik wil ng steeds weten wie die gothic is
kakkerlakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb geen goth gezien.Maar aan de andere kant, mieren en kakkerlakken zie ik ook niet.
Ja maar ik weet niet wanneer Ozzfest isquote:
Als die site ooit load zoek ik de foto welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb geen goth gezien.Maar aan de andere kant, mieren en kakkerlakken zie ik ook niet.
Ik heb Ozzy net gebeld, hij was even boodschappen doen. Hij belt me als-ie terug is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wanneer Ozzfest is
Domonique II: Judgement Day.quote:
Nou ja, dan had ik mooi gezegd dat ik het er niet mee eens was, hoor!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een kliek? Users van andere subfora hoor je als vijand te beschouwen. Je zou ze moeten uitschelden en bier in hun gezicht gooien en prikken met punaises. Dat is toch geen mentalitéít?
Laat het me weten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als die site ooit load zoek ik de foto wel
hij werktquote:
njaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En met wie zoende jij ook alweer, Siemen?
Zo, dat is een serieuze headlock.quote:
In dezelfde minuut dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb de foto toch net gepost
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef PeZu het volgende:
bio wat kijk je zielig
[afbeelding]
what up?
Oh, ik dacht dat mijne er al lang stond manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
In dezelfde minuut dat ik het vroeg.
Dark_Angelus mijn knuffelmod.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
FRIEK!
Nee vrouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat mijne er al lang stond man
Waar blijft een foto met jou erop dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee vrouw.Maar ik ken ze geen van beiden.
![]()
quote:
Er zijn geen foto's met mij er op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar blijft een foto met jou erop dan?
Oeh, ik heb geloof ik onze trouwdag gemist
Eh?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ik heb pussy en Stofje nog niet gezien in het topic. Was een flinke gangbang dus
Dan wil ik een non meet foto van jouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's met mij er op.Ja die heb je gemist.
Volgende keer dat ik je zie krijg je met de deegrollert!
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ik heb pussy en Stofje nog niet gezien in het topic. Was een flinke gangbang dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |